AndroidHealthClinic

My Second Coming

:p:p:p who gives a ****, in the end draait het zich erom hoe je eruit ziet klaar....

Ja en hoe zie je er uit?

Mental Note
Dit was echt hardcore, dit was echt trainen en het was vooral zwaar. 's Morgens trainen blijft voor mij een probleem, een obstakel. ik had 100 gram brinta genomen + 60 gram whey, 1 blikje red bull en superpump 250. bene stond op het programma. maar het ging niet zoals ik wilde en ik was PISSED. 3 goeide maten van mij trainden ook, maar ik heb helemaal nik gezegd, helemaal niks, ik was echt kwaad. en zo heerste er grafstemming, de stemming waarin ik het hardst kan trainen. de prullenbak werd er regelmatig bijgehaald gezien ik setje na setje dacht alles onder te gaan kotsen. het was hardcore, dit was pijn lijden.

Heb je dit uit dumba zijn logje?

• Topic Starter Topic Starter
Je snapt nog steeds geen reet van bodybuilden na 4 jaar als je je blijft focussen op PR`s! Denk je nou werkelijk dat alleen 5x5 effect op jouw lichaam heeft? Als je soms niet vooruit gaat in lichaamsgewicht betekent dat niet dat je geen progressie maakt. Kijk naar mij ik woog 115 kg 2 maanden geleden. Weeg nu 112 kg met meer spiermassa droger en harder. Geen progressie? -->juist wel!

Daarnaast zijn er heel veel (imo niet goede)bodybuilders die offseason wel 150 kg wegen en vervolgens aftrainen naar 120/125 kg. Waarom? alleen maar vocht en vet bro.....De echte winnaars de beesten zijn meestal altijd in shape zijn vaak niet eens de zwaarste qua kilo`s maar wel qua hardheid en hoe het eruit ziet op het podium--> kwaliteitsmassa. Probeer je jezelf daar nou eens op te focussen met goede voeding en op een andere manier trainen. En die pr`s? **** them laat je ego thuis of ga liever powerliften.
Dus focus op intensiteit ipv kg`s.

true, pr's is niet alles, maar wel een maatstaaf van groei in mijn ogen, besides, wanneer ik oude records niet eens kan evenaren dan is er gewoonweg wat mis

@MarcJ; hoezo ga je niet gewoon een split schema doen?
Beetje shapen die fysiek van je, je hebt potentie om er volgend jaar bruut bij te staan als je een duidelijke weg kiest > bodybuilding.

zoals ik al denk ik 6x gezegd heb. ik zal nooit meer split trainen. ik weet dat je de split verkiest boven alles maar het werkt niet voor mij. mijn achterstand aan spiergroepen heb ik te danken aan het feit dat ik ze zelden goed getraind heb. Ik ben door mijn methode 20 kg in 2 jaar aangekomen aan massa. maar je hebt gelijk, hier moet echt gefinetuned worden en dme lichaam moet in balans komen.

Trouwens Marcj, kunnen we nu dan toch die 240kg squat-weddenschap aangaan waar je het over had met jesaja? Ik heb er vertrouwen in! Ondertussen ging je die wel al bijna kunnen maar ik geef je voor de lol (zoals gewoonlijk, uitstel is bij jou geen afstel toch?) 2 maanden extra.

veel succes

xx

Je snapt nog steeds geen reet van bodybuilden na 4 jaar als je je blijft focussen op PR`s! Denk je nou werkelijk dat alleen 5x5 effect op jouw lichaam heeft? Als je soms niet vooruit gaat in lichaamsgewicht betekent dat niet dat je geen progressie maakt. Kijk naar mij ik woog 115 kg 2 maanden geleden. Weeg nu 112 kg met meer spiermassa droger en harder. Geen progressie? -->juist wel!
Progressie van iemand die wel kuurt en iemand die niet kuurt kan je niet vergelijken.

Laatst bewerkt:
Progressie van iemand die wel kuurt en iemand die niet kuurt kan je niet vergelijken.

Helemaal mee eens dat zijn twee verschillende werelden. Alleen wat ik probeer uit te leggen is dat aankomen van vocht en vet -wat marc in overvloed heeft- iets heel anders is dan gainen van kwaliteitsmassa.

Heb je wel een fatsoenlijk eetschema nu? Post dat eens wat je eet op een dag volgens mij valt daarin veel te verbeteren.

Helemaal mee eens dat zijn twee verschillende werelden. Alleen wat ik probeer uit te leggen is dat aankomen van vocht en vet -wat marc in overvloed heeft- iets heel anders is dan gainen van kwaliteitsmassa.

verschil tussen 89kg -111 kg zelfde vet percentage, dit is 2 jaar werk dus, zoooooooooooooonder kuren, begeleiding of sonja bakker kookboekjes :p

205yypd.jpg

t7df68.jpg

33nkjma.jpg

2hf6r7m.jpg

15nlzxw.jpg

20sg1lj.jpg

neemt niet weg, ja vocht en vet is te hoog maar das voor een volgende keer, ik heb als een powerlifter getraind, ik heb als ene powerlifter gegeten, en ik wil een BB fysiek... ;)

Yep je bent groter in aanzien dan Alexander de Grote op het gebied van progressie;) En nu een foto op 8% enig idee hoe dat eruit ziet bro? Blijft bar weinig over ben ik bang op je bovenlichaam. Maar post eens je voedingsschemaof wat eet je op een dag?

Yep je bent groter in aanzien dan Alexander de Grote op het gebied van progressie;) En nu een foto op 8% enig idee hoe dat eruit ziet bro? Blijft bar weinig over ben ik bang op je bovenlichaam. Maar post eens je voedingsschemaof wat eet je op een dag?

daarom ga ik ook niet op 8% zitten :cool:

ik heb geen vast eetpatroon, nu is het vaak dit

meal 1: 100 gram brinta + 60 gram whey
meal 2: 100 gram brinta: 60 gram whey
meal 3: rijst met kip
post workout: 1 l magere melk
meal 5: rijst met kip
meal 6: 250 gram kipfilet + noten
meal 7: 250 gram kipfilet + noten
meal 8: 500 gram kwark + pindakaas

met werk zit er makkelijk nog 1 maaltijd met 100 gram brinta of iets met spaghetti of rijst of iets dergelijks bij

denk dat ik rond de 4000 kcal zit

daarom ga ik ook niet op 8% zitten :cool:

ik heb geen vast eetpatroon, nu is het vaak dit

meal 1: 100 gram brinta + 60 gram whey
meal 2: 100 gram brinta: 60 gram whey
meal 3: rijst met kip
post workout: 1 l magere melk
meal 5: rijst met kip
meal 6: 250 gram kipfilet + noten
meal 7: 250 gram kipfilet + noten
meal 8: 500 gram kwark + pindakaas

met werk zit er makkelijk nog 1 maaltijd met 100 gram brinta of iets met spaghetti of rijst of iets dergelijks bij

denk dat ik rond de 4000 kcal zit

Dus je eet alleen maar kipfiltet,whey,noten(pindakaas) voor eiwitten?
Veels te eenzijdig je moet meerdere vershillende aminoprofielen nemen voor goede eiwittenopname. Voeg vette vis, rood vlees, tonijn, eieren enz. toe. Voor het trainen 1liter melk?

Laatst bewerkt:
Dus je eet alleen maar kipfiltet,whey,noten(pindakaas) voor eiwitten?
Veels te eenzijdig je moet meerdere vershillende aminoprofielen nemen voor goede eiwittenopname. Voeg vette vis, rood vlees, tonijn, eieren enz. toe. Voor het trainen 1liter melk?

eet ik ook gast en de melk is post workout...... ik heb geen vast eetschema :D

eet ik ook gast en de melk is post workout...... ik heb geen vast eetschema :D

Er is een ding wat je geloof ik wel serieus neemt het gewicht op je--> squat. Overige oefeningen sucken na 4 jaar trainen dat weet jezelf ook.

Je zou het andersom moeten doen dus focus op intensiteit en juiste voeding dan zou je er na 4 jaar uit gezien hebben als een echt beest.

Met een goed voeding- en trainingschema kan je progressie boeken......
Niet alleen maar lompe massa grotendeels vet en vocht.

Er is een ding wat je geloof ik wel serieus neemt het gewicht op je--> squat. Overige oefeningen sucken na 4 jaar trainen dat weet jezelf ook.

Je zou het andersom moeten doen dus focus op intensiteit en juiste voeding dan zou je er na 4 jaar uit gezien hebben als een echt beest.

Met een goed voeding- en trainingschema kan je progressie boeken......
Niet alleen maar lompe massa grotendeels vet en vocht.

Moet jij zeggen, volgens mij hou je ook nogal wat vocht en vet vast als ik zo je pics bekijk. :rolleyes:

Marcj is gewoon een typisch geval van een skinny fat guy. Dat is zowat de slechtste basis waar je mee kan beginnen voor dbb. En dan nog heb je redelijk wat massa opgebouwd. Gewoon lekker zo doorgaan en daarna een goede cut. Zeker niet naar gasten luisteren die het over jaren hebben terwijl ze na 7 maanden naar de spuit grijpen, wtf dude.

Al met al heb je gewoon een redelijk goed fysiek opgebouwd voor die tijd. Het kan altijd beter, maar de meesten overdrijven hier grotendeels. Sommige omdat ze je niet moeten en sommige om zo hun eigen prestaties ( Xtral ) te verheerlijken. Ook al stelt het niks voor.

Wel je armen en schouders goed pakken, want die zijn wel behoorlijk zwak.

Moet jij zeggen, volgens mij hou je ook nogal wat vocht en vet vast als ik zo je pics bekijk. :rolleyes:

Marcj is gewoon een typisch geval van een skinny fat guy. Dat is zowat de slechtste basis waar je mee kan beginnen voor dbb. En dan nog heb je redelijk wat massa opgebouwd. Gewoon lekker zo doorgaan en daarna een goede cut. Zeker niet naar gasten luisteren die het over jaren hebben terwijl ze na 7 maanden naar de spuit grijpen, wtf dude.

Al met al heb je gewoon een redelijk goed fysiek opgebouwd voor die tijd. Het kan altijd beter, maar de meesten overdrijven hier grotendeels. Sommige omdat ze je niet moeten en sommige om zo hun eigen prestaties ( Xtral ) te verheerlijken. Ook al stelt het niks voor.

Wel je armen en schouders goed pakken, want die zijn wel behoorlijk zwak.

7 maanden duurde veels te lang ik deed het al na 4 maanden.
Mijn prestaties zijn redelijk goed stellen helemaal niks voor als heel bijzonder ik verheerlijk niks.

On topic;

Marc heeft juist een goed fysiek voor bodybuilding toen hij begon alleen hij traint en eet verkeerd dat zie jezelf toch ook wel. Lekker zo doorgaan en dan een flinke cut? Dan heb je er echt geen verstand van.
Hij is nu veels te vet en vochtig en wil een kuur gaan zetten binnenkort. Enig idee wat aromatiseren is?;) Ja laat Mark maar doorgaan met nog een grotere homp niet tonend vlees bouwen. Enig idee hoeveel je gaat verliezen met een cut die daarvoor nodig is om uberhaupt maar 1 ader of lijntje te zien. Hij moet verder cutten totdat hij er "normaal" bijloopt en dan gaan cleanbulken.

Laatst bewerkt:
Mental Note:

weer onrustig geslapen, moe wakker, hoofdpijn, ****ing misselijk van de sp250 ( toch iets minder van die shit nemen) en pijn aan me onderarm aanhechtingen. Training was waardeloos, pomp was gruwelijk. **** it, straks feesten op free funk!

Borst

Incline Bench press
Incline Dumbbell press
Seated Cable flyes
Standing Cabe flyes

veel aanklooi werk

Rug
BOR
Seated machine Row

VK schouder
Seated cable presses (wel nieuwe pr op behaald btw)

gewichten niet van belang, was p*ssy training

Mental Note
Slecht geslapen aantal dagen, aardig wat afgefeest, wel geen alcohol gedronken maar desalniettemin, goede voedingsbodem voor k*t trainingen. vandaag getraind op pomp, aardig wat herhalingen, gewoonweg wat trainen, maar ik merk dat me lichaam rust nodig heeft. Gewicht niet van belang, pomp was weer gruwelijk door de sp250

Benen
Seated machine leg press (ivm knieen)
Smith full squat

Armen:
Biceps ez-bar curl
Lying triceps extension + seated machine extension

Schouders
Standing + seated dumbbell raises

ohw heerlijk.
Wat leuk dat MarcJ weer een log opent he jongens?

Wat is er met je knieen trouwens?

ohw heerlijk.
Wat leuk dat MarcJ weer een log opent he jongens?

Wat is er met je knieen trouwens?

last van me rechterknie denk door de single legged extension van tijdje geleden, hijs pijnlijk, vooral met squatten, gaat weer wat beter maar ik ben kapot ouwe. ik kan bij elke oefening wel gewicht neer gaan zetten maar dan kom zelfs JIJ nog dicht bij me in de buurt... dus laat het maar voor wat het is even.. echt waardeloos. ik moet eerst weer fit zijn man, ik ben gewoon op nu. :o:o:o

NOg even over je foto s.

Zeker massa. Maar no way 15%. Tel er maar 5% boven op.

En dat zeg ik echt niet om te zeiken.

Als ik jou was zou ik lekker doorcutten, wat aandacht schenken aan je zijkant schouders en biceps.

En dan krijg je een heel brutaal fysiek.

Keep it up.

NOg even over je foto s.

Zeker massa. Maar no way 15%. Tel er maar 5% boven op.

Niet om te zeiken maar dat is gewoon zo.

weet je wat het erge is ouwe, het is ECHT 15%..... je moet je bedenken dat ik ten eerste glans als een mofo van het zweet en ten tweede ben ik nooit mega vasculair geweest of wat dan ook.. maar ik zal me binnenkort ergens anders laten meten, in geldrop met andere 4-puntsmeting
als die ook 15 aangeeft dan weet ik het niet meer

weet je wat het erge is ouwe, het is ECHT 15%..... je moet je bedenken dat ik ten eerste glans als een mofo van het zweet en ten tweede ben ik nooit mega vasculair geweest of wat dan ook.. maar ik zal me binnenkort ergens anders laten meten, in geldrop met andere 4-puntsmeting
als die ook 15 aangeeft dan weet ik het niet meer

Vocht etc kan ook vertekenen op foto idd.

Iig als ik je foto s vergelijk met de mijne.

http://i43.tinypic.com/2ur5c8m.jpg

Daar sta ik op 15%.

En dan zie je toch een verschil. Anyway fack it, het draait om de spiegel. Ik blijf erbij: gewoon nog wat doorcutten dat zal je fysiek zeker goed doen:)

Terug
Naar boven