MuscleMeat

My first log, lekker log maar toch.

• Topic starter K82
  • Startdatum
  • Reacties 352
  • Weergaven 16K
  • Volgers 24

Bezoekers in dit topic

Zaterdag (vandaag dus)

Pullups bw 3 x 8

Bench press;
Na warmup
4 x 110
4 x 110
5 x 100
8 x 90
8 x 90

Zeer tevreden over.

Supersets biceps-triceps:

Biceps 3 x 8 x 35 straight bar
Triceps pushdown 10 x 50-2 x 10 x 60

2de supersets biceps-triceps:

Hammercurls
3 x 8 x 14
Triceps pull down (onderhands dus)
3 x 10 x 50

Onderarmen, straightbar 4 x 8 x 30

En nu weekend!
Geniet er van mensen!

🍀💪🏽👍🏽✌🏽

4x110 :thumb: onderarmen :thumb:
Jij ook een goed lang weekend.

• Heart
Waarderingen: K82
4x110 :thumb: onderarmen :thumb:
Jij ook een goed lang weekend.
Ja die onderarmen pak ik nu elke week standaard. Ik zag ooit eens een opmerking van jou voorbij komen over onderarmen en die triggerde mij om die dus ook structureel mee te nemen in het programma. Echt belachelijk dat ik daar zo weinig aandacht aan heb gegeven al die tijd.

Logje toch maar weer volgen 👍🏻

• Bicep
Ik zit er aan te denken om een iets meer gevarieerder programma te gaan volgen. In de vorm van een Upperbody/Lowerbody en deze dan verdeeld in 2 strenght dagen en 2 hypertrophy dagen.
Mijn doel is wel om ma, wo, vrij en za te blijven trainen.
Ben er nog niet helemaal uit maar als het gaat gebeuren dan begin ik hier aanstaande maandag mee met onderstaand programma.

Doelen: Kracht gainen maar ook meer focus op spiermassa. Squats blijven er heerlijk in, verdeel ik over een "heavy" 5x5 dag en een "light" hypertrophy dag.

Suggesties zijn altijd welkom.

Maandag UB Strength
Bench 5x5
OHP 4x6
Barbell Row 4x6
Lat Pulldown 3 x 8-10
Barbell Curls 3 x 8-10
Triceps Pushdown 3 x 8-10

Woensdag LB Strength
Squat 5x5
Leg Press 4x8
Romanian Deadlift 4x6
Quads Leg Extension 3x8-10
Calf Raise 4x10

Vrijdag UB Hypertrophy
Pull Ups 4x10
Barbell Row 4x10
Bench Press 3x12
Chest Fly 3x12-15
Lateral raises 4x12-15
Dumbbell Curls 3x12-15
Triceps Pushdown 3x12-15

Zaterdag LB Hypertrophy
Deadlift 3x6
Squats 3x10
Lying Leg Curls 4x10-12
leg Extensions 4x12-15
seated calf Raises 4x10

Laatst bewerkt:
Die 8x10 bij pull up's.
Misschien iets minder setjes en gewicht toevoegen.

Verder zie ik niets vreemds.

• Like
Die 8x10 bij pull up's.
Misschien iets minder setjes en gewicht toevoegen.

Verder zie ik niets vreemds.
Goeie, ik zat te denken aan minder reps en dan gewicht toevoegen.

Laatst bewerkt:
Ik zit er aan te denken om een iets meer gevarieerder programma te gaan volgen. In de vorm van een Upperbody/Lowerbody en deze dan verdeeld in 2 strenght dagen en 2 hypertrophy dagen.
Mijn doel is wel om ma, wo, vrij en za te blijven trainen.
Ben er nog niet helemaal uit maar als het gaat gebeuren dan begin ik hier aanstaande maandag mee met onderstaand programma.

Doelen: Kracht gainen maar ook meer focus op spiermassa. Squats blijven er heerlijk in, verdeel ik over een "heavy" 5x5 dag en een "light" hypertrophy dag.

Suggesties zijn altijd welkom.

Maandag UB Strength
Bench 5x5
OHP 4x6
Barbell Row 4x6
Lat Pulldown 3 x 8-10
Barbell Curls 3 x 8-10
Triceps Pushdown 3 x 8-10

Woensdag LB Strength
Squat 5x5
Leg Press 4x8
Romanian Deadlift 4x6
Quads Leg Extension 3x8-10
Calf Raise 4x10

Vrijdag UB Hypertrophy
Pull Ups 8x10
Barbell Row 4x10
Bench Press 3x12
Chest Fly 3x12-15
Lateral raises 4x12-15
Dumbbell Curls 3x12-15
Triceps Pushdown 3x12-15

Zaterdag LB Hypertrophy
Deadlift 3x6
Squats 3x10
Lying Leg Curls 4x10-12
leg Extensions 4x12-15
seated calf Raises 4x10
Misschien eens doorlezen als je de tijd hebt.

• Bicep
Woensdag dag B (aangepast omdat maandag onze gym dicht zat en gister niet heb getraind)

Squats:
Warmup met empty bar 2 x 10 x bar
6 x 70
2 x 90
1 x 100
Werksets:
3 x 120
3 x 120
3 x 90 pauzed 3 seconden
3 x 90 pauzed 3 seconden
3 x 90 pauzed 3 seconden

Die pauzes hakken er wel in. Lekker gevoel. Volgende keer wat langere pauzes.

Bench press:
10 x bar
6 x 70
2 x 90
1 x 100
Werksets:
5 x 5 x 100

Echt een lekkere pomp.
Niet iedere keer willen maxen doet me goed, wel verleidelijk om toch die 5 x 110 te willen pakken maar ik denk nu dat 1 stapje terug mij voordeel gaat opleveren.

BOR:
Warmup 8 x 60
Werksets:
5 x 5 x 80

Seated cable row small grip:
4 x 8 x 60

Buik hanging legraises
2 x 10
Maar ik bleef niet stil hangen en begon te schommelen, echt irritant, ik kreeg mijn hang niet lekker stil.

Cardio 10 minuten
Speed 6, helling 10. Zweten....

Laatst bewerkt:
Gaat lekker man, wat zijn je doelen de komende tijd?

• Like
Gaat lekker man, wat zijn je doelen de komende tijd?
Sowieso weer gaan cutten en een flink stuk droger worden. Ik wil eigenlijk al mijn buikspieren kunnen zien. Ik zie nu enkel lichtelijk de 2 bovenste, dus ik mag nog wel even haha. Eind volgende maand ga ik beginnen met mijn cut, dat is het plan. 3 maanden wil ik goed en beheerst cutten en kijken hoever ik in die 3 maanden kom, moet een heel eind kunnen komen verwacht ik.

• Like
Waarderingen: RLS
Sowieso weer gaan cutten en een flink stuk droger worden. Ik wil eigenlijk al mijn buikspieren kunnen zien. Ik zie nu enkel lichtelijk de 2 bovenste, dus ik mag nog wel even haha. Eind volgende maand ga ik beginnen met mijn cut, dat is het plan. 3 maanden wil ik goed en beheerst cutten en kijken hoever ik in die 3 maanden kom, moet een heel eind kunnen komen verwacht ik.
Klinkt goed kerel, succes!

• Bicep
Misschien eens doorlezen als je de tijd hebt.

Interessant stuk. Ziet er prima uit lijkt mij. Ik zou eigenlijk bovenstaand schema gewoon kunnen doen, die uit de link is nagenoeg hetzelfde.

Gisteravond heb ik rijst, kipfilet en broccoli uit de vriezer gehaald en in een bakje gestopt want het zat allemaal apart in een zakje.
Ik kreeg het bakje niet mooi dicht, dus in plaats van in de koelkast heb ik het maar even in een keukenkastje gezet.

Nu ben ik helaas compleet (kats vergeten) vergeten om het in de koelkast te zetten en vanmorgen kwam ik er dus achter dat het nog steeds in een keukenkastje lag....

Heb het alsnog meegenomen naar mijn werk en hier wel in de koelkast gelegd, alsof dit nu nog uitmaakt.

Grote vraag is nu, of ik het vanmiddag alsnog kan eten? Kan dit gewoon of is het niet aan te raden?

Volgende keer kun jet het ook zonder deksel of minder sluitende in de koelkast zetten
Ja sowieso had ik dit moeten doen. Maar ik vraag me nu dus af of ik het überhaupt nog kan eten.

Gisteravond heb ik rijst, kipfilet en broccoli uit de vriezer gehaald en in een bakje gestopt want het zat allemaal apart in een zakje.
Ik kreeg het bakje niet mooi dicht, dus in plaats van in de koelkast heb ik het maar even in een keukenkastje gezet.

Nu ben ik helaas compleet (kats vergeten) vergeten om het in de koelkast te zetten en vanmorgen kwam ik er dus achter dat het nog steeds in een keukenkastje lag....

Heb het alsnog meegenomen naar mijn werk en hier wel in de koelkast gelegd, alsof dit nu nog uitmaakt.

Grote vraag is nu, of ik het vanmiddag alsnog kan eten? Kan dit gewoon of is het niet aan te raden?
Ik zou t niet riskeren.

Kijken, voelen, ruiken, proeven. Rijst buiten de koelkast is ook no bueno.

Back
Naar boven