MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Eerste bestelling zojuist gedaan. Vooral ijs besteld, ben echt een groot ijs liefhebber. Ook wat vlees en limonade besteld. Was ook benieuwd naar de kangoeroe en beef jerky. Zal hier laten weten wat ik van de producten vind :)

Morgen 31 graden en woensdag 33 graden. Dan gaan de eerste bakken ijs eraan :D

Zojuist weer een bestelling gedaan: #100048688. Heb er een opmerking bij geplaatst, mocht die mogelijk zijn, graag!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

SUMMER DEAL: tot 30% korting!

http://musclemeat.nl/non-diepvries/summerdeal

Eiwitrijke vleesproducten voor op vakantie, onderweg of thuis die geen koeling nodig hebben! Vanaf 20 stuks geen verzendkosten (mix mogelijk).

• Target kip in blik: kipfilet naturel en/of in tomaten saus, ready-to-eat.
    Niet vergelijkbaar met tonijn in blik, ruikt niet, altijd kipfilet bij de hand door de handige smakelijk blikjes.
  • Chef le gain: pasta bolognese: de ideale meeneem maaltijd die buiten de koelkast houdbaar is door steriliseren (denk aan Olvarit) 42gr eiwit, 40gr koolhydraten en 15gr vet.
  • Beef Jerky: gedroogde op smaak gebrachte biefstuk stukken. Muscle Meat beef jerky heeft de beste prijs vindbaar met het hoogste percentage eiwit (61%).
De actie loopt tot eind augustus door!
Eind volgende week bestel ik weer en ik was ook van plan om te kijken naar eten dat ik mee kan nemen naar een festival waar ik 3.5 dagen ben. Hier zitten wellicht wel geschikte dingen bij

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.624
Eerste bestelling zojuist gedaan. Vooral ijs besteld, ben echt een groot ijs liefhebber. Ook wat vlees en limonade besteld. Was ook benieuwd naar de kangoeroe en beef jerky. Zal hier laten weten wat ik van de producten vind :)

Morgen 31 graden en woensdag 33 graden. Dan gaan de eerste bakken ijs eraan :D

Zo te lezen heb ik zelf jouw bestelling toevallig gisteren ingepakt :). Bedankt voor je eerste bestelling! Benieuwd naar je bevindingen.

Eind volgende week bestel ik weer en ik was ook van plan om te kijken naar eten dat ik mee kan nemen naar een festival waar ik 3.5 dagen ben. Hier zitten wellicht wel geschikte dingen bij

Daar zijn de drie producten zeker geschikt voor. Ik was een aantal weken terug naar de Body Power expo in de UK. Mijn hele tas zat vol met deze drie :D. Komt douane ook door.

Zojuist weer een bestelling gedaan: #100048688. Heb er een opmerking bij geplaatst, mocht die mogelijk zijn, graag!

Opmerking gelezen, gaan we doen!

• #7.626
Komen er binnenkort nog zulke producten toevallig?

De Chef le gain pasta bolognese krijgt twee varianten erbij: Kip nasi en Zoete aard bonen kip . Je mag in je opmerking zetten als je chef le gain zet dat je deze bv ipv de pasta bolognese wilt. We hebben ze namelijk (final versie) al liggen, maar nog niet in een hoeveelheid dat we het product kunnen launchen, want dan is het binnen 2 weken al niet meer op voorraad.

Ik lepel nu aardbei proteïne ijs naar binnen, heerlijk! :D Echt een traktatie met dit weer. Ik twijfel er niet aan dat de andere smaken ook lekker zijn. Structuur is erg goed.

• #7.628
Ik lepel nu aardbei proteïne ijs naar binnen, heerlijk! :D Echt een traktatie met dit weer. Ik twijfel er niet aan dat de andere smaken ook lekker zijn. Structuur is erg goed.

Awesome :) blij ook te zien dat, net als vorige zomer, alle pakketten (geen klacht tot nu toe) goed gaan met dit weer. Droogijs poweerrrrrr :flexbiceps:. Protein ice is namelijke ons meest gevoelige product om te ontdooien, als in dat als je alle producten naast elkaar zou zetten, deze het snelst boven 0 graden is.

Eerste bestelling geplaatst

Aantal

Subtotaal

Kangoeroeburger 1050gr (7 x 150gr) (rauw)

1

€ 11,00

Tonijnsteak (rauw) (1kg, 900 gr. netto, 5 stuks)

1

€ 12,00

Low fat Rundergehakt 5% (5 x 200gr) 1kg

1

€ 7,50

Zoete Aardappel blokjes (kant-en-klaar) (2,5kg)

1

€ 6,50

Avocado helften (zacht) (kant-en-klaar) (1kg netto)

1

€ 8,75

Frambozen (1kg)

1

€ 7,00

Broccoliroosjes (voorgekookt) (2,5kg)

1

€ 6,25

Subtotaal

€ 55,66

Verzending en verwerking

€ 8,00

PayPal (inclusief Credit Cards en Debit Cards) - Transactiekosten: €0,35 + 3,5% van orderwaarde.

€ 2,70

BTW

€ 3,34

Totaal

€ 69,70

Vanavond was de postbode mooi op tijd. Inmiddels onklaar gemaakt: 3 chef le gains, 1 eiwitijs en 1 kangaroebiefstuk. :lick:

Begin volgende week ook eens kijken wat ik nog nodig heb :) is er al nieuws over de zalmblokjesvervanger?

• #7.632
Vanavond was de postbode mooi op tijd. Inmiddels onklaar gemaakt: 3 chef le gains, 1 eiwitijs en 1 kangaroebiefstuk. :lick:

Mooi! Ben benieuwd wat je van de chef le gain Nasi kip en zoete aard bonen kip vindt.

Begin volgende week ook eens kijken wat ik nog nodig heb :) is er al nieuws over de zalmblokjesvervanger?

We zijn aan het kijken voor zalmmoten. Twee potentiële partijen ervoor gevonden. Eentje is helaas al afgevallen omdat het net als de Argentijnse kipfilets in zakken van 5kg komt en dat is te veel, moet per kg gekocht kunnen worden. De andere partij hebben gesproken, product gegeten en goedgekeurd. Echter nog geen prijs gehad dus geen idee nog of het door gaat.

• #7.635
Ja zal ik zeker doen, stel dat het toekomt en het is niet meer bevroren?

De hoeveelheid droogijs die wij toevoegen hangt af van het weer. Doordat we weten hoeveel kg droogijs er nodig is bij bv 34graden buiten (en wat inpaktechniekjes) kunnen we garanderen dat het altijd 2 lever dagen bevroren blijft, zie tekst: www.instagram.com/p/BIFvk7OARfy.
Stel dat er iets gebeurt dat buiten de klant om gaat waardoor het pakket niet goed aankomt, dan heb je altijd 100% garantie bij ons. Dit betekent dat je aan ons kunt vragen de producten die je niet meer kunt gebruiken opnieuw te sturen, of het geld terug te laten storten hiervan. Het enige waar de klant voor moet zorgen is dat hij/zij thuis is op het opgegeven adres en als dat niet lukt, kunt je voor 22:00 via de track&trace (Nederland) aangeven dat het de volgende dag bij een PostNL punt moet liggen die tot 21:00 uur open is. Ook dan is het pakket nog 100% bevroren.

Mooi! Ben benieuwd wat je van de chef le gain Nasi kip en zoete aard bonen kip vindt.
Ik vond ze allebei lekker (en ook lekkerder dan de bolognese), favoriet is die met zoete aardappelen. Zeker een blijvertje wat mij betreft. Moet alleen afleren er 3 op 1 dag soldaat te maken.

Ik vond ze allebei lekker (en ook lekkerder dan de bolognese), favoriet is die met zoete aardappelen. Zeker een blijvertje wat mij betreft. Moet alleen afleren er 3 op 1 dag soldaat te maken.

het is ook een kleine portie, of ligt dat aan mij? ???

die nasi-kip is wel favoriet bij mij, lekker en vult echt als een bom :D

400 gr, en aantal kcal varieert van 450 tot 550 kcal zo uit m'n hoofd. Is geen grote maaltijd nee, maar het vult echt wel goed voor het aantal kcal dat erin zit moet ik zeggen. Ik schrans alleen de hele dag door als ik nieuwe eetbare dingen in huis heb :o

• #7.639

400 gr, en aantal kcal varieert van 450 tot 550 kcal zo uit m'n hoofd. Is geen grote maaltijd nee, maar het vult echt wel goed voor het aantal kcal dat erin zit moet ik zeggen. Ik schrans alleen de hele dag door als ik nieuwe eetbare dingen in huis heb :o

BenscoNL, jij hebt een test Nasi Kip gekregen. Het recept is nog wat veranderd zodat hij smeuïger werd. Galen is de eerste die de nieuwe (final versie) heeft gekregen / besteld die binnenkort op de website komt en nu alleen via comment te bestellen is. Ik vind het zelf best aardig een bord als je het potje leeg schud. Alle drie de maaltijden liggen op 41gr eiwit, 40gr koolhydraat, 15gr vet. Door het lage vet is er dan ook minder kcal.

BenscoNL, jij hebt een test Nasi Kip gekregen. Het recept is nog wat veranderd zodat hij smeuïger werd. Galen is de eerste die de nieuwe (final versie) heeft gekregen / besteld die binnenkort op de website komt en nu alleen via comment te bestellen is. Ik vind het zelf best aardig een bord als je het potje leeg schud. Alle drie de maaltijden liggen op 41gr eiwit, 40gr koolhydraat, 15gr vet. Door het lage vet is er dan ook minder kcal.

mooi om te weten, als je bij opmerkingen plaatst dat je nasi-kip of aardappel-kip wilt krijg je die? want dan bestel ik ze effe mee

Terug
Naar boven