XXL Nutrition

Na bijna 4 jaar naturel trainen

Nog geen foto's maar wel weer een nieuwe PR!

1x185 bench **** jeah!
en mijn werk gewicht verhoogt naar 130x10!

WTF naturel zoveel drukken? ik kan het bijna niet geloven maar dat komt misschien ook wel omdat ik zelf belachelijk weinig druk :p

Ziet er goed uit!

• Topic Starter Topic Starter
WTF naturel zoveel drukken? ik kan het bijna niet geloven maar dat komt misschien ook wel omdat ik zelf belachelijk weinig druk :p

Ziet er goed uit!

Staat een filmpje in dit topic van 180 bench, maar ben op het moment om een of andere reden zo aan het groeien met kracht dat ik het gevoel heb dat ik binnen een half jaar 200 ga benchen!

Goed getraind man! Ziet er netjes uit

lol, begin al een dikke fat phuck te worden. Stel foto's nog even uit haha!

Kleine update, mijn trainen op een laag pitje even ontspannen en genieten haha!

Cheers!

ws5qid.jpg

Moet kunnen

Doelde meer op dat dit niet 100% before pic was aangezien er een hoop getraind is met eigen lichaamsgewicht bij de vechtsporten dus al wat spierontwikkeling te zien is.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 19:59 ----------

meh, hoef niet zo zeer ripped as phuck te staan. Aangezien ik naturel ben en dus als ik cut in een catabole toestand kom vind ik dat het nog niet waard om adertjes en shit op het strand te showen. Hou het dus nu ook in de zomer even op een clean bulk en probeer met vet rond de 12/14% te houden.

Kijk, jij bent echt goed bezig:) Iemand die gerust ook eens een patatje durft te eten en er toch heel gespierd uit blijf zien. Ik hoop ook zo breed te worden en die aders hoeven van mij ook niet.

Kijk, jij bent echt goed bezig:) Iemand die gerust ook eens een patatje durft te eten en er toch heel gespierd uit blijf zien. Ik hoop ook zo breed te worden en die aders hoeven van mij ook niet.

Trainen is mijn passie, maar genieten van het leven is ook belangrijk!

Goed man

Proficiat man! Ik ken niemand die natural een 180kg bench heeft. Je moet echt wel über genen hebben! Het volume in je borst en schouders is fenomenaal en dat pas na 4 jaar natuurlijk trainen! Ben jaloers op jouw genen man!

Wtf?

Reactie hierboven verwijderd zie ik..

Nog ff wat zinnigs dan.. Streeffysiek Lars!

Laatst bewerkt:
hahah inb4 ErikR

Nee before mij.;) Maar zag ik dit topic ook eens. Gelijk even doorgenomen, erg goed Lars!:thumbs:

respect

Joh, je zou mee kunnen doen met de DBB-contest met die massa, 105 kilo bij 12%, das echt veel.

Ware het niet dat je dan heel diep zou moeten cutten natuurlijk. Maar je bent wel een van de grootste naturals op deze site.

Joh, je zou mee kunnen doen met de DBB-contest met die massa, 105 kilo bij 12%, das echt veel.

Ware het niet dat je dan heel diep zou moeten cutten natuurlijk. Maar je bent wel een van de grootste naturals op deze site.

Blijf lekker bulken, wil naar 110/115, en dan droog trainen tot 8% voor dbb contest 2014, cleanbulken en vet stabiel op 10 houden en dan in december mijn eerste bodybuild wedstrijd gaan doen.

OEF genetics zijn zeker wel sick, mooie transform

mooi man! knap!

Terug
Naar boven