AndroidHealthClinic

Na de dood ? wat is jouw visie erop ?

• Topic Starter Topic Starter
en wat dan met de ontelbare zielen die vermoord of vroegtijdig stierven zodat ze geeneens kans hadden in het leven ? wat dan met die zielen ? vermoorde baby's en kinderen

funny fact dat ik nu angels en demons weer zit te kijken....Science will crush religion

Laatst bewerkt:
Mwha nee, niks mis met Windows. Gebruik het dagelijks.

Windows is zeker wel de grootste kak dat er is. Vastlopers, virussen in OVERVLOED, die eindeloze files die overal neergekwakt worden en je machine sloom maakt, mappen in mappen in mappen in mappen die vervolgens in mappen staan, foutmeldingen over vanalles en nog wat.

IK heb ZOVAAK bij mensen moeten formatteren omdat alles naar de t*fus gaat. :hornyna: windows!!!!! :mad:

Sinds ik van 2004 tot 2008 op mn Grafische opleiding met Macs heb gewerkt, NOG NOOIT last gehad van rare zaken, vastlopers, virussen etc. NOG nooit hoeven te formateren enzo. Voor mij vanaf 2004 al NOOIT meer windows.
:hornyna: billgates, en **** windows! :kots:

Laatst bewerkt:
Sweet dreams Guyz! Snoezepoez haz to go.

Heeeeeey slapen is voor p*ssy(cats) remember? :D

Windows is zeker wel de grootste kak dat er is. Vastlopers, virussen in OVERVLOED, die eindeloze files die overal neergekwakt worden en je machine sloom maakt, mappen in mappen in mappen in mappen die vervolgens in mappen staan, foutmeldingen over vanalles en nog wat.
Vastlopers? Heb ze vaker op m'n Ubuntu eerlijk gezegd, maar dat heb er ook mee te maken wat voor werk ik doe op m'n Ubuntu. Verder, virussen? Enige virussen die ik binnenhaal zijn virussen via usenet, eigen schuld dus. Eindeloze files die overal neergekwakt worden en je machine sloom maakt?? Weet niet precies wat je bedoelt, maar ik game nog steeds alles op de hoogste resolutie zonder problemen, en in het dagelijks gebruik is m'n pc ook gewoon snel. :P Mappen in mappen in mappen etc. Hierarchy kan iets beter misschien, maar heb er totaal geen problemen mee.

IK heb ZOVAAK bij mensen moeten formatteren omdat alles naar de t*fus gaat. **** windows!!!!! :mad:
Nogmaals, ligt aan de gebruiker, heb al ruim 'n jaar m'n pc niet geformatteerd. Is namelijk ook niet nodig.

Sinds ik van 2004 tot 2008 op mn Grafische opleiding met Macs heb gewerkt, NOG NOOIT last gehad van rare zaken, vastlopers, virussen etc. NOG nooit hoeven te formateren enzo. Voor mij vanaf 2004 al NOOIT meer windows.
**** billgates, en **** windows! :kots:
Veel plezier met gamen op een Mac lol.

Ben off trouwens, moet morgen weer leren... :o

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven