Buttie88
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 9.216
- Lengte
- 1m62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heldin!

Aaaah geweldig, inderdaad bro, ik snap het heel goed. Mijn Ottomaanse strijdlustigheid zal zeker zorgen dat ik massive ga zijn, mag ik ooit eindelijk met de grote mannen mee trainen. Ben onderweg!Kom nu net je log tegen! Maar je snapt wel dat wij Ottomanen het dna hebben om massive te worden 🤓 Dus je hebt geen excuses meer haha!
Deur is voor jou altijd open.
Ja klopt, ik kan weer helemaal in een diepe hurk zitten, kon ik gisteren en eergisteren ook, ik voel totaal geen weerstand meer en geen pijn of gevoeligheid dus ik zou niet weten waarom ik niet weer rustig kan beginnen.Gaat weer lekker. Vocht weer uit de knie dat je toch weer gaat squatten ?
Zo voel ik me niet, moet nog 150kg kunnen banken en 200 kunnen squatten wil ik mezelf een beetje sterk vinden. Denk eigenlijk zelf dat 't nooit echt genoeg zal zijn.Je bent best sterk als jij jezelf 10x kunt optrekken.
realiteitscheckImpressie foto, status 101.7 kg, 1m89, bf onbekend ik vermoed rond 27%
Normaal kijken is er niet meer bij tegenwoordig man man man....

Ik zal me volgende week eens laten meten, ben wel benieuwd.Die 17% is wel alleen op het BB forum. Buiten is het voorzichtig geschat rond de 25 %misschien ff een tijdje cutten. Er zit wel massa onder.
Valt vaak altijd tegen, in de spiegel zie ik nog altijd die jongen van 80 kg....best bizar.
Is een rare sport. Heb nu meer last van het gebrek aan massa dan toen ik 10kg lichter was. Toen voelde ik okay shirtless.. nu voel ik me ecto en moet ik mijn buik ook nog inhoudenValt vaak altijd tegen, in de spiegel zie ik nog altijd die jongen van 80 kg....best bizar.