Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Jullie gerookte zalm, ECHT geweldig.
Had gister bezoek te lunch, vonden de zalm allemaal heerlijk, willen volgende keer meebestellen :)

kangaroe biefstuk is helemaal top! beetje zoetig. wel stug, maar niet pezig. heeft flink wat kilometers gesprongen

net de kangaroe hamburgers geprobeerd! geen vet en toch sappig! goede smaak. naam mijn smaak iets te zoutig, maar wel een blijvertje!

hopelijk blijft deze in het assortiment

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.603
Tnx Olivier. Helaas moet ik om "bepaalde redenen" zout echt tot het minimale beperken. Gerookte zalm is, ondanks het verminderde zout, dan ook helaas geen optie. Maar Tnx voor het mee denken.
Ik neem voor nu even het alternatief van de Jumbo en bestel het weer bij jou als je een vervanger hebt en/of betere batches krijgt van je leverancier.

Dit doe ik dan ook :p ik wacht in spanning af op de vervanging! :)

Duidelijk :thumbs: . We doen ons best! Nadeel op het moment is dat de zalm prijzen dit jaar op zijn hoogst in 20 jaar zijn (de inkoop als hele vis voor productie bedrijven). We willen niet boven de 12euro/kg als verkoop prijs. We gaan het zien komende weken. Heb in ieder geval met 1 hoopvolle partij gesproken waarmee we deze week naar de mogelijkheden samen kijken. Wie weet....

Van de week voor het eerst besteld. De magere burger smaakte boven verwachting!! Van het weekend de kangoeroe bief een testen...

(vrouwtje bij tankstation keek een beetje vreemd dat er diepvriesproducten in de doos zaten, had ze nog niet meegemaakt :D)

Mooi :)!!
Vroeg ze nog of je een pakje kauwgom / mars erbij wou voor 1 euro tijdens het ophalen ;)? (wordt zelf gek van die vraag steeds).

Zojuist me 3e bestelling gedaan met allemaal weer nieuwe spulletjes om te proberen, erg benieuwd naar de kangoeroe (burger en biefstuk) en de spareribs!
Order nr. 100047956

Bedankt voor je 3de bestelling alweer! Wordt vandaag verzonden. Review/feedback over die twee producten is welkom.

Jullie gerookte zalm, ECHT geweldig.
Had gister bezoek te lunch, vonden de zalm allemaal heerlijk, willen volgende keer meebestellen :)

Mooi Capser :). Ben er zelf ook erg fan van. We hebben nu 6 reviews er over binnen (her en der verspreid), waarvan 5 positief. De negatieve was de structuur niet gewend, die is anders doordat het een ander deel is, zachter en smeuïger, moet je van houden en het merendeel tot nu toe doet dit dan ook.

kangaroe biefstuk is helemaal top! beetje zoetig. wel stug, maar niet pezig. heeft flink wat kilometers gesprongen

net de kangaroe hamburgers geprobeerd! geen vet en toch sappig! goede smaak. naam mijn smaak iets te zoutig, maar wel een blijvertje!

hopelijk blijft deze in het assortiment

Bedankt voor de review :thumbs:! Tip: let goed op dat je ze kort(er) bakt, de batch die jij hebt zitten twee stukken van 100gr in als het goed is ipv de 200gr 1 stuk die we nu hebben. Je kan ze daardoor snel stug maken.

Zojuist mijn bestelling opgehaald, past allemaal maar net in de vriezer!
Overigens had ik 7 kangoeroe burgers besteld en zijn er runderkogelbiefstuktartaars voor geleverd, opzich niks mis mee maar wel erg jammer aangezien ik de kangoeroeburgers wilde proberen...
Kan hier nog wat voor geregeld worden??

• #7.605
Zojuist mijn bestelling opgehaald, past allemaal maar net in de vriezer!
Overigens had ik 7 kangoeroe burgers besteld en zijn er runderkogelbiefstuktartaars voor geleverd, opzich niks mis mee maar wel erg jammer aangezien ik de kangoeroeburgers wilde proberen...
Kan hier nog wat voor geregeld worden??

Bedankt voor je bestelling! Excuus voor de inpakfout en wil ik het uiteraard naar tevredenheid voor je oplossen. Ik heb alleen geen gegevens van je nu behalve je nickname. Kun je mij een PM sturen met je bestelnummer of volledige naam? Als je mailen makkelijker vindt gebruikt info@musclemeat.nl , deze beantwoord ik zelf ook.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je bestelling! Excuus voor de inpakfout en wil ik het uiteraard naar tevredenheid voor je oplossen. Ik heb alleen geen gegevens van je nu behalve je nickname. Kun je mij een PM sturen met je bestelnummer of volledige naam? Als je mailen makkelijker vindt gebruikt info@musclemeat.nl , deze beantwoord ik zelf ook.

Opgelost, top service! Bedankt

Chicken meat balls Original zijn top! Lekkere afwisseling voor de roasted kipreepjes
Aardbeien ijs is ook prima te doen.

• #7.608
Opgelost, top service! Bedankt

Fijn :)!

Chicken meat balls Original zijn top! Lekkere afwisseling voor de roasted kipreepjes
Aardbeien ijs is ook prima te doen.

Mooi! We zijn bezig met het ontwikkelen van een nieuw kip product kant en klaar met vrijwel dezelfde voedingswaarde als de chicken meatballs, zodat men nog meer kan afwisselen. Later meer hierover :meal:. Top @ ijs!

Eerste bestelling gedaan en echt goed verrast. Ik zag alle goede comments etc. natuurlijk maar vlees via internet bestellen het blijft iets aparts! Maar hoe mooi dit is en hoe ontzettend lekker!!!! Dit word een blijvertje!

Bedankt!

• #7.610
Eerste bestelling gedaan en echt goed verrast. Ik zag alle goede comments etc. natuurlijk maar vlees via internet bestellen het blijft iets aparts! Maar hoe mooi dit is en hoe ontzettend lekker!!!! Dit word een blijvertje!

Bedankt!

Super BJV en bedankt voor je eerste bestelling, welkom bij M.M. :thumbs:. Welke producten heb je geprobeerd?
Het blijft inderdaad apart, vraag mij af wanneer een tijd komt dat het normaal wordt. Maar zelfs mensen van 80 jaar oud bestellen bij ons hebben we gister ontdekt :D. Kregen een aardig bericht binnen dat ze blij was met de producten en het gemak van boodschappen thuis geleverd.

Super BJV en bedankt voor je eerste bestelling, welkom bij M.M. :thumbs:. Welke producten heb je geprobeerd?
Het blijft inderdaad apart, vraag mij af wanneer een tijd komt dat het normaal wordt. Maar zelfs mensen van 80 jaar oud bestellen bij ons hebben we gister ontdekt :D. Kregen een aardig bericht binnen dat ze blij was met de producten en het gemak van boodschappen thuis geleverd.

Mijn opa is 101 en pakt altijd de bloemkoolpuree :burger:

Jouw vader heeft er trouwens een keer mee staan praten lange tijd terug (alhoewel ik niet mocht zeggen dat hij het gebracht had :angstig: was blijkbaar geheim)

Ik heb bij mijn laatste bestelling 2x 1kg Hawaiimix besteld, gewoon om eens te proberen. Ik heb niet echt veel aandacht besteed bij het bestellen maar vroeg me zo maar af of het nou gewoon witte rijst is of toch een ander soort?

Verder was ik aangenaam verrast dat ik 4x 1kg van de Hawaiimix heb mogen ontvangen :clown:

• #7.613
Mijn opa is 101 en pakt altijd de bloemkoolpuree :burger:

Jouw vader heeft er trouwens een keer mee staan praten lange tijd terug (alhoewel ik niet mocht zeggen dat hij het gebracht had :angstig: was blijkbaar geheim)

101? Muscle Meat klant record :D. Haha, dat kan wel inderdaad. De oude tijd dat als iemand bv dicht bij was we het zelf nog wel eens brachten. Papa Muscle Meat reed wel eens vrolijk mee en vond het leuk. Helpt nog steeds overigens uit plezier. Muscle Meat kun je een echt familie bedrijf noemen. Was inderdaad doet geheim omdat we 'bang' waren dat ons hiervoor gingen bellen ipv PostNL kiezen.

Ik heb bij mijn laatste bestelling 2x 1kg Hawaiimix besteld, gewoon om eens te proberen. Ik heb niet echt veel aandacht besteed bij het bestellen maar vroeg me zo maar af of het nou gewoon witte rijst is of toch een ander soort?

Verder was ik aangenaam verrast dat ik 4x 1kg van de Hawaiimix heb mogen ontvangen :clown:

De Hawaiimix is wit en de Wok rijst mix bevat basmati. Hehe, pech voor ons, geluk voor jou, is je gegund hoor :thumbs:

• #7.614
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

SUMMER DEAL: tot 30% korting!

http://musclemeat.nl/non-diepvries/summerdeal

Eiwitrijke vleesproducten voor op vakantie, onderweg of thuis die geen koeling nodig hebben! Vanaf 20 stuks geen verzendkosten (mix mogelijk).

• Target kip in blik: kipfilet naturel en/of in tomaten saus, ready-to-eat.
    Niet vergelijkbaar met tonijn in blik, ruikt niet, altijd kipfilet bij de hand door de handige smakelijk blikjes.
  • Chef le gain: pasta bolognese: de ideale meeneem maaltijd die buiten de koelkast houdbaar is door steriliseren (denk aan Olvarit) 42gr eiwit, 40gr koolhydraten en 15gr vet.
  • Beef Jerky: gedroogde op smaak gebrachte biefstuk stukken. Muscle Meat beef jerky heeft de beste prijs vindbaar met het hoogste percentage eiwit (61%).
De actie loopt tot eind augustus door!

Vind ik leuk. Vind ik leuk. Vind ik leuk. Vind ik leuk. Vind ik leuk. Vind ik leuk. Vind ik leuk.

Wat moet ik me voorstellen bij beef jerky? Nog nooit zoiets gehad en heb geen idee wat te verwachten haha..

• #7.617
Wat moet ik me voorstellen bij beef jerky? Nog nooit zoiets gehad en heb geen idee wat te verwachten haha..

mtrsxk.jpg

Hierboven heb ik een plaatje gezet van het product, dan zie je het even. Het werkt als volgt: 150gr rauw biefstukken worden in laagjes gesneden. Deze worden gekruid en gedroogd naar rond de 50gr. Vervolgens machinaal in vierkantjes / stukjes gesneden. Doordat er vocht uit gaat en de voedingswaarde achterblijven, heb je dus 'geconcentreerd' vlees wat hoog in eiwit zit. Omdat het gedroogd is en verpakt wordt in een verpakking zonder zuurstof, blijft het een jaar buiten de koelkast goed. Hierdoor makkelijk overal naar toe mee te nemen. Wanneer je het wilt proberen raad ik de smaak Teriyaki en Peppered aan. Deze zijn mijn favoriete.

Klinkt apart maar wel het proberen waard, zal ik de volgende keer eens mee bestellen :) Hoelang bljift het goed zodra het open is?

• #7.619
Klinkt apart maar wel het proberen waard, zal ik de volgende keer eens mee bestellen :) Hoelang bljift het goed zodra het open is?

48uur, mits zakjes niet vol open in de zon staat. Maar het is gewoon een portie verpakking. Ik eet het in bios, onderweg etc. Plekken waar je niet altijd even makkelijk een maaltijd kunt eten. Eigenlijk het gemak idee van een eiwit bar, maar dan een vlees versie. Het ook meer bekend in Amerika dan hier :). De AH heeft het bv ook, maar dat zijn de minder vlees, meer suiker versies (20% sugar).

Ben benieuwd!

Terug
Naar boven