- Waardering
- 2.615
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
- 35%
Dan mag je van geluk spreken dat ik je versta
. Of je doet extra moeite om verstaanbaar te zijn. Al veel WVen tegengekomen waar ik geen hol van verstond.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan mag je van geluk spreken dat ik je versta
. Of je doet extra moeite om verstaanbaar te zijn. Al veel WVen tegengekomen waar ik geen hol van verstond.Ja ik doe idd mijn bestDan mag je van geluk spreken dat ik je versta. Of je doet extra moeite om verstaanbaar te zijn. Al veel WVen tegengekomen waar ik geen hol van verstond.
is noet altijd even evident als je dag in dag uit dialect babbelt 
Ik het begin is het wat zoeken, maar éénmaal je de app gewend bent, is het wel super handig!Ik heb de app geïnstalleerd en mijn voeding van vandaag er in gezet. Werkt toch wat makkelijk dan de exel sheet op de laptop, de telefoon heb je immers bijna altijd wel bij je :-)
Ja ik doe idd mijn bestis noet altijd even evident als je dag in dag uit dialect babbelt
![]()
Klinkt juist, 2600 kcal is idd een goed gemiddelde.. en als monteur ben je idd redelijk actief bezig. Als je de app juist gebruikt kan hij je inderdaad een redelijk precies idee geven over waar je staatIk heb mijn eten van vandaag al ingevoerd :-) Werkt best handig.
De app geeft als onderhoud 2600 Kcal aan voor mij terwijl de exel sheet op 2200 zat. Zal wel een iets andere vermenigvuldigingsfactor worden gebruikt aangaande de activiteiten. Heb als leefstijl actief opgegeven, lijkt me wel redelijk als je 3 keer in de week in de gym zit. Verder beweeg ik voor mijn werk ook voldoende (ben monteur)

Ben je ook van west-vlaanderen dan?Is idd nie altijd even makkelijk. Ik heb in het verleden ook nog de opmerking gekregen van een leverancier uit limburg dat ik nederlands moest spreken.
Toffe log, ga ik zeker volgen.
Zo traag moet je nu ook weer niet sprekenIs idd nie altijd even makkelijk. Ik heb in het verleden ook nog de opmerking gekregen van een leverancier uit limburg dat ik nederlands moest spreken.
Toffe log, ga ik zeker volgen.
.Dat is niet ver!
thnx, hiervoor doe ik dit dus! ik ben blij te horen dat ik iemand kan helpen! ik ga zeker filmpjes blijven uploaden met tips en zoveel meer de komende maanden!Als nieuwkomer met ongeveer het niveau waar jij vandaan komt met de intentie om jouw fysiek te bereiken, is dit topic zeer motiverend en leerzaam.
Ik wil je hiervoor dan ook erg bedanken en daarnaast feliciteren met wat je tot nu toe al hebt bereikt!
Echt een topper ben je!
Haha thnx.. inschrijven kan “nog” niet.. voorlopig is het gebouw te oud en niet in orde. Misschien in de toekomst vind ik wel een oplossingVette transformatie, top!
Je homegym is echt groot haha .waar kan ik me inschrijven
Ga zo door!