AndroidHealthClinic

Na 2 jaar geen resultaat

Bezoekers in dit topic

Waar moet zijn lichaam dan de bouwstoffen vandaan hebben gehaald om die spieren van te maken?

Je kan in jouw betoog ook trainen en voeding omwisselen, maar dan was hij skinnyfat ipv skinny geweest
 
Je hebt blijkbaar z’n foto niet gezien?
 
Op 60kg gewoon alles vreten wat los en vast zit en compounds knallen in de gym
 
Als je nog thuis woont hou je toch juist meer geld over voor eten?

Waarom zou je meer geld overhouden om te eten? Ik moest ook eten wat de pot schafte en moest ook niet "speciaal gaan doen" (volgens mn ouders dan)

ik kreeg bijna geen zakgeld,dan ging ik daar toch zeker geen eten mee kopen. En een baan nemen om eten te kopen goed zot. je moet nog de rest van je leven werken.
 
Je hebt blijkbaar z’n foto niet gezien?

Hij heeft gewoon een erg hoog metabolisme en heeft lang niet genoeg gegeten (zelfs niet op onderhoud waarschijnlijk).
Z'n lichaam zag waarschijnlijk geen noodzaak spier aan te zetten, maar wilde liever z'n laatste beetje vet behouden voor gezondheidsredenen.
 
Als ik alles zelf zou moeten betalen (rijst, kip, etc.) zou ik makkelijk over de 3 euro per dag heen zitten. 3 x 30 = €90 per maand. Per jaar dus €1080, AAS zou wat goedkoper zijn aangezien je dat zeker geen heel jaar doet.Maar daarbuiten gelaten hou ik AAS even voor wat het is en ga ik mij focussen op beter eten en beter trainen.

Ik zal inderdaad beginnen met noten en volle kwark, eventueel een extra shake eiwitten / koohlydraten voor het geval ik dat niet uit mijn dagelijkse eetpatroon kan halen.
Gelukkig hoef je bij AAS niet nóg meer en beter te eten en trainen..

Ofwel, focus je op een goed voedingsschema en een deftig trainingsschema (deze 2 zullen voor jou werken alsof ze AAS zijn, dus hoef je dat niet meer aan te schaffen) en tel uit je winst!

Waarom zou je meer geld overhouden om te eten? Ik moest ook eten wat de pot schafte en moest ook niet "speciaal gaan doen" (volgens mn ouders dan)

ik kreeg bijna geen zakgeld,dan ging ik daar toch zeker geen eten mee kopen. En een baan nemen om eten te kopen goed zot. je moet nog de rest van je leven werken.
Prioriteiten.
 
Gelukkig hoef je bij AAS niet nóg meer en beter te eten en trainen..

Ofwel, focus je op een goed voedingsschema en een deftig trainingsschema (deze 2 zullen voor jou werken alsof ze AAS zijn, dus hoef je dat niet meer aan te schaffen) en tel uit je winst!


Prioriteiten.

Echt een ramp dat ik toen ik nog naar school ging enkel at wat de pot schafte. En niet ging werken voor wat kip. Wat zou mij dat meer opgeleverd hebben 26j later?

En daarbij met eten wat de pot schaft lukt het ook. Ik heb het gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Als ik alles zelf zou moeten betalen (rijst, kip, etc.) zou ik makkelijk over de 3 euro per dag heen zitten. 3 x 30 = €90 per maand. Per jaar dus €1080, AAS zou wat goedkoper zijn aangezien je dat zeker geen heel jaar doet. Maar daarbuiten gelaten hou ik AAS even voor wat het is en ga ik mij focussen op beter eten en beter trainen.

Ik zal inderdaad beginnen met noten en volle kwark, eventueel een extra shake eiwitten / koohlydraten voor het geval ik dat niet uit mijn dagelijkse eetpatroon kan halen.

Denk jij dat je je gains gaat houden na je AAS kuurtje als je voeding niet in orde is?

Denk je dat je veel massa gaat winnen op AAS als je bijna niks eet.

Denk je dat je veel massa gaat winnen als je trainining allesbehalve goed zijn?

Binne de 2 maand ben je wat je eventueel gewonnen hebt weer kwijt.

En daarvoor wil jij gaan kloten met je eigen hormoonhuishouding.
 
Lollipop wat een knakker ben je zeg wel kuren maar niet vreten :rolleyes: jij kan beter ander hobby gaan zoeken dit is niks voor jou :o lees ik al uit je berichten
 
Ik denk dat hij t nu onderhand wel begrepen heeft... :rolleyes:

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Twee jaar vol? Eindelijk tijd voor dbol en anadrol.

Wat een logica ook. Aas gebruiken omdat het goedkoper is dan eten haha wauw
 
Gewoon meteen stoppen met trainen, mensen zoals jij zijn het absoluut niet waard.
 
Lollipop wat een knakker ben je zeg wel kuren maar niet vreten :rolleyes: jij kan beter ander hobby gaan zoeken dit is niks voor jou :o lees ik al uit je berichten
Twee jaar vol? Eindelijk tijd voor dbol en anadrol.

Wat een logica ook. Aas gebruiken omdat het goedkoper is dan eten haha wauw
Gewoon meteen stoppen met trainen, mensen zoals jij zijn het absoluut niet waard.

(Je kan goed merken dat ik dit bericht in dit subforum hebt geplaatst, specifieke personen kunnen toch niet zo goed tegen de spuitjes. Beetje kort door de bocht of niet?)

Maar goed dat ik mij heb laten aanbevelen om geen anabolen te nemen, ik zou dat overigens ook niet doen zonder veel research en aanbevelingen op fora als deze.
 
(Je kan goed merken dat ik dit bericht in dit subforum hebt geplaatst, specifieke personen kunnen toch niet zo goed tegen de spuitjes. Beetje kort door de bocht of niet?)

Maar goed dat ik mij heb laten aanbevelen om geen anabolen te nemen, ik zou dat overigens ook niet doen zonder veel research en aanbevelingen op fora als deze.

:haha::iagree:
 
1. Als je natty niet kan gainen, dan van de AAS afblijven.
2. Als je geen €90 pm aan voeding kan/wil besteden, dan van de AAS afblijven. Een beetje bodybuilder geeft dit bedrag per week uit aan voeding.
3. Zonder minimaal de basiskennis van voeding/dietiek, training en AAS, dan van de AAS afblijven.
4. Als je op natuurlijke wijze een gewicht hebt bereikt van 80kg op 8-10% vp (met jouw lengte), dan pas gaan NADENKEN over AAS. Jaartje bestuderen en dan een overwogen beslissing maken.
5. Gebruik van AAS is no joke. Ken genoeg jochies van jouw leefijd die dachten: “oh dat doe ik ff!” Eindstand: maandenlang depressief thuis, nog onzekerder geworden dan voor het gebruik van AAS, maandenlang geen libido, als een kluizenaar leven van netflix (zonder chill!) en fortnite...
 
Als ik alles zelf zou moeten betalen (rijst, kip, etc.) zou ik makkelijk over de 3 euro per dag heen zitten. 3 x 30 = €90 per maand. Per jaar dus €1080, AAS zou wat goedkoper zijn aangezien je dat zeker geen heel jaar doet. Maar daarbuiten gelaten hou ik AAS even voor wat het is en ga ik mij focussen op beter eten en beter trainen.

Ik zal inderdaad beginnen met noten en volle kwark, eventueel een extra shake eiwitten / koohlydraten voor het geval ik dat niet uit mijn dagelijkse eetpatroon kan halen.

Als je er niet eens 3 piek per dag voor over hebt wat doe je hier dan nog? Met deze instelling blijf je voor altijd dat sprietje wat je nu bent. Nu kan je wel gaan lopen janken als je dergelijke reacties krijgt maar je vraagt er zelf om. Triest dit.
 
Als je er niet eens 3 piek per dag voor over hebt wat doe je hier dan nog? Met deze instelling blijf je voor altijd dat sprietje wat je nu bent. Nu kan je wel gaan lopen janken als je dergelijke reacties krijgt maar je vraagt er zelf om. Triest dit.

Het gaat mij niet eens op het geld, echter kan jij ook niet in mijn portomonee kijken of wel. Het is meer dat ik het er niet voor over heb, ik wil "gewoon" blijven eten wat de pot schaft. Daarnaast zal ik nog extra kcal naar binnen werken (noten, kwark etc.) en eventueel wat shakes als ik nog tekort kom. Ik zal dan ook vooral jullie aanbevelingen tegen anabolen serieus nemen en hier voorlopig niet verder aan denken!

Bedankt heren voor de meestal nuttige reacties, nogmaals: Het is mij duidelijk dus neem alsjeblieft geen moeite om mij voor de 100e keer af te raden anabolen te nemen. GOED sporten en GOED eten, I get it now ;)
 
Back
Naar boven