Fitness Seller

Naturalgainz Transformatie 2.0... 16 weeks all-in

Bezoekers in dit topic

Resultaat blijft komen, gewichtsverlies gaat de goede kant uit, en kracht gaat omhoog opnieuw!

de motivatie is groter dan ooit ook moet ik eerlijk toegeven. Ik ben al een tijdje bezig nu (7weken zeker) maar het voelt alsof ik nog maar net goed begonnen ben!
Deze chestworkout was ZALIG! - LichaamsTransformatie 2.0!
 
zalige rug/schouderworkout gehad vanavond!! Nu onder de lakens 😴
image.jpg
 
macros voor vandaag. Opnieuw niet veraf van het doel. 180p, 200carb, 75fat
EC79C9F3-0D39-43E7-9F77-39A7F70A1334.png
 
Hier mijn full day of eating van gisteren
volledige dag eten 2200kcal! HertogSandBox u vraagt, wij leveren 😁

LichaamsTransformatie 2.0!
 
Laatst bewerkt:
Lets burn some calories 🔥🔥🔥
image.jpg
 
Champion breakfast 🤪🤪
image.jpg
 
Net wat touwtjespringen gedaan. Gisteren had ik een refeed day, zowel mentaal als fysiek had mijn lichaam dit nodig.

Ik voelde me zeer vermoeid, en ik kon mijn honger met niks stillen. En dan denk ik dat het tijd is om eens te luisteren naar mijn lichaam want het heeft al afgezien de laatste dagen 😵😵.

Daarom heb ik gisterenmiddag 2uur extra geslapen en kcals niet geteld de héle dag. Zal wel ergens rond de 3500-4000kcals geweest zijn op het einde van de dag, maar wel clean foods. Gisteren wel een goeie workout gehad (shouders en biceps)

vandaag ook net opnieuw touwtjespringen gedaan 15mins, ik voel dat ik er mentaal als fysiek weer helemaal klaar voor ben om opnieuw eens goed door te gaan voor een paar weken, die 100kg staat voor de deur en dan kunnen we doorduiken naar 95-90kg 😬😬😬
1621170951493.jpeg
 
Succes maar weer.
 
Deze avond leg / schouder workout gehad.
squats
10x50, 8x80, 6x100, 5x100, 5x100

lunges met barbel
3x8 ieder been met barbell alleen (20kg)

standing calve raises
4x10 70kg

Pull ups
3x5

pull down
3x10 66kg

seated row
3x10 50kg

t-bar rows
4x8 20kg

cable rows
3x10 met 55kgs

en dan nog wat biceps en 10min opwarmen touwtjespringen
C372DBC6-BD51-4CDF-8CE6-749BB54EBD2E.png
 
Resultaat blijft komen, gewichtsverlies gaat de goede kant uit, en kracht gaat omhoog opnieuw!

de motivatie is groter dan ooit ook moet ik eerlijk toegeven. Ik ben al een tijdje bezig nu (7weken zeker) maar het voelt alsof ik nog maar net goed begonnen ben!
Deze chestworkout was ZALIG! - LichaamsTransformatie 2.0!
Zonder iets vooraf te doen warm je op met 70kg bench press? Of begrijp ik dat verkeerd
 
Zonder iets vooraf te doen warm je op met 70kg bench press? Of begrijp ik dat verkeerd
80kg inderdaad omdat dat er nog opzat van de dag voordien. Maar meestal is dit 70kg. Ik ontzie het om steeds de schijven eraf te halen
 
Laatst bewerkt:
Maarnee.. ik vind gewoon dat toen ik 16jaar was ging ik opwarmen met de barbel, maar toen kon ik maar 40kg benchen. Toen ik 70-80kg kon benchen ging ik opwarmen met 40kg. Nu bankdruk ik 100kgs en vind ik 70kg prettig om op te warmen. Nooit geen blessures gehad ofzo, en ik vind een reeks van 40kg gewoon een verloren setje eigelijk.
Maar ik begrijp de reactie wel.. het is niet dat ik meteen die 100kg ga omhoog sleuren hé.. dat zou onverantwoord zijn
 
Back
Naar boven