XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Vorige week beslist om hier ook eens te bestellen.
Levering is heel vlot verlopen en ze waren thuis onder de indruk van hoe goed het verpakt was.
Nu het eten zelf, heb al de thaise kippenblokjes geprobeerd, en de tandoori, beide zijn super mals een smaken fantastisch:lick:
Vanavond ga ik de tonijnsteak proberen, maar ik heb er alvast het volste vertrouwen in !

Ik was zeer kritisch geworden ten opzichte van online winkels die eigen voedsel of eigen supplementen verkopen, grotendeels door alles wat ik heb gelezen rondom B&F shop. Dus in het begin was ik niet direct van plan nog eigen merk voedsel of supplementen van online winkels te kopen. Maar na het lezen van alle 317 pagina's in deze thread, en het zien van de geweldige opvolging en support van Scoobz0r, heb ik toch een bestelling (100024011) geplaatst.

Sinds deze dag al bijna al mijn vlees hier gekocht. Echt top kwaliteit. Ik ben vooral een grote fan van de kipburgers en kippendijen. Ook van de carb-groente burgers, enkel zit hier wel wat zout in dus probeer ik deze niet al te veel te eten al is het moeilijk want ze zijn echt lekker.

Met de vorige bestelling ook de Roasted sandwich slices van 2,5kg besteld. Dit is direct 1 van mijn favorieten geworden. Zeer snel te bereiden en zeer lekker. Ik eet het vooral tussen mijn boterham met wat komkommer en sla maar het is ook lekker bij warme bereidingen.

Top kwaliteit producten en een top service met een zeer sympathieke eigenaar.

Vandaag de eerste bestelling gedaan.

Paardenbiefstuk tartaar
Kangoeroebiefstuk
Runderkogelbiefstuk (Angus)
Tonijnsteak
Gerookte zalmsnippers
15 zakjes beef jerky

Ik ben eens benieuwd of het iets voor regelmatige bestellingen wordt.

Ik ben trouwens wel van mening dat het handig zou zijn als er ergens een tabel komt met de verschillende voedingswaarden van de beef jerky. Er zit toch een aardig verschil in de hoeveelheid eiwitten van de verschillende smaken.

Waarom kan kipfiletblokjes Maroccan en Western niet meer gekozen worden bij de I Love Chicken pakket?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.585
Vorige week mijn eerste bestelling geplaatst.

Bij mijn ouders laten bezorgen ivm werk in Taiwan door de week. Complimenten van mijn moeder over hoe het verpakt was! [emoji106]

Vandaag voor het eerst mee naar het werk. Zojuist mijn lunch kip/kidney bonen/brocoli + sriracha saus op. Kipblokjes waren heerlijk mals, helemaal top! [emoji5]

Bedankt voor je bestelling en het compliment! Ah, dat klinkt goed, uit nieuwsgierigheid: welke kip had je van ons (smaak / type)?

Vorige week beslist om hier ook eens te bestellen.
Levering is heel vlot verlopen en ze waren thuis onder de indruk van hoe goed het verpakt was.
Nu het eten zelf, heb al de thaise kippenblokjes geprobeerd, en de tandoori, beide zijn super mals een smaken fantastisch:lick:
Vanavond ga ik de tonijnsteak proberen, maar ik heb er alvast het volste vertrouwen in !

:thumbs: top!! De tonijnsteak gaat vanaf volgende week ergens veranderen. Andere partij en ze zijn dan ook individueel gevacumeerd zoals al onze product i.p.v. gevacumeerd in 1 pak.

Sinds deze dag al bijna al mijn vlees hier gekocht. Echt top kwaliteit. Ik ben vooral een grote fan van de kipburgers en kippendijen. Ook van de carb-groente burgers, enkel zit hier wel wat zout in dus probeer ik deze niet al te veel te eten al is het moeilijk want ze zijn echt lekker.

Met de vorige bestelling ook de Roasted sandwich slices van 2,5kg besteld. Dit is direct 1 van mijn favorieten geworden. Zeer snel te bereiden en zeer lekker. Ik eet het vooral tussen mijn boterham met wat komkommer en sla maar het is ook lekker bij warme bereidingen.

Top kwaliteit producten en een top service met een zeer sympathieke eigenaar.

Damn :) mooi compliment, super! Leuk dat je het post, motiveert ons natuurlijk alleen maar meer.

Vandaag de eerste bestelling gedaan.

Paardenbiefstuk tartaar
Kangoeroebiefstuk
Runderkogelbiefstuk (Angus)
Tonijnsteak
Gerookte zalmsnippers
15 zakjes beef jerky

Ik ben eens benieuwd of het iets voor regelmatige bestellingen wordt.

Ik ben trouwens wel van mening dat het handig zou zijn als er ergens een tabel komt met de verschillende voedingswaarden van de beef jerky. Er zit toch een aardig verschil in de hoeveelheid eiwitten van de verschillende smaken.

Bedankt voor je bestelling, hoor graag wat je er van vond! Tip over de beef jerky nemen we mee. Hoe lager het eiwit, hoe zachter het vlees (toevoegingen). Teriyaki vind ik zelf dan bv ook het lekkerst en original het minst en dat zie je terug in de eiwit waarde. De tonijnsteak gaat vanaf volgende week ergens veranderen. Andere partij en ze zijn dan ook individueel gevacumeerd zoals al onze product i.p.v. gevacumeerd in 1 pak, maar review altijd welkom!

Waarom kan kipfiletblokjes Maroccan en Western niet meer gekozen worden bij de I Love Chicken pakket?

Goed gezien, thnx! Heb het meteen toegevoegd, een fout op de site.

Bedankt voor je bestelling en het compliment! Ah, dat klinkt goed, uit nieuwsgierigheid: welke kip had je van ons (smaak / type)?
De kant en klare kipblokjes(naturel). Dan wissel ik de smaak af door nog zelf kruiden/sojasaus/sriracha, toe te voegen. Behalve de kip en de brocoli ook nog het een en ander besteld om eens te proeven. Balletjes, burgers, etc.(bestelling 100047276)

Gerookte zalm maar eens proberen! De gewone zalmblokjes waren erg goed :)

• #7.588
De kant en klare kipblokjes(naturel). Dan wissel ik de smaak af door nog zelf kruiden/sojasaus/sriracha, toe te voegen. Behalve de kip en de brocoli ook nog het een en ander besteld om eens te proeven. Balletjes, burgers, etc.(bestelling 100047276)

Ah, de 2.5kg zak :), die wordt veel besteld / is populair. Balletjes en burgers zullen je ook vast smaken, thnx voor je bestelling!

Gerookte zalm maar eens proberen! De gewone zalmblokjes waren erg goed :)

:thumbs: mooi! De zalmblokjes (rauw) gaan helaas uit het assortiment. De leverancier heeft 3x een foute levering achter elkaar bij ons geleverd en dan zijn we er gewoon klaar mee, waren ook geen 'zachtaardige' fouten. De klant heeft nooit een zakje van die leveringen ontvangen, omdat we alles checken wat binnen komt voordat het de deur uit gaat, maar het kon gewoon niet door de bocht wat we kregen. We zullen een vervanging gaan zoeken.

Wij zijn zelf erg blij met de nieuwe gerookte zalm. Het is iets anders dan men gewend is, omdat het van een ander deel kom (langs de rug) en daardoor zachter van structuur is. Het eet makkelijker weg, minder zout en per 200gr verpakt voor een mooie prijs :). Benieuwd wat je er van vindt!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://musclemeat.nl/diepvries/kangoeroe

• Biefstuk: puur vlees, geen toevoegingen, malste stuk gebruikt.
  • Burger: zacht, mager (<1%), en vol van smaak.
  • Puur natuur: geen mens komt te pas bij de opgroei van de dieren
  • (geen farm-animal), zie de productpagina op onze site voor meer
  • uitleg hierover.
  • Super prijs: zelfde als onze runderkogelbiefstuk (15euro/kg).
  • Mooie voedingswaarden, biefstuk; 26gr eiwit en 0.6gr vet per
  • 100gr, per burger; 29.4gr eiwit en slechts 1.0 gr vet.
Het kangoeroe vlees komt uit Australië. Alleen wilde kangoeroe's worden gebruikt, legaal meegenomen met toestemming van de overheid door bv overpopulatie. Hierdoor is het gebruik van medicijnen, zoals anti-biotica of welk mogelijke toevoeging van de mens tijdens de opgroei dan ook, niet van toepassing.

@Scoobz0r

Ben eens benieuwd naar die gerookte zalm dan. Heb al 2 verpakkingen in plaats van in de vriezer in de koelkast gelegd om morgen mee te nemen naar het werk. Ook liggen er al 2 van de kangoeroebiefstukken in de koelkast voor het avondeten morgen. :D

Wel een dingetje is dat ik 15 zakjes original beef jerky besteld had. Ik heb er 14 geleverd gekregen en een zakje beef jerky pepper. Geen groot probleem maar wel iets om de volgende keer even op te letten.

Eerste zakje beef jerky is ook al achter de kiezen. Moet zeggen dat het niet verkeerd smaakt. Ik was ook verbaasd over de grote stukken die er in de verpakking zaten. Ik ben de beef jerky van de AH gewend en die bits zijn stukken kleiner. Een goed pluspunt in het voordeel van MuscleMeat als je het mij vraagt.

Bij de Primera hadden ze wel vreemd opgekeken dat er een doos werd afgeleverd waar op stond dat er vrieswaren in zaten. :roflol:

:thumbs: mooi! De zalmblokjes (rauw) gaan helaas uit het assortiment. De leverancier heeft 3x een foute levering achter elkaar bij ons geleverd en dan zijn we er gewoon klaar mee, waren ook geen 'zachtaardige' fouten. De klant heeft nooit een zakje van die leveringen ontvangen, omdat we alles checken wat binnen komt voordat het de deur uit gaat, maar het kon gewoon niet door de bocht wat we kregen. We zullen een vervanging gaan zoeken.

Dat gaat er inderdaad een beetje over :( wel jammer want ik ben wel fan van het product zelf. Ander zalmproduct?

Ah, de 2.5kg zak :), die wordt veel besteld / is populair. Balletjes en burgers zullen je ook vast smaken, thnx voor je bestelling!

Wij zijn zelf erg blij met de nieuwe gerookte zalm. Het is iets anders dan men gewend is, omdat het van een ander deel kom (langs de rug) en daardoor zachter van structuur is. Het eet makkelijker weg, minder zout en per 200gr verpakt voor een mooie prijs :). Benieuwd wat je er van vindt!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://musclemeat.nl/diepvries/kangoeroe

• Biefstuk: puur vlees, geen toevoegingen, malste stuk gebruikt.
  • Burger: zacht, mager (<1%), en vol van smaak.
  • Puur natuur: geen mens komt te pas bij de opgroei van de dieren
  • (geen farm-animal), zie de productpagina op onze site voor meer
  • uitleg hierover.
  • Super prijs: zelfde als onze runderkogelbiefstuk (15euro/kg).
  • Mooie voedingswaarden, biefstuk; 26gr eiwit en 0.6gr vet per
  • 100gr, per burger; 29.4gr eiwit en slechts 1.0 gr vet.
Het kangoeroe vlees komt uit Australië. Alleen wilde kangoeroe's worden gebruikt, legaal meegenomen met toestemming van de overheid door bv overpopulatie. Hierdoor is het gebruik van medicijnen, zoals anti-biotica of welk mogelijke toevoeging van de mens tijdens de opgroei dan ook, niet van toepassing.

Kun je de burgers ook 'medium/ medium rare' bereiden?

• #7.592
@Scoobz0r

Ben eens benieuwd naar die gerookte zalm dan. Heb al 2 verpakkingen in plaats van in de vriezer in de koelkast gelegd om morgen mee te nemen naar het werk. Ook liggen er al 2 van de kangoeroebiefstukken in de koelkast voor het avondeten morgen. :D

Wel een dingetje is dat ik 15 zakjes original beef jerky besteld had. Ik heb er 14 geleverd gekregen en een zakje beef jerky pepper. Geen groot probleem maar wel iets om de volgende keer even op te letten.

Eerste zakje beef jerky is ook al achter de kiezen. Moet zeggen dat het niet verkeerd smaakt. Ik was ook verbaasd over de grote stukken die er in de verpakking zaten. Ik ben de beef jerky van de AH gewend en die bits zijn stukken kleiner. Een goed pluspunt in het voordeel van MuscleMeat als je het mij vraagt.

Bij de Primera hadden ze wel vreemd opgekeken dat er een doos werd afgeleverd waar op stond dat er vrieswaren in zaten. :roflol:

Ah kijk aan, ik hoor wel wat je er van vond!

Mocht een stuk te groot zijn, dan kun je deze altijd heel makkelijk met de vezel mee scheuren, dus van boven naar beneden.
Als je pepper niet lust kun je mij altijd PM-en, dan lossen we het op. Onze beef jerky is heel anders dan de commerciele jerky in de supermarkten. jack link's van de AH zit bv 20% suiker waardoor de structuur gummy is. Hoe meer je toevoegt, hoe zachter het vlees wordt. De original is ontzettend clean, teriyaki weer minder clean en dat merk je tijdens het eten maar ook aan de macro's dus.

Zelfs na meer dan 3 jaar bestaan krijgen we nog altijd verbaasde blikken hehe, blijft leuk.

Dat gaat er inderdaad een beetje over :( wel jammer want ik ben wel fan van het product zelf. Ander zalmproduct?

Ja we willen er iets voor in de plaats. Morgen ga ik daar mee aan de slag, alleen geen idee natuurlijk hoe snel we een sample hier hebben liggen om te kijken of het een mooie vervangingen zou kunnen zijn.

Kun je de burgers ook 'medium/ medium rare' bereiden?

Gemalen vlees dient eigenlijk altijd 100% gegaard te zijn, omdat als er een bacterie is, het er dus doorheen (gemalen) zit. Biefstukken zijn bv steriel van binnen en aan de buitenkant niet. Daarom kan je die dus wel medium bakken. Ik ben zelf nog nooit ziek geworden van een medium gebakken hamburger, maar ik moet het wel afraden dus voor die ene kans.

Jammer te lezen dat de zalm er uit ging. Kocht zo'n iedereanderhalve maand vijf kilo..
Komen er nieuwe voor terug? Anders wijk ik uit naar de diepvries Noorse zalm van de jumbo. Anders gekweekt, maar vrijwel dezelfde voedingswaarde. Ik haal namelijk veel van m'n vetten uit dit type zalm.
Gerookte zalm vind ik helaas niet lekker. (Te zout)

• #7.594
Jammer te lezen dat de zalm er uit ging. Kocht zo'n iedereanderhalve maand vijf kilo..
Komen er nieuwe voor terug? Anders wijk ik uit naar de diepvries Noorse zalm van de jumbo. Anders gekweekt, maar vrijwel dezelfde voedingswaarde. Ik haal namelijk veel van m'n vetten uit dit type zalm.
Gerookte zalm vind ik helaas niet lekker. (Te zout)

Zoals hierboven staat is het zeker de bedoeling dat er een vervanger komt, we gaan het product allemaal missen :(. Twee en een half jaar lang verkocht, erg sneu. We gaan ons best doen hier! Morgen eerst onze huidige leveranciers eens bellen en overleggen. Had je al over onze vernieuwde gerookte zalm gelezen (omdat je over zout begint)? Deze bevat 50% minder zout dan de gerookte zalm in de supermarkten. Ik proef zelf eigenlijk alleen de rook smaak. Je zou een sample kunnen proberen: http://musclemeat.nl/gerookte-zalmsnippers-640 Het heeft dezelfde prijs als de blokjes.

Zoals hierboven staat is het zeker de bedoeling dat er een vervanger komt, we gaan het product allemaal missen :(. Twee en een half jaar lang verkocht, erg sneu. We gaan ons best doen hier! Morgen eerst onze huidige leveranciers eens bellen en overleggen. Had je al over onze vernieuwde gerookte zalm gelezen (omdat je over zout begint)? Deze bevat 50% minder zout dan de gerookte zalm in de supermarkten. Ik proef zelf eigenlijk alleen de rook smaak. Je zou een sample kunnen proberen: http://musclemeat.nl/gerookte-zalmsnippers-640 Het heeft dezelfde prijs als de blokjes.

Ik vind 2.6g per portie eigenlijk alsnog erg veel :o niet dat ik zout specifiek ga vermijden maar ik wil ook nog wat over mijn groenten en vlees kunnen gooien, in brood/yoghurt/enz. zit ook zout, misschien dat ik eens een kilo meepak bij m'n volgende bestelling maar het gaat geen vaste aankoop van mij worden ongeacht de smaak/kwaliteit puur vanwege het zoutgehalte. Ik zal geduldig wachten op de vervanger, tot dan de vlees-&vissectie maar weer eens opzoeken in de supermarkt :D hello Jumbo my old friend...

• #7.596
Ik vind 2.6g per portie eigenlijk alsnog erg veel :o niet dat ik zout specifiek ga vermijden maar ik wil ook nog wat over mijn groenten en vlees kunnen gooien, in brood/yoghurt/enz. zit ook zout, misschien dat ik eens een kilo meepak bij m'n volgende bestelling maar het gaat geen vaste aankoop van mij worden ongeacht de smaak/kwaliteit puur vanwege het zoutgehalte. Ik zal geduldig wachten op de vervanger, tot dan de vlees-&vissectie maar weer eens opzoeken in de supermarkt :D hello Jumbo my old friend...

Alle gerookte producten vermijden als je daarmee zit, zout is onvermijdbaar vanwege het proces dat er achter zit. Gezien gerookte zalm tussen de 2.5-3.0gr zout per 100gr product zit, zijn we met 1.3gr erg blij voor een gerookt product. Uiteraard komt er een mooie melding hier wanneer we de vervanging hebben voor de rauwe zalm!

Tnx Olivier. Helaas moet ik om "bepaalde redenen" zout echt tot het minimale beperken. Gerookte zalm is, ondanks het verminderde zout, dan ook helaas geen optie. Maar Tnx voor het mee denken.
Ik neem voor nu even het alternatief van de Jumbo en bestel het weer bij jou als je een vervanger hebt en/of betere batches krijgt van je leverancier.

Van de week voor het eerst besteld. De magere burger smaakte boven verwachting!! Van het weekend de kangoeroe bief een testen...

(vrouwtje bij tankstation keek een beetje vreemd dat er diepvriesproducten in de doos zaten, had ze nog niet meegemaakt :D)

Zojuist me 3e bestelling gedaan met allemaal weer nieuwe spulletjes om te proberen, erg benieuwd naar de kangoeroe (burger en biefstuk) en de spareribs!
Order nr. 100047956

Terug
Naar boven