AndroidHealthClinic

Na bijna 4 jaar naturel trainen

• Topic Starter Topic Starter
Goed fysiek en behoorlijk sterk!
Hoe train je je bench als ik vragen mag?

Goed fysiek hoor. Goede balans in je bovenlichaam. Borst, schouders, traps. En mooie gewichten ook. Tja je onderlichaam is niet in verhouding maar je geeft zelf al aan waarom. Hopen dat je snel die benen beetje mee kan pakken zodat het wat meer in verhouding komt.

Jammer van die tattoo op je pecs, maar hecht niet te veel waarde aan die uitspraak, ik ben nou eenmaal geen tattoo liefhebber. Vind jammer dat het je definitie verdoet.

Zou wel cool zijn als je wat posing pics maakt. Je moet je fysiek wel beetje goed vastleggen man, zonde als je dat niet met wat stevige pics voor later in beeld brengt.

Leuke grap nickson90:p
Bedoelde meer hoe hij traint dat je zulk gewicht bereikt ( 180 kg )

Erg goed. Mijn complimenten. Beest

met dumbbelldrukken hoor je het gewicht tot naast je borst te laten zakken.
werkt dat een beetje met die schijven er aan knopen?

respect dat je zonder rotzooi aan het trainen bent!

Goed fysiek hoor. Goede balans in je bovenlichaam. Borst, schouders, traps. En mooie gewichten ook. Tja je onderlichaam is niet in verhouding maar je geeft zelf al aan waarom. Hopen dat je snel die benen beetje mee kan pakken zodat het wat meer in verhouding komt.

Jammer van die tattoo op je pecs, maar hecht niet te veel waarde aan die uitspraak, ik ben nou eenmaal geen tattoo liefhebber. Vind jammer dat het je definitie verdoet.

Zou wel cool zijn als je wat posing pics maakt. Je moet je fysiek wel beetje goed vastleggen man, zonde als je dat niet met wat stevige pics voor later in beeld brengt.

Benen gaan nu redelijk goed en beginnen eindelijk bij te trekken, spijker broeken kan ik weg gooien en het haar aan de binnenkant van mijn benen is weg geschuurd haha!

Ik weet dat ik eigenlijk posing pics moet maken, maar stel steeds uit omdat ik weet dat het nog net even wat beter of scherpen kan haha!

Ik weet dat ik eigenlijk posing pics moet maken, maar stel steeds uit omdat ik weet dat het nog net even wat beter of scherpen kan haha!

Ja dat ken ik, maarja het is ook een goede motivatie om door te knallen. Gewoon pics maken en over een tijdje betere ;)

Leuke grap nickson90:p
Bedoelde meer hoe hij traint dat je zulk gewicht bereikt ( 180 kg )

Niet veel bijzonders gewoon benchen, als ik voor kracht gainz ga begin ik met benchen powerlifting stijl. Veel rust en de reps 5-5-3-1-1-1 en dan maak ik pas mijn 4X10 zetjes.

• Like
Waarderingen: Dani
train je chest ook 2x per week?

Lekker lijf, goeie kop..... :meal:

1226px-Happy-oh-stop-it-you-l.png

Iedereen bedankt voor de complimenten, motiveert ook weer om nog harder te beesten! Ik zal binnenkort wat poseer pics maken en hier posten.

Top man ben benieuwd...

no homocoïtus

:gay:

In! Super resultaat in zo'n tijd en naturel.

• Like
Waarderingen: DG80
Nog geen foto's maar wel weer een nieuwe PR!

1x185 bench **** jeah!
en mijn werk gewicht verhoogt naar 130x10!

Terug
Naar boven