AndroidHealthClinic

Na bijna 4 jaar naturel trainen

nice dude ! enjoy life dat moet je zeker niet vergeten :)

True story, maar dat is voor mij geen reden om het er niet bij te vermelden. Ik snap wel je punt, maar let wel op dat die gasten daarmee hun knaken verdienen en dus bijna wel moeten liegen om die reden.

Plus als ik zou juicen zou ik wel een mega dumbass zijn om zo'n zieke bulk in te zetten.

---------- Toegevoegd om 15:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

Doe niet mee om per se te winnen, meer om mezelf uit te dagen en te kijken hoever ik mijn fysiek kan krijgen als naturel.

---------- Toegevoegd om 15:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

Zo natty dat ik niet eens supps gebruik, is ook meer een geld kwestie maar goed :D

---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------

Squat zuigt nog steeds ballzak: 180kg 1 rep

Deadlifts doe ik niet, alleen stiffed voor mijn hams en dat doe ik ook relatief licht.... 110kg voor 15 reps.

Ben wel weer sterk met BOR: 140kg voor 6 reps

en tjah mijn bench, blijft bizar hoog vergeleken met de rest.. Heb voor mijn blessure 200kg gepressed voor 1 rep. Zit op het moment weer op de 190:grumble:

---------- Toegevoegd om 15:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ----------

:thumb:

En ik maar denken dat mijn genen redelijk zijn.
200 bench natty is zowat niveau Waterpoloer:o

Netjes hoor, waarom geen deadlift?

Goed fysiek... voor een natty. Haha j/k. 99% van de bevolking haalt dit nog niet na 10 jaar natty training. Op welk vp sta je nu ? in dat filmpje lijkt het redelijk hoog.

Ha Lars, zo te zien ben je aardig vooruit gegaan. Netjes man! Ik weet nog dat je toen op school nog last van je knie had. Is dat al over?

• Topic Starter Topic Starter
Ha Lars, zo te zien ben je aardig vooruit gegaan. Netjes man! Ik weet nog dat je toen op school nog last van je knie had. Is dat al over?

Ben nu 1,5 jaar pijnloos aan het trainen, gaat redelijk. Nog niet wat het hoort te zijn, maar beter als toen je bij mij in de klas zat! Hoe is het met jou dan?

mkk7s3.jpg

Nice man

gruwelijke armen! wow! en super krachtstats man ;)

Ik zag jouw op de flex man , je leek op een Viking met die baard

:cool: Baard = win !

viking aestetics, imo de meest alpha look die er is:D

misschien al eerder gevraagd

maar wat eet dit beest op een dag??

Poseer filmpje na een training, maat van mij heeft VVS en het is echt mega crap kwaliteit maar toch even leuk om te delen.

http://www.youtube.com/watch?v=c1gm3x0OB48

cereal%2Bguy%2Bmeme%2B4chan%2Bcereal%2Bguy%2Bspitting.png

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Echt reusachtige armen man.

Zou wel wat aan je back thickness werken, maar van de front is t perfect.

---------- Toegevoegd om 22:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------

Waarom wordt het altijd op genen gegooid als iemand zonder zooi groot wordt? Zou het niet met iets als doorzettingsvermogen te maken kunnen hebben?

Zo werkt het natuurlijk niet. Je lichaam past niet zijn/haar genetische structuur aan omdat jij iets heel graag wilt. Het enige wat je bereikt is dat je jouw persoonlijke max weet te halen. Maar de persoonlijke max van veel mensen is niets, niets vergeleken bij die van de enkele freak die je soms ziet langskomen.

Anders zouden er ook geen gewichtsklassen nodig zijn bij het bodybuilden. Je ziet dan mensen van dezelfde lengte die 20 kilo in spiermassa verschillen, en beiden naturel zijn. En ze werken uiteraard allebei keihard.

• Topic Starter Topic Starter
misschien al eerder gevraagd

maar wat eet dit beest op een dag??

Ik eet 10 sneetjes bruin brood met pindakaas, 2 bananen, 500 gram gekookte
zilver vlies rijst met 5 hele eieren, avond eten varieert (woon nog thuis) maar bevat meestal wel veel groenten, aardappelen en een stuk vlees. Owja en 's avonds voor het slapen gaan een halve liter kwark.

---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:56 ----------

Echt reusachtige armen man.

Zou wel wat aan je back thickness werken, maar van de front is t perfect.

Thanks brah :D:D Als ik ga bulken is het eerste wat wegvalt de lijnen op mijn rug, main focus punt is nu idd dikte op rug/traps pakken.

Zo werkt het natuurlijk niet. Je lichaam past niet zijn/haar genetische structuur aan omdat jij iets heel graag wilt. Het enige wat je bereikt is dat je jouw persoonlijke max weet te halen. Maar de persoonlijke max van veel mensen is niets, niets vergeleken bij die van de enkele freak die je soms ziet langskomen.

Anders zouden er ook geen gewichtsklassen nodig zijn bij het bodybuilden. Je ziet dan mensen van dezelfde lengte die 20 kilo in spiermassa verschillen, en beiden naturel zijn. En ze werken uiteraard allebei keihard.

Dat is onzin, op die manier ben je jezelf psychisch aan het begrenzen.

Ben nu 1,5 jaar pijnloos aan het trainen, gaat redelijk. Nog niet wat het hoort te zijn, maar beter als toen je bij mij in de klas zat! Hoe is het met jou dan?

mkk7s3.jpg

Gaat goed man. Heb afgelope winter een kleine mijlpaal bereikt. 90kg op 11/12%. Kheb niet echt goede foto's maar ik stuur wel een keer via fb.

Epic beard:D

Dikke baard haha!

Nice!!! Dit laat zien wat er mogelijk is! Een streven voor me! Gaaf!,,,

Terug
Naar boven