Fitness Seller

Na bijna 4 jaar naturel trainen

Thanks! Ik zie dat er de laatste tijd op dbb een soort haat is naar true natty botjebuilders, maar ben trots op wat ik zonder heb bereikt en vind het daarom ook alsnog leuk omdat er bij te melden.

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

In april ga ik beginnen ;)

Idem, low test high tren. Wat voor cycle neem jij?

J/k bro;)

Waarom wordt het altijd op genen gegooid als iemand zonder zooi groot wordt? Zou het niet met iets als doorzettingsvermogen te maken kunnen hebben?

+1.

Maar krijg je er toch niet in xD.
En ook al snappen ze het wel, zullen ze het nooit toegeven.

Netjes, laat goed zien wat er natty allemaal mogelijk is en wat de gemiddelde DBBer allemaal misloopt.

Hahhaha lees nu pas de op, ****ing hardcore hoe je aan het dumbbelldrukken bent met die schijfjes er aan. Nog nooit eerder zoiets gezien, en ook geen halve herhalingen ofzo wat je vaak ziet.

Hier word ik vrolijk van :)

Wil je natty contest doen?

• Topic Starter Topic Starter
Hahhaha lees nu pas de op, ****ing hardcore hoe je aan het dumbbelldrukken bent met die schijfjes er aan. Nog nooit eerder zoiets gezien, en ook geen halve herhalingen ofzo wat je vaak ziet.

Hier word ik vrolijk van :)

Thanks, soms moet je creatief zijn :D

---------- Toegevoegd om 23:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:23 ----------

Geloof niet dat er echte " natty" contests bestaan, maar ben wel van plan om in de toekomst wedstrijden te gaan draaien.

---------- Toegevoegd om 23:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:24 ----------

Netjes, laat goed zien wat er natty allemaal mogelijk is en wat de gemiddelde DBBer allemaal misloopt.

Thanks ;)

---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:25 ----------

Jij bent dan ook wel het ultieme voorbeeld van een fake natty.:roflol:

Ik geloof Lars wel eigenlijk.
Goed fysiek man.

haha bedankt!:D

Het feit dat YouTube kerels zoals
kali muscle ook steeds beweren dat ze natty zijn (dikke LOL), maakt het voor kerels als jou niet makkelijker om geloofwaardig over te komen. Het internet staat vol "naturals".

Goede fysiek Lars, haters gonna hate!

goeie fysiek man

Lars? Wat zijn je kracht stats inmiddels?

Je staat er goed bij Lars.

Maar even voor de duidelijkheid ben je een natural of een true natural (zoals Mister10)?

Als je dit naturel hebt behaald is dan is dat natuurlijk heel knap, dus respect. Maar denk je nu echt dat mensen die juicen er minder voor doen? Als Lars hele goede genetics heeft en daarmee zo groot kan worden dan betekend het niet dat hij harder heeft gewerkt dan iemand die wel eens juiced. Sommige mensen hebben nu eenmaal niet het potentieel om 108 te kunnen wegen @14% zonder hulpmiddelen, sterker nog; bijna niemand heeft dit.

Wanneer je wedstrijden gaat doen en je wilt naar 4/5% zakken dan ben je gek wanneer je naturel blijft, van die 108 kg gaan er heel veel verdwijnen en iedereen waar je naast staat juiced, OF wordt laatste.

Laatst bewerkt:
Als je dit naturel hebt behaald is dan is dat natuurlijk heel knap, dus respect. Maar denk je nu echt dat mensen die juicen er minder voor doen? Als Lars hele goede genetics heeft en daarmee zo groot kan worden dan betekend het niet dat hij harder heeft gewerkt dan iemand die wel eens juiced. Sommige mensen hebben nu eenmaal niet het potentieel om 108 te kunnen wegen @14% zonder hulpmiddelen, sterker nog; bijna niemand heeft dit.

Wanneer je wedstrijden gaat doen en je wilt naar 4/5% zakken dan ben je gek wanneer je naturel blijft, van die 108 kg gaan er heel veel verdwijnen en iedereen waar je naast staat juiced, OF wordt laatste.

Hier ben ik dus wel een beetje bang voor, maar wil alsnog wel mijn eerste wedstrijd draaien als een natty.

Hier ben ik dus wel een beetje bang voor, maar wil alsnog wel mijn eerste wedstrijd draaien als een natty.

Vrees er ook voor, zelf op natty wedstrijden zijn ze niet clean… was onlangs naar de naturel bond gaan kijken en er liepen een heel deel gasten rond met gyno, …

Hoop voor u dat je toch goed presteert als natty zijnde !

Het feit dat YouTube kerels zoals
kali muscle ook steeds beweren dat ze natty zijn (dikke LOL), maakt het voor kerels als jou niet makkelijker om geloofwaardig over te komen. Het internet staat vol "naturals".

True story, maar dat is voor mij geen reden om het er niet bij te vermelden. Ik snap wel je punt, maar let wel op dat die gasten daarmee hun knaken verdienen en dus bijna wel moeten liegen om die reden.

Plus als ik zou juicen zou ik wel een mega dumbass zijn om zo'n zieke bulk in te zetten.

---------- Toegevoegd om 15:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

Vrees er ook voor, zelf op natty wedstrijden zijn ze niet clean… was onlangs naar de naturel bond gaan kijken en er liepen een heel deel gasten rond met gyno, …

Hoop voor u dat je toch goed presteert als natty zijnde !

Doe niet mee om per se te winnen, meer om mezelf uit te dagen en te kijken hoever ik mijn fysiek kan krijgen als naturel.

---------- Toegevoegd om 15:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

Je staat er goed bij Lars.

Maar even voor de duidelijkheid ben je een natural of een true natural (zoals Mister10)?

Zo natty dat ik niet eens supps gebruik, is ook meer een geld kwestie maar goed :D

---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------

Lars? Wat zijn je kracht stats inmiddels?

Squat zuigt nog steeds ballzak: 180kg 1 rep

Deadlifts doe ik niet, alleen stiffed voor mijn hams en dat doe ik ook relatief licht.... 110kg voor 15 reps.

Ben wel weer sterk met BOR: 140kg voor 6 reps

en tjah mijn bench, blijft bizar hoog vergeleken met de rest.. Heb voor mijn blessure 200kg gepressed voor 1 rep. Zit op het moment weer op de 190:grumble:

---------- Toegevoegd om 15:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ----------

Goede fysiek Lars, haters gonna hate!
:thumb:

Lars....draag je laarzen? :p

Nice fysiek man! Wtf je bench..

Hoe ziet je bankdruk programma er eigenlijk uit?

Terug
Naar boven