AndroidHealthClinic

Naturalgainz Transformatie 2.0... 16 weeks all-in

Bezoekers in dit topic

Week 3 is op zijn einde.. het word toch serieus moeilijker om gewicht te verliezen aan hetzelfde tempo.. tussentijds doel om 100kg te wegen in 5 weken zal moeilijk worden! 😓


LichaamsTransformatie 2.0! week 3/16
 
Heeey jongens, ik ben terug van weg. (Was al een week of 2 actief in het onderdeel traininglogs.

MAAR, omdat het de komende weken vooral of gewichtsverlies zal gaan en niet zo over spieropbouw ga ik hier verderdoen.
Om het kort te zeggen - ben ik terug op mijn oud gewicht (en nog iets meer) namelijk 113,6kg. Dit was een kleine 3 weken terug.

nu wil ik iedereen meenemen in mijn verhaal om terug fysiek fit te worden. Dus dat word een héle uitdaging.

iedere week kunnen jullie één korte video verwachten waarin ik kort de week samenvat. Met op het einde mijn gewicht.
en dit ga ik om te beginnen doen over een periode van 16 weken. Momenteel zit ik bijna 3 weken ver en heb ik al 2 video’s waarin ik al een beetje gewicht verloren heb (107,5kg).

het doel is om in de eerste 5 weken bij de 100kg te raken maar ik vrees er al voor dat dat niet haalbaar zal zijn. We zullen zien.

hier zijn alvast de eerste 2 video’s
LichaamsTransformatie 2.0! week 1/16
LichaamsTransformatie 2.0! week 2/16
Je kan altijd proberen hee maar maak het jezelf niet te extreem moeilijk, backfired altijd.

indien je net zoals vorige keer eerlijke leuke filmpjes blijft maken, gaat het weer een aangename log worden
 
Je kan altijd proberen hee maar maak het jezelf niet te extreem moeilijk, backfired altijd.

indien je net zoals vorige keer eerlijke leuke filmpjes blijft maken, gaat het weer een aangename log worden
Ik ga mijn best doen 😁.. deze week ga ik mij eens focussen op meer cardio ipv krachttraining. Iedere ochtend van deze week ga ik eens 7,5km lopen om te kijken als dit een boost geeft aan mijn gewichtsverlies op het einde van de week.

deze ochtend heb ik het voor de eerste keer gedaan en ik dacht dat ik ging doodgaan 😅. 7,5km voor mij is redelijk veel moet ik zeggen.
 
Ik ga mijn best doen 😁.. deze week ga ik mij eens focussen op meer cardio ipv krachttraining. Iedere ochtend van deze week ga ik eens 7,5km lopen om te kijken als dit een boost geeft aan mijn gewichtsverlies op het einde van de week.

deze ochtend heb ik het voor de eerste keer gedaan en ik dacht dat ik ging doodgaan 😅. 7,5km voor mij is redelijk veel moet ik zeggen.
voor mij ook hoor :p
 
iemand een proteïnewafel?😁😄
5EED71E6-89A4-4B78-BDB5-7D9A326A4242.jpeg
 
Damn zien er goed uit. Macros per wafel?
Hoh.. weet ik niet precies meer vanbuiten. Ik zou het moeten nagaan. Denk dat ik voor dit recept ongeveer

-120g havermout
-90g whey smaak naar keuze
-4eieren
-1banaan
-100ml magere melk.

van al dit hierboven heb ik zoveel wafels kunnen bakken. Macro’s weet ik echt niet vanbuiten 😓
 
Aan je filmpje te zien ga je vanaf 1,08min bijna richting super saiyan.

Zie ik het nu goed dat je net na 5 uur in de ochtend gaat trainen?:roflol:
 
Aan je filmpje te zien ga je vanaf 1,08min bijna richting super saiyan.

Zie ik het nu goed dat je net na 5 uur in de ochtend gaat trainen?:roflol:
Ik ben redelijk vastberaden om mijn doel te halen 😁 dag één kon in niet meer slapen rond 4u dus ik dacht. ik begin er gewoon aan.

Ik was bijna super saiyan maar mijn power level was toch niet hoog meer 😵
 
Ik ben redelijk vastberaden om mijn doel te halen 😁 dag één kon in niet meer slapen rond 4u dus ik dacht. ik begin er gewoon aan.

Ik was bijna super saiyan maar mijn power level was toch niet hoog meer 😵
niet druk hier in dit topic, hoe gaat het nu?
 
niet druk hier in dit topic, hoe gaat het nu?
Neen idd. Ben een weekje ervantussen geweest en ook amper voorruitgang geboekt op vlak van gewicht. S’ochtends geen workouts, en s’avonds was wel altijd iets. Deze week start ik opnieuw met de video’s. Kheb echt zin om keihard doortegaan nu en diep onder die 100kg lichaamsgewicht te duiken.

het enige waar ik wel voor vrees, is dat mijn kracht niet meer op hetzelfde niveau is van 2 jaar geleden, en dus zal ik misschien ook minder massa hebben als voordien. Dus ik hoop ergens dat dit toch gaat meevallen.. 😅
 
 
Ik ken niks van video's samenstellen maar gewoon doen wat voor jou het makkelijkst is. Voor mij maakt het alleszins niet uit. Leuk om te zien dat ge den draad terug oppakt. Kids krijgen kan uw routines nogal verstoren eh
 
Ik ken niks van video's samenstellen maar gewoon doen wat voor jou het makkelijkst is. Voor mij maakt het alleszins niet uit. Leuk om te zien dat ge den draad terug oppakt. Kids krijgen kan uw routines nogal verstoren eh
Video’s samenstellen valt nog mee, eenmaal je weet hoe het moet. Maar dat is net het probleem bij iedere week één video, je moet veel meer bestanden doorlopen om alles in een korte video te krijgen, als je een video doet over een specifieke dag heb je dat minder.

en inderdaad.. kids en routines is geen goeie combo. Daarom dat ik (nog steeds) graag héél vroeg of héél laat train, omdat ik daar dan niet meer hoef aan te denken, want dan liggen ze te slapen 🤫😁
 
Leuk te volgen! Ik prefer langere vlogs met focus op voeding en fitness :)
 
Back
Naar boven