040B
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.088
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Na de opname van RTL werd ik door de telegraaf gebeld voor een telefonisch interview. Wat een belangstelling allemaal gisteren, niet gedacht toen ik opstond.Had torenhoge verwachtingen van de Mars en Snickers. Wellicht te hoog. Voor mij smaken ze helaas niet beter dan een andere willekeurige protein bar.
De rest van de bestelling zoals altijd weer top. Grote fan van de roasted kipfilet stukjes, hawai mix en broccoli.
. Mooi @ roasted, hawaii en broc.!Jammer dat ik als leverdag vrijdag niet kon kiezen met bestellen (gisteren geprobeerd te bestellen) omdat ik vrijdag pas thuis kom van vakantie![]()
Net wat van de gewone beef jerky geprobeerd, de gepeperde versie nog niet aan toegekomen.
Beetje droog, maar dat is logisch en kan ook niet anders, maar qua smaak erg lekker zeg! Ook niet te zout en natuurlijk super hoog in eiwitten. Erg makkelijk meenemen ook in die hersluitbare verpakking.
Zeker raar, de dag daarvoor (maandag) ook een bestelling geprobeerd maar toen kon ik vrijdag wel kiezen. Geen probleem, bestelling gaat alsnog gebeuren, al is het vrijdag pas.Hey... dat is vreemd. Ik heb namelijk na aanleiding van jouw bericht even een nep bestelling als Belg en Nederlander gemaakt en bij beide kan ik vrijdag kiezen. Vreemd! Collega net even gebeld maar niemand heeft aan de kalender knoppen gezeten hmm...
Zeker raar, de dag daarvoor (maandag) ook een bestelling geprobeerd maar toen kon ik vrijdag wel kiezen. Geen probleem, bestelling gaat alsnog gebeuren, al is het vrijdag pas.
Gelijk de beef jerkey uit de doos gehaald bij het ophalen van de bestelling. Eerste stukje was erg vreemd maar het werd steeds beter! Erg lekker spul![]()
! Als je het nog nooit gegeten hebt kan het even apart zijn inderdaad. De een vind het super, de andere helemaal niks, er is bijna geen middenweg. Dan heb ik het over het concept, niet onze beef jerky, maar beef jerky, gedroogd vlees, in het algemeen.Is de zalm (nieuwe recept, minder zout) weer op voorraad)? Laatste keer met bestellen waren ze te zout waardoor jullie ze niet meestuurde (wat ik erg op prijs stel overigens)!
Net alles binnengekregenvriezer weer vol met groente en kip!
sowwry)Thnx weer voor je bestelling Huargh! Voor welke kip versie/type ga je eigenlijk (meestal)? Ben je echte naam even kwijt en kan het niet opzoeken (sowwry)
Het is bestelling 100049378 als je het wilt bekijken (zoete aardappels moeten echt in grotere zakken komen!), niet zo'n grote want sla normaal de zalm in (R.I.P.). Zoals je kunt zien in mijn order history heb ik allerlei kip geprobeerd maar ik ben nogal neurotisch met koken en bakken dus ik ga tegenwoordig voor de Argentijnse kipfilet, deze snijd ik 1x in de breedte door en dan 5 mins ofzo aan elke kant. Met kipblokjes zit ik ze te vaak om te draaien en me af te vragen of ik het al wel op 1 van de 6 kanten hebt gedraaid enz.
Kippen worden wel erg wit (vriesbrand) ondanks het goed dichtsluiten van de zak maar proef geen verschil dus whatever (en met 'erg wit' bedoel ik dat 1 kant vrijwel helemaal wit uitgeslagen is).
.scoob ik heb hier ooit gelezen hoeveel kg ongeveer in een vriezer gaat (aantal liters inhoud). Kan het alleen niet meer terug vinden. Weet jij het nog toevallig?
wat ik gewoon jammer vind dat de verzending niet gratis is boven een bepaald bedrag. ik kocht voor 55euro en moest uiteindelijk 69 euro betalen, dat is toch 14 euro, kwaliteit en service ben ik super tevreden over
Ah kijk aan. Leuk te lezen hoe men met de producten omgaan. Vreemd van de vriesbrand, maar je proefd of merkt het verder ook niet. Kan het nog zijn dat de kou niet gelijk is in je vriezer? Bijvoorbeeld de wand bedekt met ijs zit? Schommelingen in minus temperaturen kunnen het ook veroorzaken. Anders gewoon negeren zoals je nu doet.

Deze klemmen zijn de perfecte oplossing. vaak maar 1 a 2 euro per 10 stuks bij Blokker / Big bazar / Wibra / Xenos / Action oidIJs zit er normaal wel aan de zijkanten enzo maar had dit schoongemaakt vlak voordat ik die bestelling had geplaatst. Kan ook zijn dat de zak toch niet zo goed dicht is want ik draai hem een paar keer rond en leg hem dan op het gedraaide stuk zeg maar, geen zin om er telkens een knoop in te leggen en eruit te halen. Ach who cares of tie wit is![]()
Deze klemmen zijn de perfecte oplossing. vaak maar 1 a 2 euro per 10 stuks bij Blokker / Big bazar / Wibra / Xenos / Action oid
Wilde net bestellen ,maar waar is de paardenbiefstuk ?![]()