Fitness Seller

Na bijna 4 jaar naturel trainen

Zeer net fysiek kerel. Maar true natty? :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Zeer net fysiek kerel. Maar true natty? :rolleyes:

Thanks, ja man 100%! Wil eerst naturel op wedstrijden presteren om eventueel in de toekomst gear in overwegen. Zie op het moment nog geen reden, omdat alles nog steeds lijkt te groeien.

---------- Post toegevoegd 30 August 2013 om 21:43 ----------

Net bizar lekkere training gehad, 2 pr's gebroken.

Max 100kg 20 reps. (gefilmd, zal straks uploaden)

en daarna nog is 190kg op 1 rep, helaas niet gefilmd omdat ik eerlijk gezegd niet had verwacht dat het zou lukken, die is voor de volgende keer dus!

Filmpje 20x100:

hahah lekker man, maar jammer dat het einde niet helemaal gefilmd is :p

Maar effe serieus nu. Ik vind je een geweldig lichaam hebben kerel! Niet zo'n volkomen over the top zwaar overdreven 6 procent percentage body. Dikke armen, goede borstkas. Denk dat je veel bekijks hebt van de vrouwen.

Kan nog veel van je leren denk ik. Heb je tips wat betreft het bankdrukken? Snap niet waar je de kracht vandaan hebt, Fredje is nu een jaar bezig maar de grote kilo's willen nog niet komen.
Ik ben jaloers op die grote kracht van jou man ;)

Maar effe serieus nu. Ik vind je een geweldig lichaam hebben kerel! Niet zo'n volkomen over the top zwaar overdreven 6 procent percentage body. Dikke armen, goede borstkas. Denk dat je veel bekijks hebt van de vrouwen.

Kan nog veel van je leren denk ik. Heb je tips wat betreft het bankdrukken? Snap niet waar je de kracht vandaan hebt, Fredje is nu een jaar bezig maar de grote kilo's willen nog niet komen.

Dat maakt Lars niet uit, hij is van de mannen. :o

Dat maakt Lars niet uit, hij is van de mannen. :o

Jordy, ik ken je IRL, dus jij kan ook stompen krijgen IRL.....

---------- Post toegevoegd 1 September 2013 om 12:58 ----------

Thanks, en vooral bekijks van negerinnen en oudere vrouwen (milfs) haha. Meiden van mijn leeftijd vinden het vaak too much.

Tjah ik doe niet veel speciaals met bankdrukken. Gewoon consequent blijven trainen gok ik?

Laatst bewerkt:
nette reps bij de 100kg

Nice lars. Tijd om je log weer bij te houden ;).

---------- Post toegevoegd 1 September 2013 om 12:58 ----------

Thanks, en vooral bekijks van negerinnen en oudere vrouwen (milfs) haha. Meiden van mijn leeftijd vinden het vaak too much.

Tjah ik doe niet veel speciaals met bankdrukken. Gewoon consequent blijven trainen gok ik?

Negerinnen en milfs

Nee joh jij zou mij nooit stompen :D

Ik vond deze foto laatst nog op me laptop, haha;

fucio5.jpg

Terug
Naar boven