XXL Nutrition

My first log, lekker log maar toch.

• Topic Starter Topic Starter
Vrijdag UB Hypertrophy

PullUps:
3 x bw x 8

BOR:
4 x 10 x 60

Bench press:
12 x 80
10 x 80
6 x 80

Chest machine fly
3 x 15 x 30

Lateral Raises:
4 x 12 x 8

Biceps dumbbell curls:
3 x 12 x 12

Triceps push down:
3 x 12 x 50

Buik:
2 x 20 legraises

Crunch machine.

Dit was dus de eerste hypertrophy dag sinds lange tijd.
Ik ben echt niet meer gewend om die lange setjes te doen.
Man man man wat een pomp en wat een strijd met die lichte gewichten maar o o o wat fijn.

Echt heerlijk. Dikke pomp overal.

Morgen hypertrophy leg day, wordt kruipend naar huis denk ik. Of ik blijf slapen in de gym.

Lekker!

Fijne avond medestrijders en strijdsters.

💪🏽💪🏽✌🏽👍🏽

Hebben ze geen rolstoel voor morgen ?
🤣💪

• Haha
Waarderingen: K82
Nee geen garantie maar ik vermoed dat wanneer je je voeten hoekt dat je dan waarschijnlijk andere delen van de hamstrings pakt en dan met name meer de buitenkant.

Maar ik blijf er bij de voeten recht te houden. Persoonlijk dan.
Mensen als Alan Thrall hebben wel filmpjes gemaakt waain ze uitentreure de setup van deadlift uitleggen. Ik zou die eens opzoeken, kan je wel wat van opsteken.

• Like
Dit was dus de eerste hypertrophy dag sinds lange tijd.
Ik ben echt niet meer gewend om die lange setjes te doen.
Man man man wat een pomp en wat een strijd met die lichte gewichten maar o o o wat fijn.

Echt heerlijk. Dikke pomp overal.
Goed bezig!

• Bicep
Ok, zaterdagochtend, LB Hypertrophy

"ben maar met de auto gekomen, lopen ziet er nu op dit moment niet uit"
🤣🤣

Heerlijke heerlijke heerlijke workout, ook al waren de gewichten lichter dan gebruikelijk.

Deadlift:
8 x 40
4 x 7
2 x 90
3 x 6 x 100

Squat:
10 x bar
8 x 40
3 x 10 x 80

Lying leg curls:
4 x 12 x 25
Niet normaal zo'n pomp in je hamstrings...

Leg extensions:
4 x 12 x 25

Seated calf raises:
4 x 10 x 40

Onder armen straight bar:
3 x 10 x 40

Lang geleden dat mijn benen zo aan voelden. Mega pomp en echt een heerlijke workout.

Nu shake en koffie in de gym.
Even rusten, mag ook.

Goed weekend strijders!

Ben het even kwijt, maar je was alweer off toch? Hoe zit je in energie en motivatie? Wel goed zo te lezen ;-)

• Bicep
Ben het even kwijt, maar je was alweer off toch? Hoe zit je in energie en motivatie? Wel goed zo te lezen ;-)
Ja nu een maand off (4 weken). Kracht iets ingeleverd maar niet veel. Gewicht gedaald, vocht is er uit. 4 weken geleden woog ik 103.5 en vanmorgen 98.0. (ik begon mijn kuur op 93.7) bf is hetzelfde gebleven dus ben tevreden met het resultaat.

Voel me helemaal in orde, zoals voordat ik begon. Deze maand nog op onderhoud eten (3300kcal) en daarna een cut starten, dat is het plan.

Hoe is het met jou verder?

Ga je morgen nog naar BMW meeting ?
(wapen van beckum)

• Like
Ja nu een maand off (4 weken). Kracht iets ingeleverd maar niet veel. Gewicht gedaald, vocht is er uit. 4 weken geleden woog ik 103.5 en vanmorgen 98.0. (ik begon mijn kuur op 93.7) bf is hetzelfde gebleven dus ben tevreden met het resultaat.

Voel me helemaal in orde, zoals voordat ik begon. Deze maand nog op onderhoud eten (3300kcal) en daarna een cut starten, dat is het plan.

Hoe is het met jou verder?
Klinkt goed! Lekker bezig toch? Hier gaat weer goede kant op. Alleen alweer 2 weken niet getraind ondertussen :-(

• Bicep
Terug
Naar boven