Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.681
IJs zit er normaal wel aan de zijkanten enzo maar had dit schoongemaakt vlak voordat ik die bestelling had geplaatst. Kan ook zijn dat de zak toch niet zo goed dicht is want ik draai hem een paar keer rond en leg hem dan op het gedraaide stuk zeg maar, geen zin om er telkens een knoop in te leggen en eruit te halen. Ach who cares of tie wit is :D

Deze klemmen zijn de perfecte oplossing. vaak maar 1 a 2 euro per 10 stuks bij Blokker / Big bazar / Wibra / Xenos / Action oid

:thumbs: !!

Wilde net bestellen ,maar waar is de paardenbiefstuk ? :(

[QUOTE="HUARGH, Olivier heeft eerder ergens gezegd dat hier te weinig vraag naar was en dat hij dit qua volume erg groot moest inkopen.[/QUOTE]

Klopt @ Huargh. Er is wel een hele mooie vervanging gekomen: http://musclemeat.nl/kangoeroebiefstuk-1kg-5-x-200gr-658 en loopt dan weer super goed.

misschien een knullige vraag die al veel te vaak gesteld is maar ik ben aan het preppen en kan zo snel het antwoord niet vinden. ik heb gekookte kip bij jullie gekocht, en bereken altijd alles met rauwe waardes. evenals de rijst. nu vraag ik me af als ik normaal 100gr ongekookte rijst neem, hoeveel ik dan van de gekookte en ingevroren variant moet hebben, en hetzelfde voor de kip?

• #7.683
Ben benieuwd naar de beef jerky varianten. :D Handig om mee te nemen nu ik een paar dagen wegga binnenkort. :D

• #7.685
misschien een knullige vraag die al veel te vaak gesteld is maar ik ben aan het preppen en kan zo snel het antwoord niet vinden. ik heb gekookte kip bij jullie gekocht, en bereken altijd alles met rauwe waardes. evenals de rijst. nu vraag ik me af als ik normaal 100gr ongekookte rijst neem, hoeveel ik dan van de gekookte en ingevroren variant moet hebben, en hetzelfde voor de kip?

Wanneer er in jouw schema bv staat 200gr rauwe kipfilet, dan staat er eigenlijk eet 46gr eiwit uit kipfilet (kipfilet = 23gr eiwit per 100gr). Nu is het zo dat door het zetmeel (de 2.5kg zakken) er geen vocht verloren gaat, en deze kant en klare kip (zie voedingswaarde) ook 23gr eiwit per 100gr bevatten. Bij dit product is dus rauw gelijk aan bereid. Als je kijkt naar de gekruide 200gr verpakkingen, dan bevatten deze 25.9gr, omdat er vocht uit is. Je kunt dan kijken hoeveel van 25.9gr per 100gr product moet ik eten tot ik 46gr eiwit binnen heb. Dit zelfde geld voor koolhydraten etc. Staat er 100gr rauwe basmati rijst eten, vergelijk dan de kcal van bereid en onbereid met elkaar. Je eet het immers voor de energy, niet de eiwitten. Je komt er dan bv achter bij de basmati rijst dat de verhouden 2.5x is, dus 100gr rauw =250gr gekookt bij ons.

Wanneer er in jouw schema bv staat 200gr rauwe kipfilet, dan staat er eigenlijk eet 46gr eiwit uit kipfilet (kipfilet = 23gr eiwit per 100gr). Nu is het zo dat door het zetmeel (de 2.5kg zakken) er geen vocht verloren gaat, en deze kant en klare kip (zie voedingswaarde) ook 23gr eiwit per 100gr bevatten. Bij dit product is dus rauw gelijk aan bereid. Als je kijkt naar de gekruide 200gr verpakkingen, dan bevatten deze 25.9gr, omdat er vocht uit is. Je kunt dan kijken hoeveel van 25.9gr per 100gr product moet ik eten tot ik 46gr eiwit binnen heb. Dit zelfde geld voor koolhydraten etc. Staat er 100gr rauwe basmati rijst eten, vergelijk dan de kcal van bereid en onbereid met elkaar. Je eet het immers voor de energy, niet de eiwitten. Je komt er dan bv achter bij de basmati rijst dat de verhouden 2.5x is, dus 100gr rauw =250gr gekookt bij ons.
top, bedankt!

Zometeen Kangoeroeburger proberen.

o-ROGER-KANGABRO-570.jpg

Gisterenavond wat runder gehakballetjes gegeten samen met mijn vriendin, als snack tijdens een flmpje. Lekker gekruid, en helemaal niet droog ondanks laag vet gehalte. Gaat zeker weermee bij de volgende bestelling. :thumb:

Sample van de "red pepper" paardenbiefstuk tartaar vandaag bij de lunch was helaas echt smakeloos.

Gisterenavond wat runder gehakballetjes gegeten samen met mijn vriendin, als snack tijdens een flmpje. Lekker gekruid, en helemaal niet droog ondanks laag vet gehalte. Gaat zeker weermee bij de volgende bestelling. :thumb:

Sample van de "red pepper" paardenbiefstuk tartaar vandaag bij de lunch was helaas echt smakeloos.

Zuiver vlees is bijna altijd smakeloos, ik eet al 5jaar alleen filets zonder kruiden,zout....

Zuiver vlees is bijna altijd smakeloos, ik eet al 5jaar alleen filets zonder kruiden,zout....
Ik doe normaal ook nergens zout op, maar bak wel meestal een gesnipperd pepertje mee. Door de naam, red pepper, had ik gewoon iets meer smaak aan mijn tartaartje verwacht.

• #7.692
Ben benieuwd naar de beef jerky varianten. :D Handig om mee te nemen nu ik een paar dagen wegga binnenkort. :D
:).

Het is zeker handig! Ligt standaard in mijn auto :).

:thumbs:

Zometeen Kangoeroeburger proberen.

o-ROGER-KANGABRO-570.jpg

Hehe :D, strong skippy. Samen met Angus & Low fat naar mijn mening de lekkerste burger die er is bij ons.

Ik doe normaal ook nergens zout op, maar bak wel meestal een gesnipperd pepertje mee. Door de naam, red pepper, had ik gewoon iets meer smaak aan mijn tartaartje verwacht.

Mooi @ beef meatballs! Bij de red pepper is niks anders toegevoegd dan rode pepers. Het is dus puur vlees met hete tint er aan. Omdat het geen kruidenmix is, heb je dan ook geen smaak beleving. Ik gebruik het door mijn pasta maaltijden heen, ik duw het met de spatel tot gehakt en mijn maaltijd is dan meteen licht pittig. Ik snap de verwarring, maar als je hem als burger / schijf bakt, dan zou ik er inderdaad nog wat mee doen voor de smaak beleving.

Zijn de zoete aardappels in de puree eigenlijk met skin gepureerd?

De 3 zakken die ik besteld had paar dagen terug zijn alweer op trouwens :no: misschien eens een extra vriezer aanschaffen en 20 zakken tegelijk bestellen.

Bedankt voor de mars ;)

Blijkbaar doen jullie goed, jullie concept wordt schaamteloos gecopieerd door onze vrienden uit Heereveen. Hopelijk krijgen ze het label voor de kipfilet wel kloppend met de werkelijke inhoud :roflol:

• #7.698
Zijn de zoete aardappels in de puree eigenlijk met skin gepureerd?

De 3 zakken die ik besteld had paar dagen terug zijn alweer op trouwens :no: misschien eens een extra vriezer aanschaffen en 20 zakken tegelijk bestellen.

Zonder skin, dus puur het oranje gedeelte. Dat zou je kunnen doen. Veel klanten shoppen op marktplaats ervoor hoor ik zo nu en dan. Als je weet dat je vaste klant blijft haal je het er uiteindelijk wel uit.

:thumbs:

Blijkbaar doen jullie goed, jullie concept wordt schaamteloos gecopieerd door onze vrienden uit Heereveen. Hopelijk krijgen ze het label voor de kipfilet wel kloppend met de werkelijke inhoud :roflol:

Oh... daar waren ze al heel lang mee bezig. Hun vries gedeelte staat er ook al heel lang en ze lopen al een tijdje te shoppen bij een tweetal partners van ons terwijl er ook 20 andere geschikte zijn. Ze doen maar :). @ labels zie topic in voedingssectie. Verder is het een vrije markt en ik ga niet met modder gooien.

Wat een saai leven heb je dan :o

maar wel een hardcore jongetje met gainz

Zoutloze/arme kruiden zijn wat saaier maar wel een optie. Zie de blauwe en paarse potjes: http://musclemeat.nl/non-diepvries/kruiden

Zoutloze/arme kruiden zijn wat saaier maar wel een optie. Zie de blauwe en paarse potjes: http://musclemeat.nl/non-diepvries/kruiden
Ik zweer echt bij die mr flavor bbq honing. Volgende bestelling gaan daar zeker 4 potten van mee.
Ook misschien interessant voor jullie. Heb onlangs kruiden van het merk fiddes payne gekocht bij jumbo en voor zover ik weet zijn zij momenteel de enige verkopers hiervan. Ze zijn echt heerlijk. Goede toevoeging voor jullie ruime assortiment?

Terug
Naar boven