Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien is het al voorbij gekomen maar komen de zalmblokjes nog terug?
Hun vries gedeelte staat er ook al heel lang en ze lopen al een tijdje te shoppen bij een tweetal partners van ons terwijl er ook 20 andere geschikte zijn. Ze doen maar. @ labels zie topic in voedingssectie. Verder is het een vrije markt en ik ga niet met modder gooien.

Ik zweer echt bij die mr flavor bbq honing. Volgende bestelling gaan daar zeker 4 potten van mee.
Ook misschien interessant voor jullie. Heb onlangs kruiden van het merk fiddes payne gekocht bij jumbo en voor zover ik weet zijn zij momenteel de enige verkopers hiervan. Ze zijn echt heerlijk. Goede toevoeging voor jullie ruime assortiment?
haha val mee ik eet meestal 2 a 3 warme maaltijden met filet op een dag en de rest vul ik op met kwark, jordans met verse melk, whey
Misschien is het al voorbij gekomen maar komen de zalmblokjes nog terug?
Nee (tl;dr: leverancier was kut), maar er schijnt wel een vervanger aan te komen.
Je kunt er niet veel aan doen nee, ik denk wel dat ze je dwars kunnen zitten als ze dat echt zouden willen (zijn enorm groot).
we maken ons geen zorgen.Mijn eerste bestelling. Ik lees al een hele tijd mee, en het werd toch maar eens tijd om jullie producten te proberen!
Dus erg veel samples
- jammer dat de gerookte zalmsnippers niet voorradig zijn, maar hierboven lees ik dat er problemen zijn met de leverancier?
Bedankt voor uw bestelling!
Uw ordernummer is: 100050256
Standaard hoor je dan ''AAAHHH'' door de Muscle Meat. Dan weet je gewoon hij/zij 20 verschillende bolero's moet verzamelen. Niks van aantrekken verder hoor, gewoon bestellen wat je wilt
.Wat zijn de kipfilet roasted lekker zeg
Geen spijt ervan (lezende de reviews)
http://musclemeat.nl/kipfilet-roasted
! Ik gebruik deze kipfilets na het trainen. Te moe / geen zin om te koken. Vanuit bevroren toestand de magnetron in, 3 stuks van 100gr, en je hebt 70gr dierlijk eiwit voor je neus zonder moeite gedaan te hebben en smakelijk ook, ideaal
. Omdat het zo zacht is en er een smaak aan zit heb je het zo gegeten.Moet altijd lachen wanneer ik een Bolero bestelling zie als de jouweStandaard hoor je dan ''AAAHHH'' door de Muscle Meat. Dan weet je gewoon hij/zij 20 verschillende bolero's moet verzamelen.
Wacht met smart op nieuwe zalmblokjes. Was er altijd tevreden over. Ik raus nu iedere week het schap bij de Jumbo leeg. Die heeft zo'n beetje de zelfde voedingswaarde.Ah, excuus! Vergeet ik helemaal de Mister Flavor potjes. Die zijn ook zoutarm inderdaad met unieke smaken. Fijn dat het smaakt! Fiddes Payne had ik nog niet van gehoord, zal eens kijken wanneer ik in de Jumbo ben, bedankt voor de tip!
Met de rauwe zalm waren we niet meer tevreden met de huidige leverancier. Maakte teveel fouten die we gelukkig bij elke levering die fout ging tegengehouden hebben zodat de klant het niet merkte. We hebben abrupt besloten met hun te stoppen. Het vervelende hieraan is dat product ontwikkeling altijd een lang proces is en we dus niet 1 2 3 een vervanging hebben. We zijn er hard mee bezig. Voor de gerookte zalm hebben een mooie leverancier, maar we zijn deze week wat testjes met hun aan het draaien voor een kleine verbetering nog in het zoutgehalte. Van de 1.31gr zout per 100gr product is het de bedoeling dat het nog wat omlaag gaat.
@ dwars zitten: wij ook onze krachtenwe maken ons geen zorgen.
Bedankt voor je eerste order, ook meteen groot zie ik. Goed dat je de tip erbij zet in de opmerking van je bestelling dat indien je afwezig bent het ook neergezet mag worden op jouw risico. We schrijven dit soort opmerking op de doos zodat de postbode het kan lezen. Je kunt voor de zekerheid als extra dit bericht ook bij je deurbel hangen, dan bereiken we hem van twee kanten. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je thuis bent, maar indien je echt weg moet geeft dit een goede kans.
Moet altijd lachen wanneer ik een Bolero bestelling zie als de jouweStandaard hoor je dan ''AAAHHH'' door de Muscle Meat. Dan weet je gewoon hij/zij 20 verschillende bolero's moet verzamelen. Niks van aantrekken verder hoor, gewoon bestellen wat je wilt
.
@ zalm zie hierboven.
Haha mooi! Indien je het leuk vindt bij de reviews te staan op de site is dat natuurlijk welkom! Ik gebruik deze kipfilets na het trainen. Te moe / geen zin om te koken. Vanuit bevroren toestand de magnetron in, 3 stuks van 100gr, en je hebt 70gr dierlijk eiwit voor je neus zonder moeite gedaan te hebben en smakelijk ook, ideaal
. Omdat het zo zacht is en er een smaak aan zit heb je het zo gegeten.
Wacht met smart op nieuwe zalmblokjes. Was er altijd tevreden over. Ik raus nu iedere week het schap bij de Jumbo leeg. Die heeft zo'n beetje de zelfde voedingswaarde.
. Doe mijn best! Kan je misshcien jouw zalm linken? Benieuwd wat men als alternatief kiest nu onze zalm er niet is. jumbo.comEven voor de zekerheid, blijft het ijs ook in de winter in jullie assortiment? Zo niet dan moet ik aan het einde van de zomer even groot inslaan...
Alle 3 de smaken zijn me zéér goed bevallen, perfecto.

Even voor de zekerheid, blijft het ijs ook in de winter in jullie assortiment? Zo niet dan moet ik aan het einde van de zomer even groot inslaan...
Alle 3 de smaken zijn me zéér goed bevallen, perfecto.
blijft gewoon. We krijgen het eiwit aankomende week binnen voor twee nieuwe smaken delicious protein ice. Dan een week productie en LAUNCH
. Mooi compliment voor het ijs @ de 3 smaken zomer of winter, voor mij is het ook altyd tijd voor ijs
Helaas maar 1 potje besteld van de vanille, maar echt SUPER lekker...!
Die rotie is echt belachelijk lekker. Had 4 stuks op in 2 dagen...volgende keer wat meer halen
Echt boven verwachtingen goed.
gaat hard! Thnx voor de review!Ik kan bij verzendopties alleen mijn eigen adres kiezen en geen postnl kantoor. Is dit veranderd? Dan heb ik wel een probleem namelijk.
Edit: na een paar keer refreshen stond er wel een postnl adres bij, gelukkig![]()
Ziet er goed uit, zal het zeker meebestellen volgende keer.
scoobzor enig idee wanneer de avocado's weer op voorraad zijn?
. Staat sinds 1 min. geleden weer op voorraad @ site.#100050638 Na hele lange tijd weer eens besteld. Eindelijke grote vriezer![]()
.