Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol rip gezondheid

Als je nog thuis woont hou je toch juist meer geld over voor eten?
Z'n lichaam zag waarschijnlijk geen noodzaak spier aan te zetten, maar wilde liever z'n laatste beetje vet behouden voor gezondheidsredenen.

Gelukkig hoef je bij AAS niet nóg meer en beter te eten en trainen..Als ik alles zelf zou moeten betalen (rijst, kip, etc.) zou ik makkelijk over de 3 euro per dag heen zitten. 3 x 30 = €90 per maand. Per jaar dus €1080, AAS zou wat goedkoper zijn aangezien je dat zeker geen heel jaar doet.Maar daarbuiten gelaten hou ik AAS even voor wat het is en ga ik mij focussen op beter eten en beter trainen.
Ik zal inderdaad beginnen met noten en volle kwark, eventueel een extra shake eiwitten / koohlydraten voor het geval ik dat niet uit mijn dagelijkse eetpatroon kan halen.
Prioriteiten.Waarom zou je meer geld overhouden om te eten? Ik moest ook eten wat de pot schafte en moest ook niet "speciaal gaan doen" (volgens mn ouders dan)
ik kreeg bijna geen zakgeld,dan ging ik daar toch zeker geen eten mee kopen. En een baan nemen om eten te kopen goed zot. je moet nog de rest van je leven werken.
Gelukkig hoef je bij AAS niet nóg meer en beter te eten en trainen..
Ofwel, focus je op een goed voedingsschema en een deftig trainingsschema (deze 2 zullen voor jou werken alsof ze AAS zijn, dus hoef je dat niet meer aan te schaffen) en tel uit je winst!
Prioriteiten.
Als ik alles zelf zou moeten betalen (rijst, kip, etc.) zou ik makkelijk over de 3 euro per dag heen zitten. 3 x 30 = €90 per maand. Per jaar dus €1080, AAS zou wat goedkoper zijn aangezien je dat zeker geen heel jaar doet. Maar daarbuiten gelaten hou ik AAS even voor wat het is en ga ik mij focussen op beter eten en beter trainen.
Ik zal inderdaad beginnen met noten en volle kwark, eventueel een extra shake eiwitten / koohlydraten voor het geval ik dat niet uit mijn dagelijkse eetpatroon kan halen.
Lollipop wat een knakker ben je zeg wel kuren maar niet vretenjij kan beter ander hobby gaan zoeken dit is niks voor jou
lees ik al uit je berichten
Twee jaar vol? Eindelijk tijd voor dbol en anadrol.
Wat een logica ook. Aas gebruiken omdat het goedkoper is dan eten haha wauw
Gewoon meteen stoppen met trainen, mensen zoals jij zijn het absoluut niet waard.
(Je kan goed merken dat ik dit bericht in dit subforum hebt geplaatst, specifieke personen kunnen toch niet zo goed tegen de spuitjes. Beetje kort door de bocht of niet?)
Maar goed dat ik mij heb laten aanbevelen om geen anabolen te nemen, ik zou dat overigens ook niet doen zonder veel research en aanbevelingen op fora als deze.

Als ik alles zelf zou moeten betalen (rijst, kip, etc.) zou ik makkelijk over de 3 euro per dag heen zitten. 3 x 30 = €90 per maand. Per jaar dus €1080, AAS zou wat goedkoper zijn aangezien je dat zeker geen heel jaar doet. Maar daarbuiten gelaten hou ik AAS even voor wat het is en ga ik mij focussen op beter eten en beter trainen.
Als je er niet eens 3 piek per dag voor over hebt wat doe je hier dan nog? Met deze instelling blijf je voor altijd dat sprietje wat je nu bent. Nu kan je wel gaan lopen janken als je dergelijke reacties krijgt maar je vraagt er zelf om. Triest dit.