Zojuist alles doorgenomen. Leuk te lezen hoe iedereen er over denkt

. Ik was net bezig op iedere zin van iedereen individueel te reageren maar dat werd een scriptie

. Even een samenvatting hieronder.
De naam veranderen vonden we niet perse nodig. Ik herken wel wat jullie zeggen over dat de naam ook kan afschrikken of hoe vaak het verkeerd uitgesproken wordt (mukkelmeet blijft wel de vreselijkste die we soms horen hehe). En voor Galen, check:
www.sportvlees.nl , voor als ze het echt niet begrijpen

. Maar goed, de nadruk van Muscle is er nu af en mensen kijken naar de kleurrijke icoontjes en zien boodschappen/eten. We zullen altijd de sportende mensen als grootste doelgroep hebben en steeds meer ook de 'healthy mensen', maar ook degene met een drukke levensstijl waarbij maaltijden snel klaar moeten zijn. Het logo schrikt nu niet meer af, is toegankelijker en toch blijf je bij je originele vertrek punt. Met de naam Muscle Meat hebben we aardig wat naamsbekendheid al opgebouwd. In Barcelona arnold classic is er meerdere keren ''Hey muscle meat!'' naar mij geroepen, als ik in andere gyms train hetzelfde. Of grappige verhalen als dat de PostNL dame die onze PostNL rolcontainers komt brengen zegt dat haar man uit zijn dak ging (positief) toen hij hoorde dat ze naar ons ging. Naam kom je zomaar even niet heel makkelijk van af na bijna 4 jaar. Een tweede naam / site is momenteel geen behoefte aan als we naar onze groei kijken, maar ook door wat daar bij komt kijken. 2x marketing, 2x dozen, 2x vriescel ruimte ivm logo's op het vlees (of we moeten het blanco doen) en ga maar zo door. Aankomend jaar is het de bedoeling dat we ook naar Duitsland gaan sturen. Het is ons gelukt pakketten te maken die 5 dagen bevroren blijven en de gemiddelde levertijd is 3 dagen daarheen. De verwachting is dat we het daar druk genoeg mee krijgen, naast de drukte nu. Eind dit jaar komt een verbouwing waarbij we dubbel zo groot worden en weer een reeks nieuwe producten 1 voor 1 kunnen introduceren zoals jullie gewend van ons zijn

. Rob g, heb je onze zoete aard chicken al geprobeerd die buiten de koelkast houdbaar is? Echt een aanrader:
http://musclemeat.nl/non-diepvries/kant-en-klare-maaltijden