XXL Nutrition

Na bijna 4 jaar naturel trainen

Trainen?

:trollface:

Maar even serieus.

Voor biceps heb ik de beste gains gemerkt bij oefeningen als concentration curl en 21e.

Voor triceps beste gains met skullcrushers.
12 reps tot failure, 5 negatieve en dan 12 small presses, allemaal achter elkaar door.

weleens de jm press geprobeerd? dat is namelijk ook echt een heerlijke tricepsoefening.

Goed fysiek trouwens :).

hoe ziet jou eetschema er ongeveer uit lars035?

• Topic Starter Topic Starter
hoe ziet jou eetschema er ongeveer uit lars035?

Vrij simpel en doe nu aan intermittent fasting.

Eetraam van 12 tot 8

12:00 - 4 eieren roerbakken met 100gr jonge magere kaas met 4 snede bruin + 50gr amandelen, 1 banaan en 500ml half volle melk

15:00 - 4 snede bruin brood met 50gr pindakaas en 100gr kipfillet + 40 gr eiwitten shake + 250ml melk

18:30 - wat de pot schaft (woon nog bij ouders) 2 snede brood met 50gr kipfillet en 250gr magere kwark plus 250ml melk.

Mooi fysiek voor 4 jaar naturel. Netjes

Lijkt me echt een hel dat intermittent fasting, ga al bijna dood als ik niet heb gegeten tegen 9 uur ;/

Ik zou nu, maar dat ben ik, me nu echt gaan focusen op een lager bf wat een nog wat meer atletische look geeft... echt veel gespierder wordt denk wel lastig naturel?..

knap werk

Ik zou nu, maar dat ben ik, me nu echt gaan focusen op een lager bf wat een nog wat meer atletische look geeft... echt veel gespierder wordt denk wel lastig naturel?..

knap werk

Merk dat ik nog steeds gains maak en kracht gaat voor uit, heb net lichte cut gehad sta nu op een mooie %. ga nu verder met een cleanbulk om nog groter en sterker te worden. Mensen willen kracht van het eigen lichaam nog wel is onderschatten denk ik.

Nu shredded worden en je transformatie is compleet.

3 weken niet getraind voor het herstel van deze jongen op me schouder

2iaaj3b.jpg

Vandaag weer begonnen, mp3 op me kop met lamb of god, lelijke bekken trekken en GAAN!

[Link niet meer beschikbaar]

Zal vanaf nu dus weer wat meer posten in dit topic.

Die arm is groter dan die van Jay cutler ja! :trollface:

epic ik ben toevallig ook me arm en borst aan het vol zetten met skulls, donderdag mag ik weer maar ik train meestal de volgende dag alweer lol

Lars035 mooie tattoo man!!

En over IF gesproken, kga zelf ook beginnen.
Hoe lang duurde het bij jou voordat je er aan gewent was en voordat je resultaat had?
En wat is je behaalde resultaat op welke tijdslijn?

p.s.

Jammer dat dit als reclame staat in je galerij..

nf49sj.jpg

Laatst bewerkt:
damn dit natty? ik wou dat ik ook zon goede genen had..

Lars035 mooie tattoo man!!

En over IF gesproken, kga zelf ook beginnen.
Hoe lang duurde het bij jou voordat je er aan gewent was en voordat je resultaat had?
En wat is je behaalde resultaat op welke tijdslijn?

p.s.

Jammer dat dit als reclame staat in je galerij..

nf49sj.jpg

Ben gekapt met IF wegens drukte op werk en studie. heb het 4 weken volgehouden, werd er alleen maar geïrriteerd van en ben blij dat ik gestopt ben. Moet wel zeggen dat ik wegens de studies die ik gelezen heb ik wel rust heb gevonden met het eten. Met name dat ik niet meer zo koortsachtig opzoek ben naar eiwitten om de 2 uur. Voor de rest heeft het voor mij niet veel gedaan.

En staat er nou serieus AAS reclame onder mijn foto? the bastards....

Je zegt naturel, bedoel je dan zonder shakes enzo? Wil dit namelijk doen en kijken of dit wel haalbaar is. Hoe zat het met je cardio en voedingschema? Wat is je trainingschema als ik zou mogen vragen?

Je zegt naturel, bedoel je dan zonder shakes enzo? Wil dit namelijk doen en kijken of dit wel haalbaar is. Hoe zat het met je cardio en voedingschema? Wat is je trainingschema als ik zou mogen vragen?

Sowieso nooit shakes gebruiken als je naturel wilt blijven. Kom op man, je snapt toch wel wat hij bedoelt? Dat ie geen spuit heeft gezet. Shakes zijn gewoon eiwitten, alleen dan zonder goed te eten.

Terug
Naar boven