- Waardering
- 27.812
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Top man 💪🏽RDL voeten stabiel, dus iets naar buiten in mijn geval. Iets binnen schouderbreedte
Is ouderwets, misschien een verdwaalde ebike ofzo
Ouderwets is dat ze je in kruiwagen naar buiten zetten !
Mensen als Alan Thrall hebben wel filmpjes gemaakt waain ze uitentreure de setup van deadlift uitleggen. Ik zou die eens opzoeken, kan je wel wat van opsteken.Nee geen garantie maar ik vermoed dat wanneer je je voeten hoekt dat je dan waarschijnlijk andere delen van de hamstrings pakt en dan met name meer de buitenkant.
Maar ik blijf er bij de voeten recht te houden. Persoonlijk dan.
Goed bezig!Dit was dus de eerste hypertrophy dag sinds lange tijd.
Ik ben echt niet meer gewend om die lange setjes te doen.
Man man man wat een pomp en wat een strijd met die lichte gewichten maar o o o wat fijn.
Echt heerlijk. Dikke pomp overal.
Thanks man.
Ja nu een maand off (4 weken). Kracht iets ingeleverd maar niet veel. Gewicht gedaald, vocht is er uit. 4 weken geleden woog ik 103.5 en vanmorgen 98.0. (ik begon mijn kuur op 93.7) bf is hetzelfde gebleven dus ben tevreden met het resultaat.Ben het even kwijt, maar je was alweer off toch? Hoe zit je in energie en motivatie? Wel goed zo te lezen ;-)
Ben morgen bezet helaas, jij gaat wel?Ga je morgen nog naar BMW meeting ?
(wapen van beckum)
Nee, dacht wijs je er op omdat jij E46 hebt
Thanks man.
Klinkt goed! Lekker bezig toch? Hier gaat weer goede kant op. Alleen alweer 2 weken niet getraind ondertussen :-(Ja nu een maand off (4 weken). Kracht iets ingeleverd maar niet veel. Gewicht gedaald, vocht is er uit. 4 weken geleden woog ik 103.5 en vanmorgen 98.0. (ik begon mijn kuur op 93.7) bf is hetzelfde gebleven dus ben tevreden met het resultaat.
Voel me helemaal in orde, zoals voordat ik begon. Deze maand nog op onderhoud eten (3300kcal) en daarna een cut starten, dat is het plan.
Hoe is het met jou verder?
Waarom niet getraind dan?Klinkt goed! Lekker bezig toch? Hier gaat weer goede kant op. Alleen alweer 2 weken niet getraind ondertussen :-(
Ziek en nu rugklachten waar je u tegen zegt… Erg frustrerend allemaal op het moment, maar kan weer langzaam beetje bij beetje wat. Morgen maar weer eens voorzichtig oppakken.