AndroidHealthClinic

My Second Coming

• Topic Starter Topic Starter
Vocht etc kan ook vertekenen op foto idd.

Iig als ik je foto s vergelijk met de mijne.

http://i43.tinypic.com/2ur5c8m.jpg

Daar sta ik op 15%.

En dan zie je toch een verschil. Anyway fack it, het draait om de spiegel. Ik blijf erbij: gewoon nog wat doorcutten dat zal je fysiek zeker goed doen:)

ja precies das heel wat anders, jij lijkt mij veel lager te staan..... das het rare, maar marijn die meet me constant en knijpt me compleet lek en dit is wat je krijgt, ik weet het niet joh, ik zie wel, spiegel is inderdaad het belangrijkste

****ing hell, ik ga ook weer een dag werken hoor.. t*ring zeg......

leuk dat iedereen zich weer even kan uitleven hier, maar speelkwartier is voorbij dames. Er wordt niet gekuurd.. kuren is voor p*ssy's ( het laatste wat ik wil is dat ik respect voor mezelf verlies) en ik sta nog steeds volgens de 4 puntsmeting op 15% bij 111 kg.. wat die foto's ook zeggen.....

1 ieder die 22 kg massa kan gainen in 2 jaar naturel mag dan alsnog komen aankloppen. beide fotos hebben hetzelfde vetpercentage.... ik heb er hard en lang op gewerkt. een ieder die 20-25% denkt kan het vergeten........ echt niet dus

@ mcChick: ik leef met je mee gozer... het moet niet makkelijk zijn jou te zijn
@ Xtra: post de pm's dan gast.... ik heb het even overwogen en that's it.
@ Mascherano: ik heb er even over nagedacht.. en steeds getwijfeld en nu de knoop doorgehakt. ik zou mezelf maar een p*ssy vinden als ik moest gainen met anabolen. De junioren kampioen van de JBC werkt bij mij en ik respecteer hem voor zijn gains voor geen meter gezien de shit die die gast naar binnen werkt. so be it.

en nu is de AAS discussie afgelopen..... :cool:
Mooi he... 17kg in 7 maanden + mijn BF is lager.
Maar verder blijf jij mijn e-held! :kiss:

de waarheid is hard :)

Incline DB press
10x20
6x30
6x36
10x42
8x42

Fron Lat Pull Down
8x60
8x70
8x80
8x80
6x90

Dumbbell shoulder press
5x36
8x32
7x32

Machine Shoulder press
8x50

DB row
3x8x42 ( te seasy)

Close grip pulldown
6x100

Seated cable flyes
8x20
7x22
2x8x20

Shoulder press is netjes. Het is inderdaad duidelijk dat de squat mijlenver achter loopt op de rest. Wat is het strijdplan omdat het in balans te krijgen en kan je niet chinnen by the way? Gewoon doen beginnen met een paar HH en elke keer proberen meer te doen.

Laatst bewerkt:
Shoulder press is netjes. Het is inderdaad duidelijk dat de squat mijlenver loopt op de rest. Wat is het strijdplan omdat het in balans te krijgen en kan je niet chinnen by the way? Gewoon doen beginnen met een paar HH en elke keer proberen meer te doen.

chinnen is goed idee ja, volgende keer weer gaan proberen. Strijdplan is met dumbbells borst en schouders gelijk te trekken. in geldrop lopen de dumbbells tot 60 kg waardoor ik langzaam kan verhogen. het is me zwakste punt. ik denk dat een 4x5 hier ook goed zou doen..... en dan afgewisseld met 3x8 sessies.. ik ben hier zo nieuw in... ik moet het opnieuw bekijken joh.. we doen ons best.... deze training was echter nog steeds verre van perfect het kan nog veel zwaarder

chinnen is goed idee ja, volgende keer weer gaan proberen. Strijdplan is met dumbbells borst en schouders gelijk te trekken. in geldrop lopen de dumbbells tot 60 kg waardoor ik langzaam kan verhogen. het is me zwakste punt. ik denk dat een 4x5 hier ook goed zou doen..... en dan afgewisseld met 3x8 sessies.. ik ben hier zo nieuw in... ik moet het opnieuw bekijken joh.. we doen ons best.... deze training was echter nog steeds verre van perfect het kan nog veel zwaarder

4x5 of 3x8 is denk je nog steeds werkelijk dat je alleen met deze reprange het gewenste resultaat gaat bereiken?

BLijf het herhalen train meer als een bodybuilder voor een goed fysiek.

Zou idd eens een tijdje wat hoger in de reps gaan zitten. Is super voor de spierconditie. Dat heb je ook nodig om zwaar te kunnen trainen.

Je moet die jongen niet de afgrond intrekken met alleen maar praat over hogere herhalingen, ze hebben niet het beste met je voor meneer J. Een combinatie van hogere en lagere reps is de sleutel.

Zou idd eens een tijdje wat hoger in de reps gaan zitten. Is super voor de spierconditie. Dat heb je ook nodig om zwaar te kunnen trainen.

Die chick je hoort weer de klok luiden maar weet niet waar de klepel zit.
Niet alleen maar HOGE hh.

Je moet die jongen niet de afgrond intrekken met alleen maar praat over hogere herhalingen, ze hebben niet het beste met je voor meneer J. Een combinatie van hogere en lagere reps is de sleutel.

+1 deze man doet alleen maar die 5x5 en 3x8 shit gewoon verschillende repranges! Misschien luistert hij wel naar een oude garde warrior met strepen. Gewoon als een BB-er trainen met verschillende ranges.

Gaat om variatie, ik ging ervan uit dat jullie wisten dat TS de laatste tijd veel in lage reps heeft getraind. Dan is het eens tijd voor wat anders.

Maar zal de adviezen aan de meesters overlaten. Mijn bedoelingen worden duidelijk verkeerd geïnterpreteerd.

Squat Paralell
5x120
5x140
5x160
5x180
1x200 ( rest failed)

Smith Full squat
5x130
2x5x160
5x130
5x150

Side raises standing
10x9
8x12
8x14
8x12

EZ Barbell curl
8+20
8x+30
8x+30
2x8x+30 ( close grip)

Rope Pull down
8x25
3x8x30

Note: stond voor de spiegel met natuurlijke lichtinval. linker en rechter buikspier rij is zichtbaar.. dus de verticale lijn tussen de buikspieren ook. schouderkoppen allemaal zichtbaar... ik sta dus wel degelijk op 15%... stond er veel droger bij dan de fotos deden vermoeden.... slaap nu weer stukken beter en ben veel voller ook

Note: stond voor de spiegel met natuurlijke lichtinval. linker en rechter buikspier rij is zichtbaar.. dus de verticale lijn tussen de buikspieren ook. schouderkoppen allemaal zichtbaar...

linker- en rechterrij buikspieren zichtbaar?? Weet je zeker dat je dat heb gezien.....zelfs op 15% is dat wel netjes namelijk.

linker- en rechterrij buikspieren zichtbaar?? Weet je zeker dat je dat heb gezien.....zelfs op 15% is dat wel netjes namelijk.

je kunt zeg maar zien waar de spieren lopen en de middenlijn zie je ook. die er dwars door heen gaat, dus ik heb zeg maar 2 rijen langs elkaar das wat ik heb en dat zie je goed..... dus ik denk dat ik wel degelijk op 15% sta. me schouders en alles staan er droog als ik poseer en me spieren flex..... dus het is echt geen 20%.. maar ik laat me in geldrop nog een keer goed meten

HST is de sleutel tot succes in jou geval.

15 reps, 10 reps en 5 reps.

perfecto.

HST is de sleutel tot succes in jou geval.

15 reps, 10 reps en 5 reps.

perfecto.

heb het toen overwogen, sterker nog had me schema en alles al klaar liggen en ingevuld.. maar vond het TE...... maar misschien begin ik er alsnog aan.. even kijken

Ok dus je staat momenteel op 15%.
Wat is dan nu je doel? Massa erbij, gaan cutten of je specifiek richten op je zwakke plekken?

Ok dus je staat momenteel op 15%.
Wat is dan nu je doel? Massa erbij, gaan cutten of je specifiek richten op je zwakke plekken?

clean bulken.. voor ongeveer 4-5 maanden, tot aan de jaarswisseling dus en ik wil massa aanzetten, me armen en schouder bijtrekken, me borst voller maken.. me quad sweep wijder en me rug wijder das wat ik wil..... en gewoon concentreren op de spiegel en hoe ik eruit zie... hoop tegen het einde van het jaar 4-5 kg vvm erbij te hebben door goed clea voedsle. wil dat vetpap figuur niet meer.

Ik volg momenteel wendler.

Maar de assistence oefeningen heb ik zelf aangepast en zijn gericht op hypertrofie, bb style.

Om de week verander ik het aantal reps van de assistence. Varieerend van 12 tot 5 reps.

Misschien is dat iets voor je? Kijk maar eens in mijn log. Post nr 1.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/hybris-back-211773/

gogogogo marcje! en serieus meer reps soms als afwisseling man.

Terug
Naar boven