XXL Nutrition

My Second Coming

Wat een geweldige manier van posen heb je weer ouwe:D
Ik zie trouwens niet hoe dit 15% kan zijn. Lijkt meer.

Verder vond ik je training nog best bruut hoor, weinig mis mee.

Succes met je los ook!

Je gaat toch verder cutten, neem ik aan?

Vet dat je ook een log hebt geopend marc. Dat had ik nooit verwacht van jou eigenlijk ;)

Probeer eens dragon flags voor je buik/core ;)

• Topic Starter Topic Starter
ik ga nu dadelijk naar scheveningen voor een dagje chillen.... dus ik ben een beetje in a hurry, ik zal morgen inhoudelijk op jullie commentaar ingaan. in ieder geval heel erg bedankt!! :cool::cool:

haha goed idee, ga zonnen;)

ontopic: erg goeie progressie! vetperc na mijn idee wel hoger dan 15. Side chest pose ziet er goed uit.

gewoon blijven knallen bro, je weet waar je mee bezig bent

Je houdt behoorlijk wat vocht vast bro. Maar je hebt brute massa, ben benieuwd hoe je eruitziet als je bf 8-10% zou zijn.

yep hou zeker vel vocht vast al is dit volgens de 4 puntsmeting ECHT wel 15% EN MARIJN HEEFT ME HELEMAAL LEK GEPRIKT MET DIE k*tTANG VAN HEM :mad::mad:

Veel doen aan de wijdte van je rug. En train je ook buikspieren?

me ruwijdte boet heel erg in door me wijde middel maar daar wordt zeker aan gewerkt, denk hoger in reps zitten op front lat pulldown en rows

Je staat nu in ieder geval op een meer acceptabel vet %

Ga gewoon een tijd als een bodybuilder trainen, ik denk dat je wel een goed frame hebt om een brute fysiek te bouwen.

thn ouwe, ik doe me best, maar het gaat langzaam joh, ik train al 4 jaar en kijk waar ik pas sta :o:o soms heb ik gewoon echt zin om die spuit erin te rammen

Wat een geweldige manier van posen heb je weer ouwe:D
Ik zie trouwens niet hoe dit 15% kan zijn. Lijkt meer.

Verder vond ik je training nog best bruut hoor, weinig mis mee.

Succes met je los ook!

thnx gast!!ik houd je in de gaten :cool::cool:

Je gaat toch verder cutten, neem ik aan?

Vet dat je ook een log hebt geopend marc. Dat had ik nooit verwacht van jou eigenlijk ;)

Probeer eens dragon flags voor je buik/core ;)

zal eens kijken, wordt wel weer tijd dat ik me buik train dat sowieso

haha goed idee, ga zonnen;)

ontopic: erg goeie progressie! vetperc na mijn idee wel hoger dan 15. Side chest pose ziet er goed uit.

gewoon blijven knallen bro, je weet waar je mee bezig bent

yep... ik blijf er wel in geloven maar ik zal en moet aanpassingen maken aan me training om zo ook my fysiek te veranderen.

Scheveningen

Het was er heet, het was er chill. wat rondgeslenterd, zonnetje gepakt, even water in geweest en chickies gecheckt... gewoon een lekkere chill dag van gemaakt. En nu vreten, wraps staat er op het menu, met zijn 3'en 1 kg kip weg kanen :p:p

Bovenbenen,kuiten, onderkantborst zijn prima zo te zien.
Bovenkant & Binnenkant borst, schouders(vooral de zijkant), biceps, triceps lopen ver achter. Daarnaast heb ik het idee dat je rug op sommige plekken ook massa mist maar dat is moeilijk te zien door het hoge vet%.
Weet je zeker dat het 15% is? Ik zou doorgaan als ik jou was voorlopig met licht cutten.

Altijd dezelfde hier op DBB met hun opmerkingen dat iso oefeningen overbodig zijn als je zwaar op de compounds gaat....kijk hier is het resultaat!

Waarom ga je geen fatsoenlijk bodybuildingschema volgen als je doel een een mooie symmetrisch bodybuilding fysiek is? Ik vind namelijk dat je precies het omgekeerde doet met al die lage reps en hoe je schema in elkaar zit.

s6 man!

Bovenbenen,kuiten, onderkantborst zijn prima zo te zien.
Bovenkant & Binnenkant borst, schouders(vooral de zijkant), biceps, triceps lopen ver achter. Daarnaast heb ik het idee dat je rug op sommige plekken ook massa mist maar dat is moeilijk te zien door het hoge vet%.
Weet je zeker dat het 15% is? Ik zou doorgaan als ik jou was voorlopig met licht cutten.

Altijd dezelfde hier op DBB met hun opmerkingen dat iso oefeningen overbodig zijn als je zwaar op de compounds gaat....kijk hier is het resultaat!

Waarom ga je geen fatsoenlijk bodybuildingschema volgen als je doel een een mooie symmetrisch bodybuilding fysiek is? Ik vind namelijk dat je precies het omgekeerde doet met al die lage reps en hoe je schema in elkaar zit.

s6 man!

hee gast.. ja je hebt ook zwaar gelijk, schouders, armen, borst loop goed achter. me rug valt wel mee denk ik... is eerder door het vet percentage. hij komt er nog uit het duidelijkst uit vind ik, maar ook daar zal bijgeschaafd moeten worden, dat zeker...

ik heb me armen 2 jaar lang 5x5 getraind en vaak verwaarloost, schouders trainde ik NOOIT expliciet maar dan ook nooit, dat was het probleem, vandaar die grote.. ik zal echt even nu moeten aankijken in de zomer wat voor me werkt... 1ding is zeker.. ik zal alles 2x in de week trainen

maar dit is dus het resultaat van de focus op de compounds.. tjah.... ik hb sterke punten maar ook zwakke

en ja dit is echt 15% maar ik zal straks in geldrop laten nameten, misschien dat er wel 16-18% uitkomt ofzo, ik weet niet, maar ik heb het cutten gehad, ga cleanbulken, ik kan niet meer tegen die schouders aankijken echt niet, ik heb daar de mentale kracht niet meer voor

Laatst bewerkt:
He Marc,

Waarom alles 2x per week en niet een fatsoenlijk bodybuilderschema ?Waarbij het echt niet nodig is om alles 2x per week te trainen!

de massa heb je al - de kracht ook - nu nog de definitie - niks mis met die pics man

He Marc,

Waarom alles 2x per week en niet een fatsoenlijk bodybuilderschema ?Waarbij het echt niet nodig is om alles 2x per week te trainen!

ik heb verscheidene malen split getraind. wat er dan gebeurd is dan ik inboet op massa, op kracht en het mentaal niet trek. als ik alles maar 1x kan pakken moet die training en alles eromheen perfect zijn, is dat niet zo dan moet ik weer 1 week wachten en das ****ed up

ik reageer er gewoonweg niet op, echt niet

ik heb verscheidene malen split getraind. Wat er dan gebeurd is dan ik inboet op massa, op kracht en het mentaal niet trek. Als ik alles maar 1x kan pakken moet die training en alles eromheen perfect zijn, is dat niet zo dan moet ik weer 1 week wachten en das ****ed up

ik reageer er gewoonweg niet op, echt niet

ub/lb? dan kan je weliswaar niet echt tot failure trainen maar wel op een goede manier 2x per week alles goed trainen.

dat is wat ik nu ongeveer doe :p:p

ik zal gewoon me zwakke punten beter moeten aanpakken gast... ik heb armen en schouders altijd verwaarloosd, het verbaast me niks dat ze achter open, wat ik wel nooit dacht was dat armen en vooral schouders een fysiek zo kunnen breken/maken :o

dat is wat ik nu ongeveer doe :p:p

ik zal gewoon me zwakke punten beter moeten aanpakken gast... ik heb armen en schouders altijd verwaarloosd, het verbaast me niks dat ze achter open, wat ik wel nooit dacht was dat armen en vooral schouders een fysiek zo kunnen breken/maken :o

Ja maar doe het dan eens met fatsoenlijke reprange en volgens mij moet je dan helemaal niet zo vaak tot failure trainen:p:p en al helemaal niet alleen maar 1-6 hh per oefening gaan doen.

ZOu best 15 kunnen zijn, Je houd vooral vocht vast bi je buik of niet? Hmm arpart man.. wel nette progressies gemaakt, helemaal sinds begin..

Mental Note
Dit was echt hardcore, dit was echt trainen en het was vooral zwaar. 's Morgens trainen blijft voor mij een probleem, een obstakel. ik had 100 gram brinta genomen + 60 gram whey, 1 blikje red bull en superpump 250. bene stond op het programma. maar het ging niet zoals ik wilde en ik was PISSED. 3 goeide maten van mij trainden ook, maar ik heb helemaal nik gezegd, helemaal niks, ik was echt kwaad. en zo heerste er grafstemming, de stemming waarin ik het hardst kan trainen. de prullenbak werd er regelmatig bijgehaald gezien ik setje na setje dacht alles onder te gaan kotsen. het was hardcore, dit was pijn lijden.

Squat wide stance

5x120
5x150
5x170
5x190
0x200 :mad: en toen was ik KWAAD, FURIEUS, ik schreeuwe mijn ongenoegen eruit, kankerrug, kankerzwakte...... en dus ging ik vastbesloten naar de smith machine

Smith narrow stance full squat

3x5x160
3x5x150 ( ging bijna van me stokje na elke set)

EZ barbell curl

8x+20
8x+30

Cable Curl
8x27,5
2x8x32,5

Lying Tricep extension
8x+20
8x+30
8x+40

Seated Machine extension
7x100

Dumbbell standing side raises
10x10
3x8x12

ik zal moeten accepteren dat zolang dit weer aanhoud ik geen pr's zal maken, ik trek het gewoonweg niet

Laatst bewerkt:
.
ik zal moeten accepteren dat zolang dit weer aanhoud ik geen pr's zal maken, ik trek het gewoonweg niet

Je snapt nog steeds geen reet van bodybuilden na 4 jaar als je je blijft focussen op PR`s! Denk je nou werkelijk dat alleen 5x5 effect op jouw lichaam heeft? Als je soms niet vooruit gaat in lichaamsgewicht betekent dat niet dat je geen progressie maakt. Kijk naar mij ik woog 115 kg 2 maanden geleden. Weeg nu 112 kg met meer spiermassa droger en harder. Geen progressie? -->juist wel!

Daarnaast zijn er heel veel (imo niet goede)bodybuilders die offseason wel 150 kg wegen en vervolgens aftrainen naar 120/125 kg. Waarom? alleen maar vocht en vet bro.....De echte winnaars de beesten zijn meestal altijd in shape zijn vaak niet eens de zwaarste qua kilo`s maar wel qua hardheid en hoe het eruit ziet op het podium--> kwaliteitsmassa. Probeer je jezelf daar nou eens op te focussen met goede voeding en op een andere manier trainen. En die pr`s? **** them laat je ego thuis of ga liever powerliften.
Dus focus op intensiteit ipv kg`s.

Laatst bewerkt:
Mental Note
Dit was echt hardcore, dit was echt trainen en het was vooral zwaar. 's Morgens trainen blijft voor mij een probleem, een obstakel. ik had 100 gram brinta genomen + 60 gram whey, 1 blikje red bull en superpump 250. bene stond op het programma. maar het ging niet zoals ik wilde en ik was PISSED. 3 goeide maten van mij trainden ook, maar ik heb helemaal nik gezegd, helemaal niks, ik was echt kwaad. en zo heerste er grafstemming, de stemming waarin ik het hardst kan trainen. de prullenbak werd er regelmatig bijgehaald gezien ik setje na setje dacht alles onder te gaan kotsen. het was hardcore, dit was pijn lijden.

0x200 :mad: en toen was ik KWAAD, FURIEUS, ik schreeuwe mijn ongenoegen eruit, kankerrug, kankerzwakte...... en dus ging ik vastbesloten naar de smith machine

:roflol:

:roflol: :roflol:
epic manier om loo na te doen, qua mental shit.

en je pics: ****ing veel vocht en vet. Beter ga je anorexia style cutten zoals je dat eerder hebt gedaan want dit is niets.
succes met je log verder.

Terug
Naar boven