darude0306
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6.334
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
Ik heb dit nu zo vaak gelezen, dat ik erg blij ben dit vanmorgen besteld te hebben...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dacht dat dit alleen in cartoons voorkwam, maar ik hoor het wel vaker dat postbodes bang zijn voor honden hehe. Al weet ik niet of ze gruwelijk tegen te postbode staan te blaffen.
de vaste bezorger moest er om lachen omdat de 2e helft van de route het buitengebied beslaat waar dus allemaal honden los lopen op eigen terrein. 
Zoete aardappel parten tevens goedgekeurd, inmiddels 2x gegeten
Zal even een review posten op de site.
goed te combineren met de xxl sauzen.Ook erg fan vangoed te combineren met de xxl sauzen.

Bedankt voor je mooie bestelling! Laat die postbode maar liften![]()
Als je echt net voor de actie hebt besteld mag je ons wel mailen erover hoor. Maar terugwerkende kracht met een week ervoor gaat bv wat ver.
He maat, je hebt mij gequote zonder te antwoordenVerkopen jullie geen makreel meer? Ik kan het niet vinden, was er erg tevreden over.

Kan je een stukje als dit gewoon eten? Was in het echt nog donker rood/paars dan op de foto. Was van de kippendijfilet.
![]()

Ik zou dat zonder over na te denken wegflikkeren...![]()
Heb ik ook gedaan. Maar voor de volgende keer als er weer zo'n genetisch gemanipuleerd stukje tussenzit.

Kan je een stukje als dit gewoon eten? Was in het echt nog donker rood/paars dan op de foto. Was van de kippendijfilet.
![]()

Take a hint

savage

Verkopen jullie geen makreel meer? Ik kan het niet vinden, was er erg tevreden over.
.Zoete aardappel parten tevens goedgekeurd, inmiddels 2x gegeten
Zal even een review posten op de site.
Kipspiesen zijn echt perfect. Zo mals!
Gisteren een hoop familie over de vloer gehad. Meteen de eerste 16 spiesen soldaat gemaakt. Iedereen was te spreken over de kwaliteit van het vlees.
Besprenkeld met wat Chili olie (Lee kum kee) en toen 15 minuten in de oven opgewarmd.
, leuk om te lezen!!Kan je een stukje als dit gewoon eten? Was in het echt nog donker rood/paars dan op de foto. Was van de kippendijfilet.
Ah, ik herken het meteen en heb de kwaliteitsdienst van dit product zojuist gesproken die het ook bevestigde. Het is een bloeduistorting / blauwe plek, dat ziet er onder de huid op het spierweefsel zo uit. Of het gegeten kan worden? Ja, zeker. In alle eerlijkheid is het zo dat slagers die het zelf schoonmaken dit paneren tot schnitzel of kruiden zodat je het niet meer ziet. Muscle Meat betaald extra om dit te scheiden / er af te halen zodat de klant dit niet krijgt en ziet wanneer een kip een bloeduitstorting heeft. Afgezien van dat het gegeten kan worden ziet het er nooit fris uit en terecht als je het weggooit. Het is dus een fout van onze leverancier en ik stuur je een PM om het goed te maken. Excuus voor het ongemak!
Dus binnen het dierenrijk vindt ook gewoon mishandeling plaats? Die kip heeft een paar klappen gekregen...
![]()
SM kippenDus binnen het dierenrijk vindt ook gewoon mishandeling plaats? Die kip heeft een paar klappen gekregen...
![]()