- Lid sinds
- 20 jun 2010
- Berichten
- 5.901
- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb net bij de Makro een 500gr bevroren schaal Pulled Beef gekocht met opzich prima voedingswaarden (100gr / 127kcal / 3.5gr vet, 0.7gr verzadigd / 0 gram koolhydraten / 23.9gr eiwit)
Is dit misschien niet iets voor jullie?
grappig dat je dit zegt. We hebben dit product samen met pulled chicken ontwikkeld. Echter staat het even op hold voorlopig omdat wat andere ontwikkelingen meer aandacht vereisen. We hopen het voor eind dit jaar wel te hebben, maar kan even niks beloven. Mag ik vragen wat je ervoor betaald hebt (inclusief /exclusief btw?) en wat het zoutgehalte is?Ahgrappig dat je dit zegt. We hebben dit product samen met pulled chicken ontwikkeld. Echter staat het even op hold voorlopig omdat wat andere ontwikkelingen meer aandacht vereisen. We hopen het voor eind dit jaar wel te hebben, maar kan even niks beloven. Mag ik vragen wat je ervoor betaald hebt (inclusief /exclusief btw?) en wat het zoutgehalte is?
Dan zou je aan mij al een vaste koper hebben haha
Ik heb 7.37 inclusief BTW betaald voor 500gr. Het was ook in de aanbieding, normaal betaal je als ik het goed heb onthouden rond de 9 euro per 500gr.
Het zoutgehalte per 100gr is 0.2gr
Naja, bedankt voor de info! Ik zal je een PM sturen al het zover is hier.Mooi zoutgehalte, prijs wel duur voor een 500gr verpakking. Wij zaten als indicatie lager en per 200gr verpaktNaja, bedankt voor de info! Ik zal je een PM sturen al het zover is hier.

Zal je zeker gaan bevallen.(Ook) Eerste bestelling gedaan deze week. Ben heel benieuwd naar de producten en de levering hiervan; omdat het ook gedeeltelijk bevroren producten zijn, ben ik heel benieuwd hoe het afgeleverd wordt (ben iemand die huiverig is om diepvriesproducten online te bestellen).

(Ook) Eerste bestelling gedaan deze week. Ben heel benieuwd naar de producten en de levering hiervan; omdat het ook gedeeltelijk bevroren producten zijn, ben ik heel benieuwd hoe het afgeleverd wordt (ben iemand die huiverig is om diepvriesproducten online te bestellen).
+1, bestel er al jaren en nooit problemen gehad met de kwaliteit van de producten.
Pakket was vrijdagavond bezorgd, was prima verpakt. In eerste instantie dacht ik zelfs nog dat de beef jerky ook een diepvriesproduct was, maar dit was meer vanwege de kou die het diepvriespakket had afgegeven.
Een opmerking over de gerookte kipfilet, maar wellicht is dit een 'just the way it is':
deze kreeg ik binnen als 2x een losse, en 2x 2 kipfiles bij elkaar; had liever deze los gehad, maar kan begrijpen dat hier geen rekening mee gehouden kan worden![]()
Dit is/was sowieso mijn eerste bestelling ooit waar houdbare etenswaren (bestellingen bij xxl etc niet meegenomen) verpakt waren, dus nogmaals: was erg verrast, en dit heeft zeker een positieve kijk gehad op hoe jullie het verzenden.Leuk om lezen wovano & huargh!.
Het blijft ook vreemd Sjowhan, vlees via post, maar ik hoop dat we je vooroordeel een beetje weg hebben kunnen halen. Helaas (noem even geen namen) sturen sommige vlees webshops nog met ijsmatten en te dunnen piepschuim dozen waardoor mijn bestellingen bij hun gewoon niet netjes aan kwamen. Haalt de reputatie van vlees via post naar beneden helaas... Bij ons komt het bij de tweede lever dag ook keihard bevroren aan.
Klopt, het pakket wordt zo koud dat dit ook op de non-diepvries producten slaat die op de zak liggen. Even op kamertemperatuur een tijdje laten liggen en het product is weer in orde. Terechte opmerking over de gerookte kipfilet. We zijn ermee bezig deze kleiner verpakt te krijgen, voor nu nog even onbekend of het lukt en wanneer.


Wat heb je allemaal besteld? Misschien heb ik nog wat tips voor je, bestelnummer mag ook. (Hoeft niet).
Dit is/was sowieso mijn eerste bestelling ooit waar houdbare etenswaren (bestellingen bij xxl etc niet meegenomen) verpakt waren, dus nogmaals: was erg verrast, en dit heeft zeker een positieve kijk gehad op hoe jullie het verzenden.
Fijn dat er gekeken wordt naar mijn opmerking, jullie zijn waarschijnlijk (ook) afhankelijk van jullie leverancier(s) dus kan begrijpen dat er een tijd overheen gaat voordat het wellicht aangepast kan worden. Ik houd het in de gaten!
Had het bestelnummer al gelinkt in mijn eerste post hier, maar hierbij nogmaals: 50902. Vanmiddag de smoothies proberen!
!Afgelopen week weer een bestelling (100050843) binnen gekregen.
Kippendij al eerder besteld en dit keer als 'nieuw' product voor mij biefstuk. Awesomeness!!!erg lekker spul, blij dat ik meteen een paar kilo heb besteld haha
thnx voor de review.
awesome, dat is echt veel... haha, tof je als vaste klant te mogen hebben Rambo1!
Ook maar eens een bestelling geplaatst ( 100051194), erg benieuwd naar...alles eigenlijk
Toch een puntje van kritiek, wat jullie misschien vaker hebben gehoord: De verzendkosten kwamen voor mij wel als een verrassing, omdat je bij andere webshops toch wel gewend bent dat bij zulke bedragen gratis verzending is. Dit zal ongetwijfeld met marges te maken hebben, maar als klant vind ik het fijner als jullie hier iets transparanter in zijn.
): http://musclemeat.nl/verzendproces . Je opmerking is begrijpelijk, vanwege de andere webshops maar ik denk dat als je de achtergrond er van leest je er meer begrip voor hebt. Ik kopieer dit even van een aantal pagina's terug, zie spoiler:Bedankt voor je feedback en je eerste bestelling (mooi bedrag meteen zeg)! Ik denk echter wel dat we transparant zijn. Op deze pagina wordt alles uitgelegd voordat je afrekent of je mandje gaat vullen (eigen keus of je de tijd neemt natuurlijk het eerst te lezen): http://musclemeat.nl/verzendproces . Je opmerking is begrijpelijk, vanwege de andere webshops maar ik denk dat als je de achtergrond er van leest je er meer begrip voor hebt. Ik kopieer dit even van een aantal pagina's terug, zie spoiler:
We zijn een ander concept dan welke shop dan ook die alleen een doos verstuurd waardoor het voor ons eigenlijk niet kan:
1:
Wij nemen de kosten op ons om de bestelling bevroren te houden en dit zijn kosten die geen andere webshop heeft. Deze zijn hoger dan de 5euro postnl verzendkosten. Hoe groter de klant besteld, hoe hoger deze kosten ook voor ons worden (meer kg droogijs, grotere isolatie zak). Deze kosten zou je juist als beloning aan de klant voor groter bestellen willen geven maar door het concept kan dit niet, wordt opgeslurpt door droogijs en maat isolatie zak. Bestel je groot dan komt er een tweede doos bij met een tweede isolatie zak, 2de massa droogijs en 2de postnl kosten, deze kosten nemen wij ook op ons. Zie: wat ik net tegen kwam.
2:
Gratis verzendkosten is ook een deel marketing van webshops. Namelijk laat de productprijs het toe / is de marge hoog genoeg om het toe te laten, dan kan je die tekst groot op je site zetten. Wij doen het anders. We geven lage stabiele kg prijzen, ipv acties met opeens korting op de hele shop. Voorbeeld: kant en klare kip in supermarkt begint rond de 11euro/kg in de supermarkt, bij ons vanaf 8euro/kg. Runderkogelbiefstuk bij ons 15, supermarkt 20, slagers 25. Kg gesneden groente voor 2euro, 2.5kg zoete aardappel die ready to eat is voor 6.50euro, etc. We kunnen het een euro duurder per kg maken en dan zeggen gratis verzenden, maar dan zijn medium en grootkopers in het nadeel want deze euro gaat bv keer 8 kg ipv de vaste 5euro. En dat zien we ook gebeuren, het gemiddelde bestelde aantal kg per pakket is echt hoog. De gemiddelde klant doet niet voor 1 tot 3 dagen boodschappen maar 1 tot 2 weken en de gemiddelde belg voor zeker een maand. Zoals deze klant http://www.raucoaching.com/2016/07/29/maak-het-jezelf-niet-te-moeilijk-deel-1-hamsteren/

Je besteld wel vaak, gaat zeker nooit meer naar de super of wel
?Inmiddels 35x besteld.Je besteld wel vaak, gaat zeker nooit meer naar de super of wel?
