Het is weer maandag.
Vandaag stond op het programma:
Squats 115kg (5x5)
Benchpress 90kg (5x5)
BOR 72.5kg (5x5)
Squats:
8 x 50
4 x 60
2.x 80
1 x 90
1 x 100
1 x 110
5 x 5 x 115
Dit ging echt lekker, na een week of 2 mijn kcal iets verhoogd te hebben merk ik het terug in de gym, ik zit nu op onderhoud en op gym dagen 200 erboven. Voelt goed.
Ik gebruik met dit gewicht een belt, lijkt of ik meer kracht kan zetten maar ik weet niet of dit tussen de oren zit.
Benchpress:
8 x 50
4 x 60
2 x 70
1 x 80
1 x 85
5 x 5 x 90
Ging op zich wel goed, geen problemen bij de eerste 4 sets, schouders mooi in de bank gedrukt en vanuit deze positie de lift gedaan, in de laatste set merkte ik bij de laatste 2 reps een bepaalde moeite waardoor ik heb besloten om de eerst volgende benchdag weer hetzelfde gewicht te pakken.
@BigGuy84
Ik moet zeggen dat het misschien niet onverstandig is om het gewicht of te verlagen OF om inderdaad eens niet tot failure te gaan. Ik voel dat gevoel nu weer in mijn sleutelbeen-gebied, beetje vervelend aanwezig, geen echte pijn maar wel irritant aanwezig.
Voor de rest ben ik zeer tevreden over deze bench maar ik moet er wel mee aan de gang.
Na deze sets heb ik 6 x 80 en daarna 6 x 60 gepakt... Weet ook niet of dat wel een juist besluit was.
BOR:
5 x 50
2 x 60
2 x 70
5 x 5 x 72.5
Ging lekker, geen bijzonderheden.
Assistance heb ik een superset Dips met machine chestpress gepakt (chestpress op 65 pompen)
Braaf de buik getraind als afsluiter.
Op naar woensdag.
Voel je vrij om feedback/tips/op/aanmerkingen te geven.
💪🏼👍🏼