- Waardering
- 4.785
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik denkt het wel, 1 keer sowieso wel maar 3 pers ik er dan wel uit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denkt het wel, 1 keer sowieso wel maar 3 pers ik er dan wel uit.
En ?Ik denkt het wel, 1 keer sowieso wel maar 3 pers ik er dan wel uit.
Heb het bij 3 x 5 x 120 gehouden vandaag. Daarna 2 x 8 x 90.
Thanks!
Maarreeh.... een deadlift van 230 is ook lekker zeg!
Maar dan bouw je niet op zoals ik zei, Just 1RM wat je wou.@Bullshark
1 RM = 135kg sqaut, zonder hulp.
3 x 140 met een beetje hulp.
Direct daarna;
10 x 100....stuk gaan
Updates volgen
Maar ik bouw al 2 maand op met dit 5x5 programma.Maar dan bouw je niet op zoals ik zei, Just 1RM wat je wou.
Dat is geen opbouw zoals ik had uitgelegd. Maar als je nu tevreden bent is het toch goed
Sowieso ben ik tevreden, dat absoluut.Dat is geen opbouw zoals ik had uitgelegd. Maar als je nu tevreden bent is het toch goed
@Bullshark
1 RM = 135kg sqaut, zonder hulp.
3 x 140 met een beetje hulp.
Direct daarna;
10 x 100....stuk gaan
Updates volgen
Ja, die 135 deed ik zonder spotter, de 3 x 140 deed ik met spotter die heel iets meehielp dus is niet echt helemaal zelf dus ook geen 1RM.Ik ben in de war..
Je 1RM is 135 kg, maar je doet drietjes met 140?
Ja, die 135 deed ik zonder spotter, de 3 x 140 deed ik met spotter die heel iets meehielp dus is niet echt helemaal zelf dus ook geen 1RM.
Ja daar heb je wel een punt maar ik vind dat als ik een beetje hulp heb gehad dat het dan niet kan en mag gelden als een echte 1RM, omdat ik hem dus niet helemaal zelf gedaan heb.Maar wat ik bedoel is..
Als je 3x140 kan, ookal met een beetje hulp, is 135 niet je 1RM.
Met een goede voorbereiding kun je denk ik wel 140 of 142.5 halen voor 1RM.
Ja daar heb je wel een punt maar ik vind dat als ik een beetje hulp heb gehad dat het dan niet kan en mag gelden als een echte 1RM, omdat ik hem dus niet helemaal zelf gedaan heb.
ik ga woensdag (morgen dus) weer squatten, ik ga denk ik dan een lightday pakken om even de benen te ontzien, vrijdag wil ik dan weer kijken naar die 135/140 of hoger.
Moet ik nog even bekijken hoe en wat.
)