Fitness Seller

Na bijna 4 jaar naturel trainen

Jay cutler is lid van dbb?

Oh nee het is Lars :D

Blijf je horen:p

Nice guns

• Topic Starter Topic Starter
Mijn derde been dat je goeie genen hebt gozer

Goh, lief dat je hier ook even je onzekerheid laat merken, maar ik heb niks aan internet respect en heb tot op heden nog geen gevoel gehad dat ik moet gaan gebruiken. Ik sluit daarbij niet uit dat ik eventueel in de toekomst wel zal gaan kuren. Het is voor mij geen taboe, maar ik heb nu nog niks gebruikt dus er valt ook niks toe te geven.

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

Jay cutler is lid van dbb?

Oh nee het is Lars :D

Blijf je horen:p

Nice guns

Had niks anders van je verwacht haha!

Laatst bewerkt:
Goed bezig Lars :D

Wat een kast, jezus hey haha

WTF, niet zolang geleden stond er 103 kilo bij 14% en nu 108 kilo bij 14% vet

wat gebeurt in deze???

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:07 ----------

Als koeien kunnen vliegen wel :roflol:

In de US zou hij zelfs maar "average genet0cs" hebben.

Geloof wel dat hij natty is trouwens, erg indrukwekkend wel, das echt een zwaar lichaamsgewicht.

Echt Nice man!

Allemaal zeer indrukwekkend die gewichten en een zeer knappe progressie! Maar je moet toch wat lijnen kunnen zien om iemand zijn fysiek echt te beoordelen en dit mis ik hier wel. Tijd om 10kg vet kwijt te spelen!? :D

wat gebeurt in deze???

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:07 ----------

Geloof wel dat hij natty is trouwens, erg indrukwekkend wel, das echt een zwaar lichaamsgewicht.

true maar is de US is natural=AAS only

wat gebeurt in deze???

Dat was 103 rond 12%

---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

Allemaal zeer indrukwekkend die gewichten en een zeer knappe progressie! Maar je moet toch wat lijnen kunnen zien om iemand zijn fysiek echt te beoordelen en dit mis ik hier wel. Tijd om 10kg vet kwijt te spelen!? :D

Blijf nog even door bulken en begin met droog trainen in april, wil eventueel mee doen aan dbb foto contest en zit te twijfelen om in december 2014 mijn eerste wedstrijd te doen. We shall see!

---------- Toegevoegd om 21:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:56 ----------

Wat een kast, jezus hey haha

Thanks brahs!

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: YOGI
Goed fysiek man, :D
Waarom telkens benadrukken dat je natural bent eigenlijk?

Maakt dat hem verdacht JohnMB?

Flinke massa Lars, wel tijd voor een cut :p

Goed fysiek man, :D
Waarom telkens benadrukken dat je natural bent eigenlijk?

Thanks! Ik zie dat er de laatste tijd op dbb een soort haat is naar true natty botjebuilders, maar ben trots op wat ik zonder heb bereikt en vind het daarom ook alsnog leuk omdat er bij te melden.

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

Maakt dat hem verdacht JohnMB?

Flinke massa Lars, wel tijd voor een cut :p

In april ga ik beginnen ;)

Terug
Naar boven