XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.861
Nog Gefelicteerd! :hb:

Klein stukje over de producten die ik voor de eerste keer besteld had;

3 weken geleden zowel de gele als de rode smoothies uitgeprobeerd op een zondagmiddag. Wat betreft het ontdooien: In de beschijving staat dat het enkele minuten zou duren voordat de blokjes ontdooid waren, maar dit viel ons vies tegen (totaal waren we ongeveer wel een uurtje zoet). We hadden beide versies in een longdrinkglas gedaan, met water aangevuld. Bovenstaande zal waarschijnlijk te maken hebben met dat het (voor ons) een nieuw product is, en we nog even moeten uitdokteren hoe we deze blokjes het snelste (en beste) kunnen ontdooien (proberen in een blender of zoals aangegeven in plastic zakje bv).

Smaak was heerlijk, rode was prima met de hoeveelheid water, in de gele versie volgende keer wat minder (was naar ons zin wat nog waterig).

Link naar kleine fotootjes in mijn dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/0mdwqx6wogqah9q/AADgRnMe2zcIsTHEPMYlp4_Ma

We hebben daarnaast de zoete aardappelstukjes geprobeerd, vriendin had het in een kookpan gedaan, maar dat was geen succes; volgende keer in een koekenpan proberen. Smaak was prima naar ons zin (net zoals beide groente variaties).

Kipblokjes zijn inmiddels op, heerlijke grote stukken! Deze ga ik zeker weer bestellen als de ruimte in de vriezer het weer toelaat:clown:

Bedankt voor je bestelling, felicitatie en feedback Sjowhan!

De beschrijving zegt niet enkele minuten maar dat dit vrij snel gaat. Maar dat is relatief bedoeld met andere bevroren producten. Het duurt inderdaad 30-60minuten (afhankelijk hoe warm de omgeving is). Ik zal de tekst vanavond even wat aanpassen om verwarring te voorkomen. De snelste manier hoe ik het doe is het in een plastic zakje doen en in water leggen, maar ik gebruik het meestal in de blender bij mijn havermout shake. Met water mengen ben ik ook geen fan van. Gewoon puur drinken als je het mij vraagt :)! of met een andere sap aanmengen. Mooi van de kipblokjes! Gaat dit om de rauwe kipblokjes? Of elke kant en klare :)? Bij de zoete aard moet je even kijken wat je zelf het lekkerst en makkelijkst vindt. Ik doe ze vanuit bevroren toestand in de magentron (magnetron bakje met stoom gaatje / deksel 3/4 er op leggen. Sommige doen het in de airfryer of bakken het nog krokant. De puree versie blijft het lekkerst, zeker het proberen waard als ik het advies mag geven! Deze is vanaf vrijdag weer online op onze site. Bedankt voor de foto's! Dan heeft men een beter idee van wat men krijgt.

Bedankt voor je bestelling, felicitatie en feedback Sjowhan!

De beschrijving zegt niet enkele minuten maar dat dit vrij snel gaat. Maar dat is relatief bedoeld met andere bevroren producten. Het duurt inderdaad 30-60minuten (afhankelijk hoe warm de omgeving is). Ik zal de tekst vanavond even wat aanpassen om verwarring te voorkomen. De snelste manier hoe ik het doe is het in een plastic zakje doen en in water leggen, maar ik gebruik het meestal in de blender bij mijn havermout shake. Met water mengen ben ik ook geen fan van. Gewoon puur drinken als je het mij vraagt :)! of met een andere sap aanmengen. Mooi van de kipblokjes! Gaat dit om de rauwe kipblokjes? Of elke kant en klare :)? Bij de zoete aard moet je even kijken wat je zelf het lekkerst en makkelijkst vindt. Ik doe ze vanuit bevroren toestand in de magentron (magnetron bakje met stoom gaatje / deksel 3/4 er op leggen. Sommige doen het in de airfryer of bakken het nog krokant. De puree versie blijft het lekkerst, zeker het proberen waard als ik het advies mag geven! Deze is vanaf vrijdag weer online op onze site. Bedankt voor de foto's! Dan heeft men een beter idee van wat men krijgt.
Graag gedaan en jij ook bedankt voor jouw ideetjes. Puur ga ik zeker ook proberen, het is gewoon nog uitdokteren wat ik/wij de beste combo vinden :).
Foto's mag je gebruiken indien gewenst, dit is geen probleem.

Het waren de rauwe kipblokjes, naturel en schoongemaakt. Vooral de kleine porties spreken ons wel aan, we gebruiken nu 1-2 zakken voor het avondeten, wat genoeg is voor ons tweetjes.
Kant en klare had ik de gerookte kipfilet, deze is ook heerlijk, en zelfs (zover ik heb kunnen vergelijken met de Dirk) goedkoper in verhouding!
Als deze apart (per filet) verpakt zouden kunnen worden (wat ik al eerder aangegeven had) is het helemaal een perfect product.
De blokjes is inderdaad (net zoals de smoothies) uitproberen; had inderdaad al gelezen dat de puree nog beter was, die bestel ik ook mee bij de volgende bestelling (+ wat biefstukken, tot mijn grote plezier hebben jullie ook samples, handig!)

Hoi Scoobz0r,

Wanneer komen de sperziebonen en de broccoli weer binnen? Onze vriezer is leeg :D

• #7.864
Hoi Scoobz0r,

Wanneer komen de sperziebonen en de broccoli weer binnen? Onze vriezer is leeg :D

Vanaf 15:01 weer te bestellen! Beide komen namelijk morgen ochtend binnen en alle bestellingen na 15:00, worden morgen gemaakt.

Super! dan gaan we het bestellen!

Everyday is burger day :meal: :D. GIsteren toevallig zelf nog 2x kipfiletburger op na het trainen. Benieuwd wat je van het ijs vindt, gaat echt super hard die twee smaken maar nog weinig (stuk of 3) reacties binnen (wat ook positief kan zijn natuurlijk).

:o lief kusje, thaaannks.
Damn dat perzik-mango ijs is echt goddelijk. Zeker m'n favoriet. Blij dat ik van deze 5 bakken besteld heb :D Chocolade moet ik nog testen.

Iemand die beef balls en chicken meat balls al in Myfitnesspall gezet?
Bestelling binnen, samen met zalmsnippers, low fat hamburgers en kangoeroeburgers. De beefballs liggen al in de koeling om te ontdooien, ben benieuwd.

• #7.868
Graag gedaan en jij ook bedankt voor jouw ideetjes. Puur ga ik zeker ook proberen, het is gewoon nog uitdokteren wat ik/wij de beste combo vinden :).
Foto's mag je gebruiken indien gewenst, dit is geen probleem.

Het waren de rauwe kipblokjes, naturel en schoongemaakt. Vooral de kleine porties spreken ons wel aan, we gebruiken nu 1-2 zakken voor het avondeten, wat genoeg is voor ons tweetjes.
Kant en klare had ik de gerookte kipfilet, deze is ook heerlijk, en zelfs (zover ik heb kunnen vergelijken met de Dirk) goedkoper in verhouding!
Als deze apart (per filet) verpakt zouden kunnen worden (wat ik al eerder aangegeven had) is het helemaal een perfect product.
De blokjes is inderdaad (net zoals de smoothies) uitproberen; had inderdaad al gelezen dat de puree nog beter was, die bestel ik ook mee bij de volgende bestelling (+ wat biefstukken, tot mijn grote plezier hebben jullie ook samples, handig!)

:thumbs: top, niks aan toe te voegen.

Damn dat perzik-mango ijs is echt goddelijk. Zeker m'n favoriet. Blij dat ik van deze 5 bakken besteld heb :D Chocolade moet ik nog testen.

Thnx voor de review :)! We hebben nog geen review op de site staan terwijl het veel verkocht wordt en tot nu toe alleen maar goede feedback. Mocht je je geroepen voelen... :o! Ik hoor het wel van chocolade, alvast bedankt!

Bestelling binnen, samen met zalmsnippers, low fat hamburgers en kangoeroeburgers. De beefballs liggen al in de koeling om te ontdooien, ben benieuwd.

Wel leuk onze producten in myfitnesspall te zien :). Mening / review welkom @ beef meatballs!

Tijdje geleden weeral mijn 3e serieuze bestelling gedaan.
Heb ondertussen al bijna alle verschillende smaken kippenblokjes gegeten, en ze bevallen allemaal super:burger:
Laatste keer ook voor het eerst Kangeroebiefstukken meebesteld, ben echt verbaasd hoe lekker deze zijn.:)
Volgende maal de kangeroehamburgers eens mee bestellen, ik ben benieuwd!

Ja hoor ze staan erin. Ff in de zoekfunctie musclemeat invullen dan vind je ze in de lijst. Helaas geen streepjescode op de verpakking of voedingswaarde maar die kan je weer controleren op de site.

• #7.871
Tijdje geleden weeral mijn 3e serieuze bestelling gedaan.
Heb ondertussen al bijna alle verschillende smaken kippenblokjes gegeten, en ze bevallen allemaal super:burger:
Laatste keer ook voor het eerst Kangeroebiefstukken meebesteld, ben echt verbaasd hoe lekker deze zijn.:)
Volgende maal de kangeroehamburgers eens mee bestellen, ik ben benieuwd!

Awesome :) thnx voor de review janzmeister!

Ja hoor ze staan erin. Ff in de zoekfunctie musclemeat invullen dan vind je ze in de lijst. Helaas geen streepjescode op de verpakking of voedingswaarde maar die kan je weer controleren op de site.

:thumbs:

Ook maar wat bevindingen neerzetten van mijn eerste bestelling:

Kipfilet
Valt weinig over te zeggen, gewoon goed en makkelijk.

Biefstuk
Voor bevroren biefstuk zeer goed. Stijgt duidelijk boven supermarkt kwaliteit uit en is goedkoper dan de slager.

Zoete aardappelblokjes
Heb dit nog maar eenmaal gegeten, bereid in de oven. Vond dit niet direct een succes (is al vaker in dit topic vermeld). Zat niet heel veel smaak aan zoals bij verse zoete aardappel. Zal er nog wel meer met expirementeren, het was nou ook weer niet vies.

Zoete aardappelpuree
Stuk beter! Makkelijk klaar te maken, paar minuten in de magnetron en klaar. Ook meer smaak dan de blokjes.

Chef le gain, nasi

Saving best for last. Dit vond ik gewoon serieus echt lekker. Ik denk dat dit de lekkerste kant en klare maaltijd is die ik ooit heb gegeten en heb nog de hele dag trek gehad in nog een portie:D. Had helaas maar een portie en het is al weer even geleden dat ik dit at. Ik weet daarom niet meer precies wat het was aan de kruiden (selderij?), maar de mix was echt goed van smaak. Aanrader dus.

Edit:
Beefjerkey naturel

Dit was mwa, ik denk dat de gepeperde lekkerder is (waarom heb ik die ook niet besteld :scratch: ) Het was best te eten, maar ik vond de smaak niet super aangenaam. Moet er wel bijzeggen dat ik met dit product verwend ben: In mijn schoonfamillie wordt iets soortgelijks vaak zelf gemaakt, en dat is gewoon superlekker.

Hebben jullie labtests van de rundertartaar (en andere producten? ) Na het B&F-fiasco is een beetje onderbouwing niet weg.

• #7.874
Ook maar wat bevindingen neerzetten van mijn eerste bestelling:

Kipfilet
Valt weinig over te zeggen, gewoon goed en makkelijk.

Biefstuk
Voor bevroren biefstuk zeer goed. Stijgt duidelijk boven supermarkt kwaliteit uit en is goedkoper dan de slager.

Zoete aardappelblokjes
Heb dit nog maar eenmaal gegeten, bereid in de oven. Vond dit niet direct een succes (is al vaker in dit topic vermeld). Zat niet heel veel smaak aan zoals bij verse zoete aardappel. Zal er nog wel meer met expirementeren, het was nou ook weer niet vies.

Zoete aardappelpuree
Stuk beter! Makkelijk klaar te maken, paar minuten in de magnetron en klaar. Ook meer smaak dan de blokjes.

Chef le gain, nasi

Saving best for last. Dit vond ik gewoon serieus echt lekker. Ik denk dat dit de lekkerste kant en klare maaltijd is die ik ooit heb gegeten en heb nog de hele dag trek gehad in nog een portie:D. Had helaas maar een portie en het is al weer even geleden dat ik dit at. Ik weet daarom niet meer precies wat het was aan de kruiden (selderij?), maar de mix was echt goed van smaak. Aanrader dus.

Edit:
Beefjerkey naturel

Dit was mwa, ik denk dat de gepeperde lekkerder is (waarom heb ik die ook niet besteld :scratch: ) Het was best eten, maar ik vond de smaak niet super aangenaam. Moet er wel bijzeggen dat ik met dit product verwend ben: In mijn schoonfamillie wordt iets soortgelijks vaak zelf gemaakt, en dat is gewoon superlekker.

Wauw, thnx voor de uitgebreide review :D. Zoete aard blokjes en beef jerky original kan ik mij wel in vinden hoor. De puree is zoeter dan de blokjes en vooral daarom (imo) lekkerder. De original jerky is de saaiste smaak, maar heeft daartegenover weer de beste voedingswaarde. Dat gaat ook een beetje samen. Hoe lekkerder je de jerky maakt, hoe minder eiwit er in zit en carbs gaan omhoog. Daarom ga je stuk op hoe lekker teriyaki is en original is ok, maar niet bijzonder.

Hebben jullie labtests van de rundertartaar (en andere producten? ) Na het B&F-fiasco is een beetje onderbouwing niet weg.

Voordat Muscle Meat bestond en voordat ik xxl klant werd ben ik 4 jaar b&f klant geweest. Even zonder discussie wat wel en niet waar is, snap ik daarom goed dat je deze vraag stelt, we voelen ons waarschijnlijk hetzelfde hierover. Hierbij voelt Muscle Meat zich dan weer zo tegenover de supermarkten. Een van de redenen dat we Muscle meat gestart zijn is het vertrouwen dat we niet hadden in wat er allemaal in de supermarkt ligt, daar zagen we ook een kans in voor verbetering en jouw vraag hoort daar bij. Om je een voorbeeld te geven. Onze kant en klare kipfilets blokjes worden gebruikt voor 1 van de salade merken die bij de AH ligt. Echter is 30% van het gewicht van deze blokjes een mix van vet en water dat toegevoegd is (extra mals maken) en dat lees je niet van het label achterop af. Zo is het eerste product van Muscle Meat ontstaan, door deze clean aan te bieden (zelfde producent).

Tot nu toe testen we producten waar we zelf in samenwerking met een partner recepten ontwikkelen waar we het gevoel bij hebben dat de voedignswaarde teveel gokken is als we dit op papier doen ipv labtest. Denk hierbij aan:

-High protein Loempia http://musclemeat.nl/media/Labtest High Protein Loempia.pdf
-Chicken meatballs orginal en Vadouvan http://musclemeat.nl/media/Chicken meatballs labtest ORIGNAL.png

Of producten waar we dingen claimen die beetje onwerkelijk lijken, maar toch echt zo zijn:
-Ons low fat gehakt waar we 5% vet claimen http://musclemeat.nl/media/labtest-lowfatgehakt.png
-Proteine ijs waar we 51gr eiwit per pot claimen http://musclemeat.nl/media/NutriControl-Delicous Protein Ice.pdf

En producten die van ver komen waar onze importeur alleen langs gaat en wij niet. Een extra test van onze kant kan daarbij geen kwaad:
-Argentijnse kipfilets. (heb ik op het moment niet online staan, mail info@musclemeat.nl als je deze wilt ontvangen)

Producten die we niet lab testen zijn producten waar wij zeker van zijn. Ik zal de de runderbiefstuk tartaar als voorbeeld nemen omdat je die noemt, dit zit namelijk zo. De runderkogels komen van www.irishnature.ie. Deze worden door onze NL partner per 200 gr gesneden en verpakt voor ons. Echter blijven er altijd stukken over omdat je niet alles perfect tot 200gr kan snijden. Hier moest een oplossing voor komen omdat de partner niks met deze rest stukken en wij niks met stukken die niet 200gr wegen. Anders zou onze inkoop omhoog gaan en konden wij niet de 15.00euro/kg konden aanbieden op de site. Dit is hoe de Runderkogelbiefstuk tartaar als product ontstond, waardoor we alles konden afnemen van de kogel. Het is dus 100% hetzelfde product als de runderkogelbiefstuk 200gr, alleen de vermalen stukken waardoor het de mooie voedingswaarde heeft op de site.

Lab testen op microbiologisch niveau (bevat het onder de norm kwik, salmonella etc.) zijn onze leverancier verantwoordelijk voor en kunnen altijd bij ons opgevraagd worden per mail.

100053708 :meal: (nog steeds geen extra vrieskist gekocht zoals je ziet :roflol: )

edit: f**k ben de havermout vergeten :roflol: pm?

• #7.876
100053708 :meal: (nog steeds geen extra vrieskist gekocht zoals je ziet :roflol: )

edit: f**k ben de havermout vergeten :roflol: pm?

Thnx voor je order weer Huargh (Y). Ben je factuur aan het updaten. Ik heb je email van de extra betaling ontvangen. Wel toeval dat ik 5 min voordat je bestelde de CocoMax als nieuw product online zetten en je pakte het meteen.

Kan je nog ff de shizzle over de cadeaubon checken olivier(@facebook)

Thx!

• #7.878
Kan je nog ff de shizzle over de cadeaubon checken olivier(@facebook)

Thx!

On it! Je krijgt zo bericht. Ik zie dat je mijn persoonlijke fb hebt bericht, ben hem daardoor waarschijnlijk even vergeten dus goed dat je mij herinnerd. Heb namelijk net de MM fb chats gedaan. Nog bedankt voor je bestelling :)!

On it! Je krijgt zo bericht. Ik zie dat je mijn persoonlijke fb hebt bericht, ben hem daardoor waarschijnlijk even vergeten dus goed dat je mij herinnerd. Heb namelijk net de MM fb chats gedaan. Nog bedankt voor je bestelling :)!

Top geregeld :thumb:.

Terug
Naar boven