XXL Nutrition

Naturalgainz Transformatie 2.0... 16 weeks all-in

Bezoekers in dit topic

thanks! Meulebeke west Vlaanderen gr
Dan mag je van geluk spreken dat ik je versta :D. Of je doet extra moeite om verstaanbaar te zijn. Al veel WVen tegengekomen waar ik geen hol van verstond.
 
Dan mag je van geluk spreken dat ik je versta :D. Of je doet extra moeite om verstaanbaar te zijn. Al veel WVen tegengekomen waar ik geen hol van verstond.
Ja ik doe idd mijn best :D is noet altijd even evident als je dag in dag uit dialect babbelt :p
 
voor wie vragen heeft over hoe je best je kcal's kan optellen en opvolgen,
--->
 
Ik heb de app geïnstalleerd en mijn voeding van vandaag er in gezet. Werkt toch wat makkelijk dan de exel sheet op de laptop, de telefoon heb je immers bijna altijd wel bij je :-)
 
Ik heb de app geïnstalleerd en mijn voeding van vandaag er in gezet. Werkt toch wat makkelijk dan de exel sheet op de laptop, de telefoon heb je immers bijna altijd wel bij je :-)
Ik het begin is het wat zoeken, maar éénmaal je de app gewend bent, is het wel super handig!
 
Ik heb mijn eten van vandaag al ingevoerd :-) Werkt best handig.

De app geeft als onderhoud 2600 Kcal aan voor mij terwijl de exel sheet op 2200 zat. Zal wel een iets andere vermenigvuldigingsfactor worden gebruikt aangaande de activiteiten. Heb als leefstijl actief opgegeven, lijkt me wel redelijk als je 3 keer in de week in de gym zit. Verder beweeg ik voor mijn werk ook voldoende (ben monteur)
 
Ja ik doe idd mijn best :D is noet altijd even evident als je dag in dag uit dialect babbelt :p

Is idd nie altijd even makkelijk. Ik heb in het verleden ook nog de opmerking gekregen van een leverancier uit limburg dat ik nederlands moest spreken.

Toffe log, ga ik zeker volgen.
 
Ik heb mijn eten van vandaag al ingevoerd :-) Werkt best handig.

De app geeft als onderhoud 2600 Kcal aan voor mij terwijl de exel sheet op 2200 zat. Zal wel een iets andere vermenigvuldigingsfactor worden gebruikt aangaande de activiteiten. Heb als leefstijl actief opgegeven, lijkt me wel redelijk als je 3 keer in de week in de gym zit. Verder beweeg ik voor mijn werk ook voldoende (ben monteur)
Klinkt juist, 2600 kcal is idd een goed gemiddelde.. en als monteur ben je idd redelijk actief bezig. Als je de app juist gebruikt kan hij je inderdaad een redelijk precies idee geven over waar je staat :D
 
Is idd nie altijd even makkelijk. Ik heb in het verleden ook nog de opmerking gekregen van een leverancier uit limburg dat ik nederlands moest spreken.

Toffe log, ga ik zeker volgen.
Ben je ook van west-vlaanderen dan?
 
Ik ga maffen jongens! :D wil morgen weer kunnen opstaan en op mijn ultra moderne crosstrainer kruipen! ;)
 
voor wie zich afvraagt welke supplementen ik gebruik, ik heb alles samengevat in één video!

 
Als nieuwkomer met ongeveer het niveau waar jij vandaan komt met de intentie om jouw fysiek te bereiken, is dit topic zeer motiverend en leerzaam.

Ik wil je hiervoor dan ook erg bedanken en daarnaast feliciteren met wat je tot nu toe al hebt bereikt!

Echt een topper ben je!
 
Als nieuwkomer met ongeveer het niveau waar jij vandaan komt met de intentie om jouw fysiek te bereiken, is dit topic zeer motiverend en leerzaam.

Ik wil je hiervoor dan ook erg bedanken en daarnaast feliciteren met wat je tot nu toe al hebt bereikt!

Echt een topper ben je!
thnx, hiervoor doe ik dit dus! ik ben blij te horen dat ik iemand kan helpen! ik ga zeker filmpjes blijven uploaden met tips en zoveel meer de komende maanden!
 
Vette transformatie, top!
Je homegym is echt groot haha .waar kan ik me inschrijven ;)

Ga zo door!
 
Vette transformatie, top!
Je homegym is echt groot haha .waar kan ik me inschrijven ;)

Ga zo door!
Haha thnx.. inschrijven kan “nog” niet.. voorlopig is het gebouw te oud en niet in orde. Misschien in de toekomst vind ik wel een oplossing
 
Heeey jongens, ik ben terug van weg. (Was al een week of 2 actief in het onderdeel traininglogs.

MAAR, omdat het de komende weken vooral of gewichtsverlies zal gaan en niet zo over spieropbouw ga ik hier verderdoen.
Om het kort te zeggen - ben ik terug op mijn oud gewicht (en nog iets meer) namelijk 113,6kg. Dit was een kleine 3 weken terug.

nu wil ik iedereen meenemen in mijn verhaal om terug fysiek fit te worden. Dus dat word een héle uitdaging.

iedere week kunnen jullie één korte video verwachten waarin ik kort de week samenvat. Met op het einde mijn gewicht.
en dit ga ik om te beginnen doen over een periode van 16 weken. Momenteel zit ik bijna 3 weken ver en heb ik al 2 video’s waarin ik al een beetje gewicht verloren heb (107,5kg).

het doel is om in de eerste 5 weken bij de 100kg te raken maar ik vrees er al voor dat dat niet haalbaar zal zijn. We zullen zien.

hier zijn alvast de eerste 2 video’s
LichaamsTransformatie 2.0! week 1/16
LichaamsTransformatie 2.0! week 2/16
 
Back
Naar boven