MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Mooi nieuw logo, was even wennen hoor.

Weken geleden een bestelling gedaan voor de roasted kipfilets, was toen helaas (niet zo erg) in een verkeerde maat geleverd, +/- 80 gram IPV 100 gram.
Hiervoor een compensatie gehad bij mijn laaste bestelling vorige week. Erg bedankt daar voor.

Laatst bewerkt:
Net weer besteld, ik kijk uit naar één van de laatste exemplaren van de bicepsdozen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.063
Mooi nieuw logo, was even wennen hoor.

Weken geleden een bestelling gedaan voor de roasted kipfilets, was toen helaas (niet zo erg) in een verkeerde maat geleverd, +/- 80 gram IPV 100 gram.
Hiervoor een compensatie gehad bij mijn laaste bestelling vorige week. Erg bedankt daar voor.

Fijn dat het goed opgelost is :thumbs:, bedankt voor je leuke bericht!

Net weer besteld, ik kijk uit naar één van de laatste exemplaren van de bicepsdozen.

Bedankt voor je bestelling weer Galen! Mooi groot gevarieerd pakket zie ik :thumbs:. Wees netjes met de doos, wie weet is hij over 20jaar veel waard ;).

34ood1c.jpg

Mijn nieuwe vriezer is zelfs zo groot dat hij met doos niet door de deur past. Jullie kunnen komende week in elk geval een leuke bestelling verwachten :roflol:

• #8.065
34ood1c.jpg

Mijn nieuwe vriezer is zelfs zo groot dat hij met doos niet door de deur past. Jullie kunnen komende week in elk geval een leuke bestelling verwachten :roflol:

Holy sh*t, die is even groot/hoog als ik :D. Nice hoor! Ga je lang plezier van hebben. Bedankt voor het delen.

Net weer een bestelling met kip, Basmati rijst en groenten gedaan. Nu de rijst erbij besteld. Ik ga eens kijken of het handig is om alles op een bord te gooien en in de magnetron op te warmen.

Net weer een bestelling met kip, Basmati rijst en groenten gedaan. Nu de rijst erbij besteld. Ik ga eens kijken of het handig is om alles op een bord te gooien en in de magnetron op te warmen.
De rijst is prima! Zelf ook gehad, per 200 gram verpakt-versie en de normale precooked rijst.
Toch ben ik overgegaan op een rijstkoker en rijst uit de supermarkt, kwam toch goedkoper uit :o

Mijn eerste bestelling geplaatst. :) Op advies van iemand hier!

Vriezer raakt weer aardig leeg, vandaag of morgen weer een nieuwe bestelling plaatsen.

Hierbij onze bevindingen wat betreft enkele producten so far ;

Kipblokjes ; Superhandig en best lekker. De structuur is prima. Western is tot nu toe onze favoriet, met Shoarma op een goede 2e plaats. Lemon-curry was de minst favoriete tot nu toe. Bij de volgende bestelling eens andere smaken toevoegen.

Biefstuk ; Zeker een verbetering tov enkele jaren geleden, heerlijk mals stukje vlees. Smaak Argentinian Fire is geweldig! Bij de volgende bestelling wat meer smaken toevoegen.

Kipfiletburgers Stroganoff ; Zonder te overdrijven een top stukje vlees. Weinig vocht tijdens het bakken en heerlijk mals, voelt als een cheatmeal, maar dan met goede voedingswaarden. Op een wit broodje met gebakken uitjes en ei een regelrechte traktatie!

Lowfat Hamburgers ; Idem als de Kipfiletburgers, TOP!

Loempia's ; Eén van de beste loempia's die we ooit gegeten hebben. Rijk gevuld en heerlijk krokant korstje uit de koekenpan. Kan me voorstellen dat deze uit de frituur helemaal onweerstaanbaar zijn. Dit is voorlopig een blijvertje.

Kipfilet uit Argentinnië ; Wisselend succes. Sommige stukken lekker mals en weinig vochtverlies tijdens de bereiding, anderen liepen leeg en daardoor wat taaier en smakeloos door verlies van kruiden. Uit 2 stukken visten we ook nog een klein stukje bot. Zal deze echter wel gewoon blijven bestellen.

Pangasiusfilet ; Deze stelde ietwat teleur, veel vocht vrij tijdens het bakken in de koekenpan en er bleef dan ook weinig van over. 800gr netto haalden we never nooit.

Mr. Flavor kruidenmix ; Deze viel ronduit tegen, zelfs na een flinke laag kruiden blijft er weinig smaak over (wellicht te maken met low salt?). Met deze kruiden smaakte de kipfilet nog altijd nergens naar, maar kan mede te maken hebben met het vocht wat vrijkwam tijdens het bakken en de kruiden verwaterde.

Verder hadden we enkele kant-en-klare maaltijden en hoewel deze best 'te doen' waren is het niet te vergelijken met vers (Pasta zalmschotel en Rundergoulash waren nogal zout). Voor het gemak wellicht bij een volgende bestelling toch weer toevoegen.

Al met al best tevreden met de producten en de levering tot nu toe en we zijn benieuwd wat er verder allemaal op de planning staat. :thumb:

Jullie kunnen spoedig onze volgende bestelling tegemoet zien. :yes:

Mr. Flavor kruidenmix ; Deze viel ronduit tegen, zelfs na een flinke laag kruiden blijft er weinig smaak over (wellicht te maken met low salt?). Met deze kruiden smaakte de kipfilet nog altijd nergens naar, maar kan mede te maken hebben met het vocht wat vrijkwam tijdens het bakken en de kruiden verwaterde.

Welke had je? Ik heb de 'stunning garlic', vind deze ook erg tegenvallen (en als bonus zijn de gaatjes veel te klein voor de kruiden en dus ronduit niet te gebruiken). Beetje jammer want aan de prijs zou het niet moeten liggen. Vroeg me af welke jij had omdat ik wellicht andere wou proberen maar... :sad:

Gewoon in de super van de blikjes jonnie boer kruiden kopen. Kan je makkelijk uit scheppen met een theelepel en de meeste zijn zonder zout (en nog goedkoper ook): http://www.originalspices.nl/

Ik wil graag bij mijn volgende bestelling de magnetron prepbakjes bestellen, nu is mijn vraag of ze wel echt goed af te sluiten zijn en niet dat ik op mijn werk aankom en mijn eten door mijn tas ligt haha.. en hoeveel past er ongeveer in qua eten? 200gr rijst 100gr kip en wat groente bijv?

Ik wil graag bij mijn volgende bestelling de magnetron prepbakjes bestellen, nu is mijn vraag of ze wel echt goed af te sluiten zijn en niet dat ik op mijn werk aankom en mijn eten door mijn tas ligt haha.. en hoeveel past er ongeveer in qua eten? 200gr rijst 100gr kip en wat groente bijv?

Ik heb er 100gr kip, 100gr groente en ongeveer 150 gram (gekookte) rijst in. Dan zit hij behoorlijk vol, 200gr rijst moet wel net lukken denk ik.

Als je geen vloeistof in het bakje doet sluit het prima af, heb zelf nog nooit iets gesmeerd in me tas behalve het vocht van het ontdooien :)

In 1 bakje past bij mij net iets meer dan 400gram rijst. De deksel zit er erg goed op vast, of het water tegenhoudt weer ik niet:(

Niet echt nee, we vonden ze alle 4 vrij smakeloos.

Enige lekkere mr flavor vind ik de smokey honey

• #8.079

De rijst is prima! Zelf ook gehad, per 200 gram verpakt-versie en de normale precooked rijst.
Toch ben ik overgegaan op een rijstkoker en rijst uit de supermarkt, kwam toch goedkoper uit :o

Leuk dat je mijn rijst advies gaat proberen! Rijst zelf koken is idd altijd significant goedkoper, maar het is super handig een zak in je vriezer te hebben voor die keren dat je weinig tijd hebt, geen zin hebt etc, een gemaksproduct. Let op met kip in magnetron. De 2.5kg zakken zijn vanuit bevroren toestand magnetron bestendig, de 200gr pakjes dien je eerst te ontdooien (wegens uitdroging).

Mijn eerste bestelling geplaatst. :) Op advies van iemand hier!

Leuk! Mond tot mond reclame altijd +1, bedankt voor je bestelling. Hoor graag wat je er van vond als het je een keer schikt!

Dat moet zoals eronder gezet is precies passen. Deksels sluiten goed, maar altijd recht op houden just in case en zelf doe ik er ook altijd een plastic tasje om heen. Dit omdat de bakjes flexible zijn, ook al sluiten ze goed, een val doet veel.

Niet echt nee, we vonden ze alle 4 vrij smakeloos.

Enige lekkere mr flavor vind ik de smokey honey

Even iets algemeens over kruiden. De meeste kruiden bestaat rond de 70% uit zout en dat is niet voor niets. Wanneer je zout gewend bent (gewoon je in maaltijden een geen zoutarm dieet hebt) en een kruiden gebruikt waar weinig tot geen zout in zit kan dit flink tegenvallen. Dit merkte we bij onze rauwe kipfiletblokjes natriumarm gekruid. Ik zelf proef daar vrijwel niks en een collega van mij weer wel. Ditzelfde zou een rol bij mr flavor kunnen spelen. We hebben nog geen opmerkingen / klachten gekregen over dit product maar blijf ons juist altijd feedback geven. Als iets herhaaldelijk wordt genoemd handelen we altijd.

Terug
Naar boven