AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Scoop, kunnen de loempia's ook in de microgolfover bereid worden? Ontdooien 1:30 minuut op 750 watt, vervolgens de pan. Aar ik ben lui en will het in de magnetron gooien. Wat voor beriedingstijd (minuten op hoeveel watt) raad je aan voor 12 loempies nadat ze uit de vrizer omtdooit zijn middels magnetron?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.082
Scoop, kunnen de loempia's ook in de microgolfover bereid worden? Ontdooien 1:30 minuut op 750 watt, vervolgens de pan. Aar ik ben lui en will het in de magnetron gooien. Wat voor beriedingstijd (minuten op hoeveel watt) raad je aan voor 12 loempies nadat ze uit de vrizer omtdooit zijn middels magnetron?

Ontdooien in de magnetron op volle wat 1 minuut en krokant afmaken in de pan is de #1 bereidingsmethode die we aanraden en op de productpagina staat. Volledig bereiden via de magnetron kan ik niet aanraden omdat ik denk dat het dan niet krokant wordt en niet lekker is. Dit zul je zelf moeten ervaren / uitproberen.

Nogmaals dank voor het nette aanbod Olivier.

Zie order 100058467

Olivier kun je een keer een filmpje posten van je record op de roeimachine?

Ik kwam deze kip tegen bij de groothandel: flash fried chicken. Zelfde soort zakken als jullie gekookte en roasted kip. Echt lekkere kip ook en prima voedingswaarden.
2ykf637.jpg

Verder erg blij met mijn muscle meat gevulde diepvries.
2m6og83.jpg

• #8.087
Olivier kun je een keer een filmpje posten van je record op de roeimachine?

Bedoel je een nieuw filmpje of die van een half jaar terug? Die van een half jaar terug staat op mijn facebook olivier richters. Nieuw filmpje is niet meer van gekomen. Moet ik even een paar dagen niet trainen en zonder spierpijn er op gaan hehe. Met 2.18meter range of motion en 152kg vind de machine niet zo leuk. In het verleden al eentje gesloopt xD.

Ik kwam deze kip tegen bij de groothandel: flash fried chicken. Zelfde soort zakken als jullie gekookte en roasted kip. Echt lekkere kip ook en prima voedingswaarden.

Verder erg blij met mijn muscle meat gevulde diepvries.

Thnx voor de tip, we kennen het. Er zijn drie versies: Steamed (dat zijn die blokjes die we hebben van 2.5kg), roasted (strips, hele filets en slices) en dan heb je dus die jij post, de flash fried versies. Deze laatste kunnen we wellicht in januari eens proberen en zien of er vraag naar is. Eerst de verbouwing voor meer ruimte die eind december zal plaats vinden bij Muscle Meat :). Mooie thuis vriezer, damn :D. Nooit meer eiwit of voedsel tekort @ home of om de dag naar een supermarkt.

Laatst bewerkt:
Hee olivier. Ik ben nu bezig met een bestelling, maar ik kan hem alleen thuis laten bezorgen.. niet op mijn standaard dichtsbijzijnde afhaalpunt, hoe kan dit?

Wist niet dat er 1 was, kun je hem linken? Ik kan hem niet vinden. Wou een maat laten zien hoeveel voordeel je hebt bij jouw afmetingen op een roeimachine :D

Op zijn facebook staat hij gewoon bij "video's van Olivier" , gepost op 15 februari 2016

• #8.092
Hee olivier. Ik ben nu bezig met een bestelling, maar ik kan hem alleen thuis laten bezorgen.. niet op mijn standaard dichtsbijzijnde afhaalpunt, hoe kan dit?

Je moet bij stap 1 of 2 op het eerst bolletje klikken, niet op het bolletje ''op andere locatie verzenden'' anders komt je niet bij het goede uit. Mocht het niet lukken, bel mij even op het muscle meat telefoonnummer 0650614619, dan begeleid ik je door heen, of ik pas het zelf in ons systeem even voor je aan.

Sta net op het punt je te bellen, maar nu na 2x opnieuw te zijn begonnen staat het er wel.

Bolletje stond wel goed.

Nu alsnog: #100058603

• #8.094
Sta net op het punt je te bellen, maar nu na 2x opnieuw te zijn begonnen staat het er wel.

Bolletje stond wel goed.

Nu alsnog: #100058603

Ik heb het even voor je gecontroleerd en het is goed doorgekomen, gaat naar een afhaallocatie. Ik zie dat je het product protein chips hebt gekocht, vanochtend online gezet. We hadden voor de fun een sample aangevraagd en we vonden het verrassend lekker hier, boven verwachting.

Ik zag ze toevallig staan, dacht probeer ze gewoon allemaal. Prijs is prima, al heb ik niet naar de inhoud gekeken haha

Is er een probleem met de server?
Ben al 3 kwartier aan het proberen om te bestellen, heb het eigenlijk echt morgen nodig maar krijg nu hele tijd een foutmelding waardoor waarschijnlijk voor 15u bestellen niet meer gaat lukken..

• #8.097

Verasssing :D --> [Link niet meer beschikbaar] . Zojuist binnen gekregen. Er komt nog een nieuwe product foto, maar het is hetzelfde product, alleen een andere partner die de blokjes snijd en verpakt. Ze zien er een stuk mooier uit, fel roze.

• #8.098
Is er een probleem met de server?
Ben al 3 kwartier aan het proberen om te bestellen, heb het eigenlijk echt morgen nodig maar krijg nu hele tijd een foutmelding waardoor waarschijnlijk voor 15u bestellen niet meer gaat lukken..

Klopt, we waren heel even down, excuus. Het probleem is opgelost. Zet in de opmerking van je bestelling (stap 6 van het betalen): ''Graag vandaag versturen ivm site down'', dan komt het goed. Dit kan tot 17:00. Edit: En.... we zijn weer down. Duurt nog even zegt onze programmeur. Verwachting is een uur.

Laatst bewerkt:
Hier doet de site het nog altijd niet.

Verasssing :D --> [Link niet meer beschikbaar] . Zojuist binnen gekregen. Er komt nog een nieuwe product foto, maar het is hetzelfde product, alleen een andere partner die de blokjes snijd en verpakt. Ze zien er een stuk mooier uit, fel roze.

Nice!

Kan wel niets zien site is bang dat ik haar aan het ddosen ben ofzo :roflol:

Terug
Naar boven