AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.641
mooi om te weten, als je bij opmerkingen plaatst dat je nasi-kip of aardappel-kip wilt krijg je die? want dan bestel ik ze effe mee

De chef le gain pasta bolognese is op het moment in de actie: http://musclemeat.nl/non-diepvries/summerdeal . Als je de pasta besteld, maar in de opmerking van je bestelling zet (stap 5 bij het betaalproces) dat je de nasi kip of zoete aard kip wilt, vervangen we deze voor je. Deze twee chef le gains staan nog niet op de site omdat dat er nog geen volledige batch van gemaakt is qua aantallen en als we het op de site zouden zetten het binnen twee weken alweer offline zou moeten.

De chef le gain pasta bolognese is op het moment in de actie: http://musclemeat.nl/non-diepvries/summerdeal . Als je de pasta besteld, maar in de opmerking van je bestelling zet (stap 5 bij het betaalproces) dat je de nasi kip of zoete aard kip wilt, vervangen we deze voor je. Deze twee chef le gains staan nog niet op de site omdat dat er nog geen volledige batch van gemaakt is qua aantallen en als we het op de site zouden zetten het binnen twee weken alweer offline zou moeten.

beter, ben echt een fan van deze maaltijden.

die beef jerky teriyaki van BE is trouwens ook baas. verbazingwekkend mals voor beef jerky

• #7.643
beter, ben echt een fan van deze maaltijden.

die beef jerky teriyaki van BE is trouwens ook baas. verbazingwekkend mals voor beef jerky

Mooi :) dan ga je met de twee nieuwe chef le gains wel blij zijn.
De teriyaki jerky vinden wij hier de beste smaak en structuur die we ontwikkeld hebben, zeker het proberen waard voor degene die hem nog niet kennen :meal:.

heb de avocado's ook besteld en ben hier echt super tevreden mee , wat een krachtige smaak vergeleken met de winkel avocado's(vers)

Wanneer komen de moroccan kipblokjes weer op voorraad?

• #7.647
heb de avocado's ook besteld en ben hier echt super tevreden mee , wat een krachtige smaak vergeleken met de winkel avocado's(vers)

Top :)! De smaak is inderdaad sterker/anders. De leverancier wijdt dit aan dat wij hier in NL geen avocado's gewend zijn die pas geoogst worden wanneer ze volledig rijp zijn. Hetgeen dat bij deze avocado's wel gebeurt, wanneer ze hun ''peek nutrition'' hebben bereikt.

Wanneer komen de moroccan kipblokjes weer op voorraad?

We verwachten ze morgen binnen te krijgen, maar hebben het voor de zekerheid nog even offline gezet op voorraad, omdat ze niet 100% zeker wisten of ze het af zouden krijgen. Hun kennende wel, maar 'just in case'. Ik houd je morgen even op de hoogte, voor 12:00 weet je het.
Ik doe bevroren met een pepertje en wat kruiden in de blender. Wordt een soort goddelijke guacamole icecream! drool:

:D Nice!

Ik had al een tijdje de hamburgers niet meer besteld omdat ik zie iets te compact vond, maar de nieuwe wat grovere zijn superlekker. Het eet fijner door de structuur en volgens mij is de smaak ook ietsje aangepast.

• #7.649
Ik had al een tijdje de hamburgers niet meer besteld omdat ik zie iets te compact vond, maar de nieuwe wat grovere zijn superlekker. Het eet fijner door de structuur en volgens mij is de smaak ook ietsje aangepast.

Ze werden inderdaad teveel samengeperst, de nieuwe machine maakt ze rul/losser en ze zijn nu perfect :), zelfde recept maar een hele andere beleving. Mooi dat we je ermee hebben kunnen overtuigen :thumbs:

Komen er deze week nog nieuwe producten Olivier? Wil een bestelling plaatsen maar heb altijd de pech dit te doen vlak voor een nieuw product of actie :(

Een extra diepvriezer gekocht, speciaal om voor het eerst te kunnen bestellen (ordernummer is 100049265) :D. Als alles bevalt, eet voortaan het hele gezin via MuscleMeat!
Staaltjes altijd welkom ;)

• #7.652
Komen er deze week nog nieuwe producten Olivier? Wil een bestelling plaatsen maar heb altijd de pech dit te doen vlak voor een nieuw product of actie :(

Mars & Snicker protein bars zijn net online gekomen! Aankomende 14 dagen verwacht ik de andere nieuwe producten nog niet.

Een extra diepvriezer gekocht, speciaal om voor het eerst te kunnen bestellen (ordernummer is 100049265) :D. Als alles bevalt, eet voortaan het hele gezin via MuscleMeat!
Staaltjes altijd welkom ;)

Wauw :) super compliment!! Erg benieuwd met je nieuwe aankoop wat je van onze producten vindt.

Het is weer zover :) #100049359

Beef Jerkey maar eens proberen!

• #7.655
Het is weer zover :) #100049359

Beef Jerkey maar eens proberen!

Bedankt voor je order weer Leon :)! Mocht je de original jerky okee vinden, dan kan ik je zeker de andere smaken aanraden, iets minder eiwit, maar meer 'enjoyable' gemaakt zoals Teriyaki.

gelijk mee besteld samen met die pre-workout ijsjes :D

Haha mooi. Pre-workout ijs is prima, kersen smaak, leuk om erbij te hebben.

Voor de genen die het leuk vinden: vanavond om 19:30 ben ik op RTL nieuws in een item van 1:30-2.00minuten. Het gaat over dat NL mannen de langste van de wereld (gemiddeld) zijn. Uiteraard even een tanktop met Muscle Meat logo aangetrokken, hopelijk is het logo een beetje te zien hehe :flexbiceps:.

Bedankt voor je order weer Leon :)! Mocht je de original jerky okee vinden, dan kan ik je zeker de andere smaken aanraden, iets minder eiwit, maar meer 'enjoyable' gemaakt zoals Teriyaki.

Haha mooi. Pre-workout ijs is prima, kersen smaak, leuk om erbij te hebben.

Voor de genen die het leuk vinden: vanavond om 19:30 ben ik op RTL nieuws in een item van 1:30-2.00minuten. Het gaat over dat NL mannen de langste van de wereld (gemiddeld) zijn. Uiteraard even een tanktop met Muscle Meat logo aangetrokken, hopelijk is het logo een beetje te zien hehe :flexbiceps:.
Tof! Altijd leuk om te zien.

Zijn die kangoeroe burgers wel gezond, ze smaken iets te lekker volgens mij :(

• #7.659
http://www.rtlxl.nl/#!/rtl-nieuws-132237/a129da37-2ea5-45db-a2b0-1a5573d484de

Vanaf 09:55 het item over de lange Nederlanders.

Dat shot van 11:20 tussen de mensen op straat :roflol: impressive

Thnx voor opzoeken. Ik heb net nog een directe link gevonden: http://www.rtlnieuws.nl/gezondheid/waarom-zijn-nederlanders-de-langsten-ter-wereld

Zijn die kangoeroe burgers wel gezond, ze smaken iets te lekker volgens mij :(

Haha mooi :meal:. De kipfletburgers zullen je ook wel goed smaken dan, ook ideale voedingswaarde door de 91% kipfilets die er in zit.

Zag je ook in de telegraaf staan vandaag. Vet man :thumb:

Terug
Naar boven