ArieLex
Cool Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?1: waarom kijk je naar mijn kruis?
2: Wat denk je nou zelf?
De buurvrouw van 82 stuurde me de link van je filmpje, en vroeg zich dat af.

Maar effe serieus nu. Ik vind je een geweldig lichaam hebben kerel! Niet zo'n volkomen over the top zwaar overdreven 6 procent percentage body. Dikke armen, goede borstkas. Denk dat je veel bekijks hebt van de vrouwen.
Kan nog veel van je leren denk ik. Heb je tips wat betreft het bankdrukken? Snap niet waar je de kracht vandaan hebt, Fredje is nu een jaar bezig maar de grote kilo's willen nog niet komen.
Ik ben jaloers op die grote kracht van jou man![]()

Maar effe serieus nu. Ik vind je een geweldig lichaam hebben kerel! Niet zo'n volkomen over the top zwaar overdreven 6 procent percentage body. Dikke armen, goede borstkas. Denk dat je veel bekijks hebt van de vrouwen.
Kan nog veel van je leren denk ik. Heb je tips wat betreft het bankdrukken? Snap niet waar je de kracht vandaan hebt, Fredje is nu een jaar bezig maar de grote kilo's willen nog niet komen.
Ik ben jaloers op die grote kracht van jou man![]()
Jordy, ik ken je IRL, dus jij kan ook stompen krijgen IRL.....
---------- Post toegevoegd 1 September 2013 om 12:58 ----------
Thanks, en vooral bekijks van negerinnen en oudere vrouwen (milfs) haha. Meiden van mijn leeftijd vinden het vaak too much.
Tjah ik doe niet veel speciaals met bankdrukken. Gewoon consequent blijven trainen gok ik?
Jordy, ik ken je IRL, dus jij kan ook stompen krijgen IRL.....

Nee joh jij zou mij nooit stompen
Ik vond deze foto laatst nog op me laptop, haha;
![]()