Snoezepoes
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 48
- Lengte
- 1m70
Jullie hebben je niet echt verdiept in het onderwerp BDE blijkbaar.
Jij wel dus.. vertel, heb je het zelf meegemaakt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nee heb zelf geen BDE gehad, al ben ik wel een x bijna dood geweest maar toen niet zo'n ervaring gehad helaas.
Wat ik zeg is helemaal niet zo vreemd, ga maar eens wat ervaringen lezen van deze mensen, je zult ook zien dat ze allemaal ongeveer hetzelfde meemaken.
Ik probeer niemand te overtuigen wil alleen wat informatie bijdragen en dan word ik gelijk aangevallen en moet ik met argumenten komen.
Als je interesse hebt in dit onderwerp kan je zelf ook gaan research'n.
Of je probeert DMT en zeg dan nog maar een keer dat het niet mogelijk is je ziel en lichaam van elkaar te scheiden!
Nee heb zelf geen BDE gehad, al ben ik wel een x bijna dood geweest maar toen niet zo'n ervaring gehad helaas.
Wat ik zeg is helemaal niet zo vreemd, ga maar eens wat ervaringen lezen van deze mensen, je zult ook zien dat ze allemaal ongeveer hetzelfde meemaken.
Ik probeer niemand te overtuigen wil alleen wat informatie bijdragen en dan word ik gelijk aangevallen en moet ik met argumenten komen.
Of je probeert DMT en zeg dan nog maar een keer dat het niet mogelijk is je ziel en lichaam van elkaar te scheiden!
Dat is ook logisch aangezien de stof die vrijkomt wel bij alle mensen een soortgelijke ervaring veroorzaakt, net zoals elke psychedelica zijn eigen kwalitatieve eigenschappen heeft.Nee heb zelf geen BDE gehad, al ben ik wel een x bijna dood geweest maar toen niet zo'n ervaring gehad helaas.

Haha, echt hoor.. typisch DBB e-heroe gedrag. In real life blaten ze wel anders. Ik heb ook weleens zulke verhalen gehoord hoor.. bij één iemand die ik ken, is het zelfs zo heftig geweest, dat hij heel anders naar het leven is gaan kijken. Hij leeft zijn leven, maar op een manier van: "ik kan niet wachten tot ik dood ben..'. Hij doet zijn dingen, maar niet op een passievolle manier, en steeds komt dat 'hiernamaals' weer terug. Hij is dus ook even dood geweest een aantal jaren geleden, waarbij hij dingen heeft gezien (over dat 'wereldje').. en dat heeft hem zo 'geraakt' (hij heeft zijn moeder en overleden familieleden gezien, licht, etc), waardoor hij nu gewoon heel anders in het leven staat.
Tja, of je alles en iedereen moet geloven.. toch vind ik het wel interessant though.

Dat is ook logisch aangezien de stof die vrijkomt wel bij alle mensen een soortgelijke ervaring veroorzaakt, net zoals elke psychedelica zijn eigen kwalitatieve eigenschappen heeft.
Dat laatste van DMT is gwn een ilusie, je ziel zit nog altijd vast aan je lichaam, alleen ervaar je dat anders door de DMT.
In real life had ik een real life facepalm gedaan en je eens haarfijn uitgelegd waarom het een naïeve domme gedachte is.
Het zijn van die argumenten van: "Ja, maar Char weet echt al die dingen, hoe weet ze het dan?" Dom, dom, dom.
---------- Toegevoegd om 20:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------
Chinees toch? Maar serieus, denken dat je een ziel hebt=FAAL

Probeer anders eens te "LUISTEREN" en te RESPECTEREN hoe anderen naar het leven kijken. HOE weet jij in vredesnaam dat 'wij mensen geen ziel hebben?'. Ja, jij bent allemachtig he, jij weet ALLES.
"de stof die vrijkomt..", vertel?

Snoezepoes, thanks... dat is precies wat er gebeurt, mensen die dit mee hebben gemaakt zullen ook niet meer bang zijn voor de dood, omdat ze toch weten dat het wel goed komt.
@Medievil, heb je ervaringen met DMT?

Probeer anders eens te "LUISTEREN" en te RESPECTEREN hoe anderen naar het leven kijken. HOE weet jij in vredesnaam dat 'wij mensen geen ziel hebben?'. Ja, jij bent allemachtig he, jij weet ALLES.
"de stof die vrijkomt..", vertel?
Probeer anders eens te "LUISTEREN" en te RESPECTEREN hoe anderen naar het leven kijken. HOE weet jij in vredesnaam dat 'wij mensen geen ziel hebben?'. Ja, jij bent allemachtig he, jij weet ALLES.![]()

Jij mij een facepalm geven? Ha, dat durf je niet en dat zal je ook nooit doen. Het is geen naieve, domme gedachte, als hij gelooft dat hij een ziel heeft, dan gelooft hij dat. En alle andere mensen die eenzelfde mening / gedachtegang hebben, zijn ook niet dom en naief. Omg, wat ga je Char hierbij betrekken? Wat heeft dat wijf nou hiermee te maken![]()
![]()
Lol, overal zijn er wel mensen vermoord of verongelukt.
Haha, echt hoor.. typisch DBB e-heroe gedrag. In real life blaten ze wel anders. Ik heb ook weleens zulke verhalen gehoord hoor.. bij één iemand die ik ken, is het zelfs zo heftig geweest, dat hij heel anders naar het leven is gaan kijken. Hij leeft zijn leven, maar op een manier van: "ik kan niet wachten tot ik dood ben..'. Hij doet zijn dingen, maar niet op een passievolle manier, en steeds komt dat 'hiernamaals' weer terug. Hij is dus ook even dood geweest een aantal jaren geleden, waarbij hij dingen heeft gezien (over dat 'wereldje').. en dat heeft hem zo 'geraakt' (hij heeft zijn moeder en overleden familieleden gezien, licht, etc), waardoor hij nu gewoon heel anders in het leven staat.
Tja, of je alles en iedereen moet geloven.. toch vind ik het wel interessant though.
hij heeft zeker nog een kopje thee gedronken ook met zn overleden familie?hij heeft zeker nog een kopje thee gedronken ook met zn overleden familie?