- Waardering
- 89
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tnx Olivier. Helaas moet ik om "bepaalde redenen" zout echt tot het minimale beperken. Gerookte zalm is, ondanks het verminderde zout, dan ook helaas geen optie. Maar Tnx voor het mee denken.
Ik neem voor nu even het alternatief van de Jumbo en bestel het weer bij jou als je een vervanger hebt en/of betere batches krijgt van je leverancier.
Dit doe ik dan ookik wacht in spanning af op de vervanging!
![]()
Van de week voor het eerst besteld. De magere burger smaakte boven verwachting!! Van het weekend de kangoeroe bief een testen...
(vrouwtje bij tankstation keek een beetje vreemd dat er diepvriesproducten in de doos zaten, had ze nog niet meegemaakt)
!!
? (wordt zelf gek van die vraag steeds).Zojuist me 3e bestelling gedaan met allemaal weer nieuwe spulletjes om te proberen, erg benieuwd naar de kangoeroe (burger en biefstuk) en de spareribs!
Order nr. 100047956
Jullie gerookte zalm, ECHT geweldig.
Had gister bezoek te lunch, vonden de zalm allemaal heerlijk, willen volgende keer meebestellen![]()
. Ben er zelf ook erg fan van. We hebben nu 6 reviews er over binnen (her en der verspreid), waarvan 5 positief. De negatieve was de structuur niet gewend, die is anders doordat het een ander deel is, zachter en smeuïger, moet je van houden en het merendeel tot nu toe doet dit dan ook.kangaroe biefstuk is helemaal top! beetje zoetig. wel stug, maar niet pezig. heeft flink wat kilometers gesprongen
net de kangaroe hamburgers geprobeerd! geen vet en toch sappig! goede smaak. naam mijn smaak iets te zoutig, maar wel een blijvertje!
hopelijk blijft deze in het assortiment
Zojuist mijn bestelling opgehaald, past allemaal maar net in de vriezer!
Overigens had ik 7 kangoeroe burgers besteld en zijn er runderkogelbiefstuktartaars voor geleverd, opzich niks mis mee maar wel erg jammer aangezien ik de kangoeroeburgers wilde proberen...
Kan hier nog wat voor geregeld worden??
Bedankt voor je bestelling! Excuus voor de inpakfout en wil ik het uiteraard naar tevredenheid voor je oplossen. Ik heb alleen geen gegevens van je nu behalve je nickname. Kun je mij een PM sturen met je bestelnummer of volledige naam? Als je mailen makkelijker vindt gebruikt info@musclemeat.nl , deze beantwoord ik zelf ook.
!Chicken meat balls Original zijn top! Lekkere afwisseling voor de roasted kipreepjes
Aardbeien ijs is ook prima te doen.
. Top @ ijs!Eerste bestelling gedaan en echt goed verrast. Ik zag alle goede comments etc. natuurlijk maar vlees via internet bestellen het blijft iets aparts! Maar hoe mooi dit is en hoe ontzettend lekker!!!! Dit word een blijvertje!
Bedankt!
. Kregen een aardig bericht binnen dat ze blij was met de producten en het gemak van boodschappen thuis geleverd.Super BJV en bedankt voor je eerste bestelling, welkom bij M.M.. Welke producten heb je geprobeerd?
Het blijft inderdaad apart, vraag mij af wanneer een tijd komt dat het normaal wordt. Maar zelfs mensen van 80 jaar oud bestellen bij ons hebben we gister ontdekt. Kregen een aardig bericht binnen dat ze blij was met de producten en het gemak van boodschappen thuis geleverd.

was blijkbaar geheim)
Mijn opa is 101 en pakt altijd de bloemkoolpuree
Jouw vader heeft er trouwens een keer mee staan praten lange tijd terug (alhoewel ik niet mocht zeggen dat hij het gebracht hadwas blijkbaar geheim)
. Haha, dat kan wel inderdaad. De oude tijd dat als iemand bv dicht bij was we het zelf nog wel eens brachten. Papa Muscle Meat reed wel eens vrolijk mee en vond het leuk. Helpt nog steeds overigens uit plezier. Muscle Meat kun je een echt familie bedrijf noemen. Was inderdaad doet geheim omdat we 'bang' waren dat ons hiervoor gingen bellen ipv PostNL kiezen.Ik heb bij mijn laatste bestelling 2x 1kg Hawaiimix besteld, gewoon om eens te proberen. Ik heb niet echt veel aandacht besteed bij het bestellen maar vroeg me zo maar af of het nou gewoon witte rijst is of toch een ander soort?
Verder was ik aangenaam verrast dat ik 4x 1kg van de Hawaiimix heb mogen ontvangen![]()
Wat moet ik me voorstellen bij beef jerky? Nog nooit zoiets gehad en heb geen idee wat te verwachten haha..
Klinkt apart maar wel het proberen waard, zal ik de volgende keer eens mee bestellenHoelang bljift het goed zodra het open is?
. De AH heeft het bv ook, maar dat zijn de minder vlees, meer suiker versies (20% sugar).