- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Nog Gefelicteerd!
Klein stukje over de producten die ik voor de eerste keer besteld had;
3 weken geleden zowel de gele als de rode smoothies uitgeprobeerd op een zondagmiddag. Wat betreft het ontdooien: In de beschijving staat dat het enkele minuten zou duren voordat de blokjes ontdooid waren, maar dit viel ons vies tegen (totaal waren we ongeveer wel een uurtje zoet). We hadden beide versies in een longdrinkglas gedaan, met water aangevuld. Bovenstaande zal waarschijnlijk te maken hebben met dat het (voor ons) een nieuw product is, en we nog even moeten uitdokteren hoe we deze blokjes het snelste (en beste) kunnen ontdooien (proberen in een blender of zoals aangegeven in plastic zakje bv).
Smaak was heerlijk, rode was prima met de hoeveelheid water, in de gele versie volgende keer wat minder (was naar ons zin wat nog waterig).
Link naar kleine fotootjes in mijn dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/0mdwqx6wogqah9q/AADgRnMe2zcIsTHEPMYlp4_Ma
We hebben daarnaast de zoete aardappelstukjes geprobeerd, vriendin had het in een kookpan gedaan, maar dat was geen succes; volgende keer in een koekenpan proberen. Smaak was prima naar ons zin (net zoals beide groente variaties).
Kipblokjes zijn inmiddels op, heerlijke grote stukken! Deze ga ik zeker weer bestellen als de ruimte in de vriezer het weer toelaat![]()
Bedankt voor je bestelling, felicitatie en feedback Sjowhan!
De beschrijving zegt niet enkele minuten maar dat dit vrij snel gaat. Maar dat is relatief bedoeld met andere bevroren producten. Het duurt inderdaad 30-60minuten (afhankelijk hoe warm de omgeving is). Ik zal de tekst vanavond even wat aanpassen om verwarring te voorkomen. De snelste manier hoe ik het doe is het in een plastic zakje doen en in water leggen, maar ik gebruik het meestal in de blender bij mijn havermout shake. Met water mengen ben ik ook geen fan van. Gewoon puur drinken als je het mij vraagt
! of met een andere sap aanmengen. Mooi van de kipblokjes! Gaat dit om de rauwe kipblokjes? Of elke kant en klare
? Bij de zoete aard moet je even kijken wat je zelf het lekkerst en makkelijkst vindt. Ik doe ze vanuit bevroren toestand in de magentron (magnetron bakje met stoom gaatje / deksel 3/4 er op leggen. Sommige doen het in de airfryer of bakken het nog krokant. De puree versie blijft het lekkerst, zeker het proberen waard als ik het advies mag geven! Deze is vanaf vrijdag weer online op onze site. Bedankt voor de foto's! Dan heeft men een beter idee van wat men krijgt.

lief kusje, thaaannks.

) Het was best te eten, maar ik vond de smaak niet super aangenaam. Moet er wel bijzeggen dat ik met dit product verwend ben: In mijn schoonfamillie wordt iets soortgelijks vaak zelf gemaakt, en dat is gewoon superlekker.
)