Fitness Seller

°NaturalGainz Journey° Transformatie 2.0!! Who's with me??

• Topic Starter Topic Starter
op een bepaald punt kom je ook niet meer verder met linear verhogen, dus dat snap ik wel.

heb je wel eens een bestaand schema uitgeprobeerd, zo ja, welke?
Ik heb zeer lang een bro split gedaan.
3x per week trainen - chest/bi - rug/tri - schouders/benen.

2 jaar geleden heb ik dan echt de fitnessbug te pakken gekregen, namelijk 5-6x per week trainen. Niet echt met een schema, maar gewoon zoveel mogelijk.. push pull legs heb ik ook eventjes geprobeert. Maar uiteindelijk deed ik toch minder legs dan ik zou moeten jammergenoeg (Omwille van te weinig toestellen). Misschien een excuus maar als je niet veel middelen hebt om benen te trainen is dit ook niet echt motiverend.

Dit besef ik nu dus is dit zeker één van mijn doelen dit jaar, om sterkere benen te hebben. Heb geïnvesteerd in toestellen dus dit jaar zal dit wel lukken. Dus momenteel nog niet echt een vast schema. Maar dit komt wel! Ik leg gewoon de focus van mijn trainingen op de puntjes waar ik het meest aan wil werken.

hier zijn we terug! korte video deze keer.. maar we gooien het vanaf nu over een andere boeg!

• Like
Waarderingen: Xrp
En hoe bevalt het trainen in de gym?

Ik heb me vandaag zelf ingeschreven i.p.v. thuis te trainen en is me toch positief bevallen!

En hoe bevalt het trainen in de gym?

Ik heb me vandaag zelf ingeschreven i.p.v. thuis te trainen en is me toch positief bevallen!
het bevalt me beter dan ik had gedacht! zeer aangenaam om terug tussen andere mensen te trainen. ook de toestellen zijn zoveel beter dan ik had verwacht..
thuis trainen is ook wel leuk maar misschien is het goed om af en toe eens wat variatie in fitness toestellen/omgeving te steken.
in welke gym train jij nu?

het bevalt me beter dan ik had gedacht! zeer aangenaam om terug tussen andere mensen te trainen. ook de toestellen zijn zoveel beter dan ik had verwacht..
thuis trainen is ook wel leuk maar misschien is het goed om af en toe eens wat variatie in fitness toestellen/omgeving te steken.
in welke gym train jij nu?

Ik heb dezelfde ervaring als jij! Veel nieuwe moderne toestellen, veel variatie en inderdaad wat sociale contacten!

Ik train in een basic fit achtige gym in Terneuzen...

Ik heb dezelfde ervaring als jij! Veel nieuwe moderne toestellen, veel variatie en inderdaad wat sociale contacten!

Ik train in een basic fit achtige gym in Terneuzen...
Ik vond enkel de openingsuren het belangrijkste.. ik train liefst op momenten dat het rustiger is. Dus ofwel vroeg of heel laat.. welke toestellen heb je dan thuis?

Ik vond enkel de openingsuren het belangrijkste.. ik train liefst op momenten dat het rustiger is. Dus ofwel vroeg of heel laat.. welke toestellen heb je dan thuis?

Ik trainde enkel met een benchpress en een lat pulley... redelijk compact dus.

Trouwens dikke proficiat met uw verwachte eerste kindje! Gaat serieus een hoop veranderen man!

Tijd om te trainen en prioriteiten stellen zal flink veranderen.. onze dochter wordt bijna twee dan krijg je weer wat meer rust en tijd ;)

Ik trainde enkel met een benchpress en een lat pulley... redelijk compact dus.

Trouwens dikke proficiat met uw verwachte eerste kindje! Gaat serieus een hoop veranderen man!

Tijd om te trainen en prioriteiten stellen zal flink veranderen.. onze dochter wordt bijna twee dan krijg je weer wat meer rust en tijd ;)
Oooh leuk een dochter van 2 jaar! Ik vrees er ook voor dat er veel zal veranderen. Maar hopelijk kan ik toch nog een klein beetje bezig blijven zoals ik bezig ben, maar dit zullen we wel snel ondervinden waarschijnlijk.. maar ik zie het alvast zitten!

Bij ons bood thuis trainen in die tijd de uitkomst! Dus gelukkig heb je een prima gym thuis. Ook al onderhoud je enkel 2x per week.

Dikke prima toch, geniet ervan straks!

Bij ons bood thuis trainen in die tijd de uitkomst! Dus gelukkig heb je een prima gym thuis. Ook al onderhoud je enkel 2x per week.

Dikke prima toch, geniet ervan straks!
Inderdaad, dat is zeker één van de redenen dat ik wat fitness toestellen wouw hebben om thuis te trainen. Dan kan je altijd trainen als het even past..

bench dus overduidelijk je sterkste lift

Inderdaad.. ligt aan mijn 3 day split van vroeger.. maandag chest/bi, woe rug/tri en vrijdag was benen/schouders maar skipte meestal de vrijdag..

Ik verwacht ook wel dat je daar vrij makkelijk meer kg’s op kunt plakken. We gaan het zien in je volg :)

• Like
Waarderingen: Xrp
Just keep on pushin!!! :wl:,

No pain, no gain!

Geniet nog van je chocolade hehe, ben
Benieuwd naar je cutlog...

Zelf ook eens voor het eerst een deftige cut neerzetten dus ik volg je op de voet

Terug
Naar boven