MuscleMeat

My first log, lekker log maar toch.

• Topic starter K82
  • Startdatum
  • Reacties 352
  • Weergaven 16K
  • Volgers 24

Bezoekers in dit topic

Ik zou t niet riskeren.

Kijken, voelen, ruiken, proeven.
Het heeft één nacht meteen vanuit de vriezer in het keukenkastje gestaan en daar is het dus ontdooid. Ziet en ruikt nog helemaal normaal.

Kutzooi, heb geen zin, geen tijd en geen behoefte om alles eruit te schijten met buikpijn of ziek te worden en niet te kunnen trainen.

Wijze les van mij, gewoon meteen in de koelkast leggen.

Ik had ook al meerdere zoekopdrachten afgevuurd, maar in mijn geval gaat het om een bereidde maaltijd die bevroren is.
Bewerkt en gekookt vlees worden ook genoemd in de link die ik gaf. Wellicht is de tijd dat het nog goed is iets langer aangezien het de eerste uren nog (deels) bevroren is als je het uit de diepvries hebt gehaald, maar ik zou het risico niet nemen.

• Like
Waarderingen: K82
Bewerkt en gekookt vlees worden ook genoemd in de link die ik gaf. Wellicht is de tijd dat het nog goed is iets langer aangezien het de eerste uren nog (deels) bevroren is als je het uit de diepvries hebt gehaald, maar ik zou het risico niet nemen.
Ben het nu aan het opeten, normaalgesproken zou ik het vanmiddag opeten maar ik heb besloten het nu maar op te eten.

Als jullie niks meer van me horen dan weten jullie dat het niet meer te eten was....

Laatst bewerkt:
Als ie nog bevroren was kan het prima

• Bicep
Ben het nu aan het opeten, normaalgesproken zou ik het vanmiddag opeten maar ik heb besloten het nu maar op te eten.
Word je hard van. Als ze in india niet sterven van wat je ze daar soms ziet eten dan komt dit ook wel goed.

Word je hard van. Als ze in india niet sterven van wat je ze daar soms ziet eten dan komt dit ook wel goed.
Poah die filmpjes soms hè! Wat een maag moeten die hebben :-/

Mocht je last van je maag krijgen. Gewone coca cola wil dan wel eens helpen.

• Bicep
Neuh ik kan bijna rauwe kip vreten haha. Mijn vrouw kookt het zo hard als ze bakt dat je tanden afbreken. Maar goed die heeft keer in Egypte wat gegeten 🤣

• Haha
Als ie nog bevroren was kan het prima
Heb het al op, smaakt heerlijk, geen probleem. Was inderdaad bevroren toen ik het in de kast legde.
Volgende keer gewoon beter opletten.

Ja dat is ook wel waar.

• Like
Waarderingen: GruX
Coca-Cola was vroeger echt een medicijn tegen buikpijn, het helpt ook tegen maagzuur (mocht je daar last van hebben). En het bijt roest weg, maakt ook je wc mooi schoon wordt gezegd. Calcium lost op in cola. Troep is het, echte rotzooi met een lekkere smaak.

Eigenlijk is cola zeer slecht voor ons, het bevat fosforzuur. Sprite bijvoorbeeld heeft dit niet. Ken dat experiment dat een gekookt ei met schaal in cola wordt gelegd? Na verloop van tijd lost de eierschaal gewoon op. Dit gebeurt niet als je dat ei in sprite legt bijvoorbeeld.

Sommige mensen vinden dat het overdreven is om daarom geen cola meer te drinken maar ik laat het mooi staan. Ook al heb ik het heel vaak gedronken.

Neuh ik kan bijna rauwe kip vreten haha. Mijn vrouw kookt het zo hard als ze bakt dat je tanden afbreken. Maar goed die heeft keer in Egypte wat gegeten 🤣
Mijn vrouw bakt ook liever tot het bijna krokant is, ik kijk na 15 minuten gewoon ff aan de binnenkant of t wit is.

• Like
Mijn vrouw bakt ook liever tot het bijna krokant is, ik kijk na 15 minuten gewoon ff aan de binnenkant of t wit is.
Kleine stukjes 8 min :-) Haha lekker sappig en precies wit! Jij als half bloedje moet dat wel aankunnen ;-)

• Bicep
Kleine stukjes 8 min :-) Haha lekker sappig en precies wit! Jij als half bloedje moet dat wel aankunnen ;-)
Ja daar hou ik van, niet van dat droge hard doorbakken gedoe.

• Like
Vandaag vrijdag,
Heb er een mooie beendag van gemaakt.

Deadlift;
10 x 70
4 x 80
1 x 90
1 x 100
1 x 110
1 x 120
1 x 130
3 x 3 x 100

LegPress:
10 x 200
8 x 220
8 x 250
6 x 300
8 x 200

LegExtension:
4 x 8 x 30

Hamstrings dmv Romanian Deadlift:
4 x 8 x 70

Lekkere workout.

Morgen (zaterdag) wordt er niet getraind. Even een weekend rust en dan maandag beginnen met PHUL-programma zoals ik eerder beschreven had.

Back
Naar boven