Je snapt niet wat ik zeg. Ik ben nu bezig met iets anders, ánders dan de Bijbel. En datgeen waar ik mee bezig ben, komt ong. 60% overeen met de Bijbel en de inhoud daarvan. Maar de overige 40% heeft tijd nodig, om het te laten 'bezinken'. Weet jij wat
de juiste is? Ik hecht veel waarde aan Jahweh God en Jezus. Ik heb ook zo mijn vraagtekens, maar voor mij is Jezus een voorbeeld van hoe ik kan leven. Dat alles draait om hoe
jij in het leven staat, hoe
jij dingen ervaart, hoe
jij je gedraagt, hoe
jij in staat bent om gevoelens te controleren, etc. Daarnaast geloof ik sterk in naastenliefde, betrouwbaarheid en eerlijkheid. En nog zo veel meer dingen natuurlijk! Dat vind ik heel belangrijk en dat zie je ook goed terug in mijn karakter.
Er zijn heel veel verschillende religes wereldwijd, om gek van te worden! Dus wie ben ik om een ander af te kraken? I live my life.. en als ik er rust in heb gevonden, dan ben ik tevreden.
Gelukkig maar voor jou, want de momenten van 'tussen de bomen het bos niet meer zien' zijn zo... GRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
---------- Toegevoegd om 01:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:34 ----------
Hahahhahaha, super jij!
Nah, ik heb geen slaap.. jij wel?