- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je houdt behoorlijk wat vocht vast bro. Maar je hebt brute massa, ben benieuwd hoe je eruitziet als je bf 8-10% zou zijn.

Veel doen aan de wijdte van je rug. En train je ook buikspieren?
Je staat nu in ieder geval op een meer acceptabel vet %
Ga gewoon een tijd als een bodybuilder trainen, ik denk dat je wel een goed frame hebt om een brute fysiek te bouwen.

soms heb ik gewoon echt zin om die spuit erin te rammen Wat een geweldige manier van posen heb je weer ouwe
Ik zie trouwens niet hoe dit 15% kan zijn. Lijkt meer.
Verder vond ik je training nog best bruut hoor, weinig mis mee.
Succes met je los ook!

Vet dat je ook een log hebt geopend marc. Dat had ik nooit verwacht van jou eigenlijk
Probeer eens dragon flags voor je buik/core![]()
haha goed idee, ga zonnen
ontopic: erg goeie progressie! vetperc na mijn idee wel hoger dan 15. Side chest pose ziet er goed uit.
gewoon blijven knallen bro, je weet waar je mee bezig bent

Bovenbenen,kuiten, onderkantborst zijn prima zo te zien.
Bovenkant & Binnenkant borst, schouders(vooral de zijkant), biceps, triceps lopen ver achter. Daarnaast heb ik het idee dat je rug op sommige plekken ook massa mist maar dat is moeilijk te zien door het hoge vet%.
Weet je zeker dat het 15% is? Ik zou doorgaan als ik jou was voorlopig met licht cutten.
Altijd dezelfde hier op DBB met hun opmerkingen dat iso oefeningen overbodig zijn als je zwaar op de compounds gaat....kijk hier is het resultaat!
Waarom ga je geen fatsoenlijk bodybuildingschema volgen als je doel een een mooie symmetrisch bodybuilding fysiek is? Ik vind namelijk dat je precies het omgekeerde doet met al die lage reps en hoe je schema in elkaar zit.
s6 man!
He Marc,
Waarom alles 2x per week en niet een fatsoenlijk bodybuilderschema ?Waarbij het echt niet nodig is om alles 2x per week te trainen!
ik heb verscheidene malen split getraind. Wat er dan gebeurd is dan ik inboet op massa, op kracht en het mentaal niet trek. Als ik alles maar 1x kan pakken moet die training en alles eromheen perfect zijn, is dat niet zo dan moet ik weer 1 week wachten en das ****ed up
ik reageer er gewoonweg niet op, echt niet

de massa heb je al - de kracht ook - nu nog de definitie - niks mis met die pics man

dat is wat ik nu ongeveer doe
ik zal gewoon me zwakke punten beter moeten aanpakken gast... ik heb armen en schouders altijd verwaarloosd, het verbaast me niks dat ze achter open, wat ik wel nooit dacht was dat armen en vooral schouders een fysiek zo kunnen breken/maken![]()

en al helemaal niet alleen maar 1-6 hh per oefening gaan doen.
en toen was ik KWAAD, FURIEUS, ik schreeuwe mijn ongenoegen eruit, kankerrug, kankerzwakte...... en dus ging ik vastbesloten naar de smith machine.
ik zal moeten accepteren dat zolang dit weer aanhoud ik geen pr's zal maken, ik trek het gewoonweg niet
Mental Note
Dit was echt hardcore, dit was echt trainen en het was vooral zwaar. 's Morgens trainen blijft voor mij een probleem, een obstakel. ik had 100 gram brinta genomen + 60 gram whey, 1 blikje red bull en superpump 250. bene stond op het programma. maar het ging niet zoals ik wilde en ik was PISSED. 3 goeide maten van mij trainden ook, maar ik heb helemaal nik gezegd, helemaal niks, ik was echt kwaad. en zo heerste er grafstemming, de stemming waarin ik het hardst kan trainen. de prullenbak werd er regelmatig bijgehaald gezien ik setje na setje dacht alles onder te gaan kotsen. het was hardcore, dit was pijn lijden.
0x200en toen was ik KWAAD, FURIEUS, ik schreeuwe mijn ongenoegen eruit, kankerrug, kankerzwakte...... en dus ging ik vastbesloten naar de smith machine