XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Was dat de muscle meat keuken? :D

Had torenhoge verwachtingen van de Mars en Snickers. Wellicht te hoog. Voor mij smaken ze helaas niet beter dan een andere willekeurige protein bar.

De rest van de bestelling zoals altijd weer top. Grote fan van de roasted kipfilet stukjes, hawai mix en broccoli.

Jammer dat ik als leverdag vrijdag niet kon kiezen met bestellen (gisteren geprobeerd te bestellen) omdat ik vrijdag pas thuis kom van vakantie :(

Net wat van de gewone beef jerky geprobeerd, de gepeperde versie nog niet aan toegekomen.

Beetje droog, maar dat is logisch en kan ook niet anders, maar qua smaak erg lekker zeg! Ook niet te zout en natuurlijk super hoog in eiwitten. Erg makkelijk meenemen ook in die hersluitbare verpakking.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.665
Zag je ook in de telegraaf staan vandaag. Vet man :thumb:

Thnx! Met dubbel biceps in de krant, kan weer van de bucketlist af :D. Na de opname van RTL werd ik door de telegraaf gebeld voor een telefonisch interview. Wat een belangstelling allemaal gisteren, niet gedacht toen ik opstond.

Was dat de muscle meat keuken? :D

Hehe nee. Ze wouden een normale woning, niet 1 die is afgestemd op mijn lengte (mijne). Collega @ Muscle Meat was zo aardig zijn sleutel te geven.

Had torenhoge verwachtingen van de Mars en Snickers. Wellicht te hoog. Voor mij smaken ze helaas niet beter dan een andere willekeurige protein bar.

De rest van de bestelling zoals altijd weer top. Grote fan van de roasted kipfilet stukjes, hawai mix en broccoli.

Thnx voor je feedback, benieuwd wat de rest van de meningen zijn over mars & snicker :). Mooi @ roasted, hawaii en broc.!

Jammer dat ik als leverdag vrijdag niet kon kiezen met bestellen (gisteren geprobeerd te bestellen) omdat ik vrijdag pas thuis kom van vakantie :(

Hey... dat is vreemd. Ik heb namelijk na aanleiding van jouw bericht even een nep bestelling als Belg en Nederlander gemaakt en bij beide kan ik vrijdag kiezen. Vreemd! Collega net even gebeld maar niemand heeft aan de kalender knoppen gezeten hmm...

Net wat van de gewone beef jerky geprobeerd, de gepeperde versie nog niet aan toegekomen.

Beetje droog, maar dat is logisch en kan ook niet anders, maar qua smaak erg lekker zeg! Ook niet te zout en natuurlijk super hoog in eiwitten. Erg makkelijk meenemen ook in die hersluitbare verpakking.

Mooi! Thnx voor de feedback. Original is het minst zacht door het absurde hoge eiwit (61%, hoogste in beef jerky ooit). Vanaf daar worden ze steeds wat zachter, de andere smaken met teriyaki het zachts.

Hey... dat is vreemd. Ik heb namelijk na aanleiding van jouw bericht even een nep bestelling als Belg en Nederlander gemaakt en bij beide kan ik vrijdag kiezen. Vreemd! Collega net even gebeld maar niemand heeft aan de kalender knoppen gezeten hmm...
Zeker raar, de dag daarvoor (maandag) ook een bestelling geprobeerd maar toen kon ik vrijdag wel kiezen. Geen probleem, bestelling gaat alsnog gebeuren, al is het vrijdag pas.

Gelijk de beef jerkey uit de doos gehaald bij het ophalen van de bestelling. Eerste stukje was erg vreemd maar het werd steeds beter! Erg lekker spul :)

Is de zalm (nieuwe recept, minder zout) weer op voorraad)? Laatste keer met bestellen waren ze te zout waardoor jullie ze niet meestuurde (wat ik erg op prijs stel overigens)!

Net alles binnengekregen :meal: vriezer weer vol met groente en kip!

• #7.670
Zeker raar, de dag daarvoor (maandag) ook een bestelling geprobeerd maar toen kon ik vrijdag wel kiezen. Geen probleem, bestelling gaat alsnog gebeuren, al is het vrijdag pas.

:tnumbs: , excuus voor enig ongemak. Heb onze programmeur je verhaal gemaild, wie weet vind hij iets.

Gelijk de beef jerkey uit de doos gehaald bij het ophalen van de bestelling. Eerste stukje was erg vreemd maar het werd steeds beter! Erg lekker spul :)

:Mooi :)! Als je het nog nooit gegeten hebt kan het even apart zijn inderdaad. De een vind het super, de andere helemaal niks, er is bijna geen middenweg. Dan heb ik het over het concept, niet onze beef jerky, maar beef jerky, gedroogd vlees, in het algemeen.

Is de zalm (nieuwe recept, minder zout) weer op voorraad)? Laatste keer met bestellen waren ze te zout waardoor jullie ze niet meestuurde (wat ik erg op prijs stel overigens)!

Fijn te horen dat je het op prijs stelt. We kregen de tweede batch gerookte zalm binnen en het week af t.o.v. de proef en de eerste batch. Dit is terug gegeven en we zijn best boos geworden dat het bij levering twee mis gaat. We hebben toen klanten (waaronder jou dus) moet bellen om dit product niet te versturen en zo een oplossing te vinden. Omdat het een mooi product is dat we graag willen houden gebeurt nu het volgende. Maandag krijgen we 4 test batches binnen, pakjes met 4 verschillende zout gehaltes. Gerookte zalm zonder zout is plastic, dat kan niet, vandaar dat we gehaltes testen/proeven met zes man. We zullen dus de beste kiezen. In de supermarkt wordt rond de 3gr per 100gr toegevoegd zodat het twee weken in de schappen kan liggen (conservering), daar kunnen we met onze diepvries versie mooi tegen in spelen. Vervolgens wordt dit receptuur vastgelegd en een persoon aangewezen bij de leverancier die dit voor altijd voor ons zal maken. Het product moet dan 100% stabiel zijn omdat dit recept alleen voor ons gemaakt wordt (geen andere klant), en altijd door dezelfde persoon. Of we over de vier versies maandag wel/niet tevreden zijn bepaald hoe snel we het weer hebben. Verwachting is in ieder geval binnen 2 weken, hopelijk binnen 10 dagen.

Net alles binnengekregen :meal: vriezer weer vol met groente en kip!

Thnx weer voor je bestelling Huargh! Voor welke kip versie/type ga je eigenlijk (meestal)? Ben je echte naam even kwijt en kan het niet opzoeken (:D sowwry)

Thnx weer voor je bestelling Huargh! Voor welke kip versie/type ga je eigenlijk (meestal)? Ben je echte naam even kwijt en kan het niet opzoeken (:D sowwry)

Het is bestelling 100049378 als je het wilt bekijken (zoete aardappels moeten echt in grotere zakken komen!), niet zo'n grote want sla normaal de zalm in (R.I.P.). Zoals je kunt zien in mijn order history heb ik allerlei kip geprobeerd maar ik ben nogal neurotisch met koken en bakken dus ik ga tegenwoordig voor de Argentijnse kipfilet, deze snijd ik 1x in de breedte door en dan 5 mins ofzo aan elke kant. Met kipblokjes zit ik ze te vaak om te draaien en me af te vragen of ik het al wel op 1 van de 6 kanten hebt gedraaid enz.

Kippen worden wel erg wit (vriesbrand) ondanks het goed dichtsluiten van de zak maar proef geen verschil dus whatever (en met 'erg wit' bedoel ik dat 1 kant vrijwel helemaal wit uitgeslagen is).

scoob ik heb hier ooit gelezen hoeveel kg ongeveer in een vriezer gaat (aantal liters inhoud). Kan het alleen niet meer terug vinden. Weet jij het nog toevallig?

wat ik gewoon jammer vind dat de verzending niet gratis is boven een bepaald bedrag. ik kocht voor 55euro en moest uiteindelijk 69 euro betalen, dat is toch 14 euro, kwaliteit en service ben ik super tevreden over

• #7.674
Het is bestelling 100049378 als je het wilt bekijken (zoete aardappels moeten echt in grotere zakken komen!), niet zo'n grote want sla normaal de zalm in (R.I.P.). Zoals je kunt zien in mijn order history heb ik allerlei kip geprobeerd maar ik ben nogal neurotisch met koken en bakken dus ik ga tegenwoordig voor de Argentijnse kipfilet, deze snijd ik 1x in de breedte door en dan 5 mins ofzo aan elke kant. Met kipblokjes zit ik ze te vaak om te draaien en me af te vragen of ik het al wel op 1 van de 6 kanten hebt gedraaid enz.

Kippen worden wel erg wit (vriesbrand) ondanks het goed dichtsluiten van de zak maar proef geen verschil dus whatever (en met 'erg wit' bedoel ik dat 1 kant vrijwel helemaal wit uitgeslagen is).

Ah kijk aan. Leuk te lezen hoe men met de producten omgaan. Vreemd van de vriesbrand, maar je proefd of merkt het verder ook niet. Kan het nog zijn dat de kou niet gelijk is in je vriezer? Bijvoorbeeld de wand bedekt met ijs zit? Schommelingen in minus temperaturen kunnen het ook veroorzaken. Anders gewoon negeren zoals je nu doet :).

scoob ik heb hier ooit gelezen hoeveel kg ongeveer in een vriezer gaat (aantal liters inhoud). Kan het alleen niet meer terug vinden. Weet jij het nog toevallig?

Gevonden!
30L = 8kg, 64L = 16kg en 170L = 45kg . Past het net niet onthoud dan dat je ook gewoon een deel in je koelkast alvast kan leggen voor de komende dagen.

wat ik gewoon jammer vind dat de verzending niet gratis is boven een bepaald bedrag. ik kocht voor 55euro en moest uiteindelijk 69 euro betalen, dat is toch 14 euro, kwaliteit en service ben ik super tevreden over

Bedankt voor het mooie compliment @ kwaliteit en service :thumbs:.
Begrijpelijke opmerking vanwege de andere webshops maar ik denk dat als je de achtergrond er van leest je er meer begrip voor hebt.

We zijn een ander concept dan welke shop dan ook die alleen een doos verstuurd waardoor het voor ons eigenlijk niet kan:

1:
Wij nemen de kosten op ons om de bestelling bevroren te houden. Deze zijn hoger dan de 5euro postnl verzendkosten (14euro?). Hoe groter de klant besteld, hoe hoger deze kosten ook voor ons worden (meer kg droogijs, grotere isolatie zak). Deze kosten zou je juist als beloning aan de klant voor groter bestellen willen geven maar door het concept kan dit niet, wordt opgeslurpt door droogijs en maat isolatie zak. Bestel je groot dan komt er een tweede doos bij met een tweede isolatie zak, 2de massa droogijs en 2de postnl kosten, deze kosten nemen wij ook op ons. Zie: wat ik net tegen kwam.

2:
Gratis verzendkosten is ook een deel marketing van webshops. Namelijk laat de productprijs het toe / is de marge hoog genoeg om het toe te laten, dan kan je die tekst groot op je site zetten. Wij doen het anders. We geven lage stabiele kg prijzen, ipv acties met opeens korting op de hele shop. Voorbeeld: kant en klare kip in supermarkt begint rond de 11euro/kg in de supermarkt, bij ons vanaf 8euro/kg. Runderkogelbiefstuk bij ons 15, supermarkt 20, slagers 25. Kg gesneden groente voor 2euro etc. We kunnen het een euro duurder per kg maken en dan zeggen gratis verzenden, maar dan zijn medium en grootkopers in het nadeel want deze euro gaat bv keer 8 kg ipv de vaste 5euro. En dat zien we ook gebeuren, het gemiddelde bestelde aantal kg per pakket is echt hoog. De gemiddelde klant doet niet voor 1 tot 3 dagen boodschappen maar 1 tot 2 weken en de gemiddelde belg voor zeker een maand. Zoals deze klant http://www.raucoaching.com/2016/07/29/maak-het-jezelf-niet-te-moeilijk-deel-1-hamsteren/

@Scoobz0r oke dank u voor de uitleg ik heb er wel begrip voor.

Bedankt voor uw bestelling!
Uw ordernummer is: 100049796

Ah kijk aan. Leuk te lezen hoe men met de producten omgaan. Vreemd van de vriesbrand, maar je proefd of merkt het verder ook niet. Kan het nog zijn dat de kou niet gelijk is in je vriezer? Bijvoorbeeld de wand bedekt met ijs zit? Schommelingen in minus temperaturen kunnen het ook veroorzaken. Anders gewoon negeren zoals je nu doet :).

IJs zit er normaal wel aan de zijkanten enzo maar had dit schoongemaakt vlak voordat ik die bestelling had geplaatst. Kan ook zijn dat de zak toch niet zo goed dicht is want ik draai hem een paar keer rond en leg hem dan op het gedraaide stuk zeg maar, geen zin om er telkens een knoop in te leggen en eruit te halen. Ach who cares of tie wit is :D

IJs zit er normaal wel aan de zijkanten enzo maar had dit schoongemaakt vlak voordat ik die bestelling had geplaatst. Kan ook zijn dat de zak toch niet zo goed dicht is want ik draai hem een paar keer rond en leg hem dan op het gedraaide stuk zeg maar, geen zin om er telkens een knoop in te leggen en eruit te halen. Ach who cares of tie wit is :D
Deze klemmen zijn de perfecte oplossing. vaak maar 1 a 2 euro per 10 stuks bij Blokker / Big bazar / Wibra / Xenos / Action oid

b7557.jpg

Wilde net bestellen ,maar waar is de paardenbiefstuk ? :(

Terug
Naar boven