Inb4
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.684
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij die push ups is dit inderdaad zo, omdat ik ze zo snel mogelijk probeer te doen. Daardoor lock ik inderdaad niet volledig uit. Bij dips en bench press is dit niet altijd zo. Soms doe ik 1sec pauzes tussen mijn reps, en soms doe ik ze zonder “lock” zodat ik constante spanning op de spier heb.Heej bro, bij de push ups heb ik het idee dat je geen volledige rom hebt.
Je lockt niet volledig uit ? (ik lijk het bij de dips / bench ook te zien)
Heb je daar een reden voor ?
“q-time met mezelf”
vandaar de foto, je kan niet missen voor 30€)bedankt! De bulk loopt lekker, enkel mentaal is dit toch aanpassen..
Thnx, maar ik heb ook nog een héééle hoop werk hoor! Maar dag per dag komen we er wel!Toch goede gainz gemaakt!! Gewoon doorgaan waar je mee bezig bent.
Voor mij heb jij een streef fysiek alleszins!
Tuurlijk word er nog getraind!Ah er wordt dus wel nog getraind. Zie dat je 32 ook niet hebt gepost. Die zo ook nog maar ff kijken.
Wat doe je eigenlijk voor werk?
En hoe gaat het met de bulk zelf, nog genoeg tijd om te sporten en niet dik te worden?![]()
de ene keer al wat meer dan de andere keer.. Bedankt, ik zie het zeker en vast zitten!
Gefeliciteerd met je 90kg, ook al ben je er zelf niet zo blij mee
Vind je vp nog reuze meevallen, erg goed fysiek. Gaat straks echt iets moois worden als je gaat terugcutten!
P.s. Staat je Playlist ergens online? Lekkere muziek voor tijdens de workout