- Waardering
- 9
als ik die uitzet gaat dan het forum sneller draaien?benchMarc zei:
Sorry, kon het niet laten. Ik ben gewoon jaloers op het feit dat n*gers gemiddeld betere atleten zijn...
on topic

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als ik die uitzet gaat dan het forum sneller draaien?benchMarc zei:
Sorry, kon het niet laten. Ik ben gewoon jaloers op het feit dat n*gers gemiddeld betere atleten zijn...

Lauw zei:als ik die uitzet gaat dan het forum sneller draaien?
![]()
on topic![]()

En denemarken dan? Ze boycotten denemarken in het midden oosten, ze gaan zelfs zo ver, dat ze POEDERMELK uit denemarken in de fik steken hahaha crazy ****ers.DBC01 zei:Laat ik me op de vlakte houden:
- Tegelijkertijd is Nederland momenteel het land met de meeste 'terroristische danwel persoonlijke bedreigingen direct danwel indirect te maken met geloofsterrorisme
- De jarenlange en nog steeds voortdurende misverstanden over Moslims en hun geloof worden door Moslims nog steeds niet aangegrepen om eens netjes te verduidelijken aan de autochtoon.
Werk aan de winkel. Voor de Moslims dus. Want ik word er een beetje ziek van dat we telkens moeten horen dat wij niet tolerant zijn, dat wij niks voor een ander overhebben, dat wij kortzichtig en rascistisch zijn.
Nergens ter wereld is er zoveel vrijheid van godsdienstbeleving. Kom zeg.

Mweh.. niet echt een sterke post dbc.DBC01 zei:Het gaat erom dat één van de hoofdredenen van het 'bashen' de angst voor dreiging is. En wederom komt die dreiging niet van een andere natie maar van 1 geloof...
De dagelijkse ergernissen: Moslima's die zich arrogant gedragen op straat 'om het Moslim-zijn', jongens met mobiele telefoons die MP3tjes Arabische muziek laten schallen, meisjes in hoofddoeken die nooit met een doek omliepen, nooit, maar dit doen om te provoceren. Dat opdringen, dat irriteert veel mensen,

DBC01 zei:De laatste tijd hebben wel meer mensen het idee om mijn bijdrages post voor post cijfers te gaan geven
Lieve Sage doe es gek en laat je keyboard staan.
Net als ik groepsgedrag en opdringerige zaken van Hoedjeskerkfanatici hekel, zijn er ook typische
Moslim-uitingen. En het topic gaat over het stoppen van het bashen, ik zoek de reden achter het 'gebash' al wil ik het geen bashen noemen. Bashen is ongenuanceerd boe roepen maar dat is in dit geval wel anders: Veel mensen zijn het dagelijkse opdringerige gedrag zat. Wij moeten Arabische muziek aanhoren op straat maar zij willen geen handen schudden. Dáár komt het commentaar van. Door irritatie. Wij alle plichten, de Moslim alle rechten. Zo is het dus niet.
Edit: Oh enne wil je 10000 redenen voor het 'Moslim-bashen' vinden, kijk dan op één van de Marokkaanse fora. De taal die ze daar naar autochtonen uitslaan geeft je enorm veel zin om es hard te bashen.
Duidelijk het hele probleem, er wordt gewoon te veel over geluld, dat geldt ook voor de media.RichardV zei:Pff ik word moe om weer een topic over moslims te zien hier op dbb
spiertje16 zei:Grappig dat je dat zegt!
Vandaag op school nog was ik rustig bezig met het leren van mijn maatschapijleer. Op een gegeven moment komt er een groepje naast me staan en roept dingen als fatimaaaaa blaaablaaa allaah.
Het word erger ja, eentje haalt zijn telefoon uit zijn zak en gaat vlak naast me staan met zijn telefoon-boxjes en begint een of andere hardcore nummer te draaien.
No probs mo houdt wel van hardcore todat een nummer opkomt wat een beetje zo ging: Kanker moslims vieze t*ring kanker apen OPROTTEN **** fatima en **** achmed dit is mijn LAND
Dan wil ik hierbij nog ook zeggen dat het geen lonsdalers waren met gewoon gozers met polo en lacoste.
Hierop heb ik de telefoon uit zn hand geslagen als gevolg een kapotte telefoon en nog een lekkere trap na.
En de bedreiging dat ik volgende keer naar de directie stap en aangifte doe voldeden wel.
Hoe had jij zoiets opgelost dbc? En geef me geen onzin met praten want je weet net zo goed als mij dat het niet helpt en je uitgelachen word. En moet je je eens voorstellen hoe ik me voel
EricR zei:Lees wat je wil lezen, ik kenschets alleen een algemeen beeld dat al duizenden jaren voorkomt. Problemen op integratiegebied zijn er zeker, maar dat als belangrijkste issue naar voren te halen en soms Nederland af te schilderen als de nakende hel op aarde lijkt me ver bezijden de waarheid.
Immigratie is ook van alle tijde, daar komt de term Diaspora vandaan. Zo nieuw is dat dus niet. In alle gevallen leidt overigens de toevoer van een nieuwe bevolkingsgroep tussen inheemse bevolking tot integratie problemen. Vroeger roeide dan meestal de nieuwe groep de oude groep uit, gelukkig zijn we op dat gebied tegenwoordig wat verder ontwikkeld.DBC01 zei:Elke economische crisis kent z'n zondebokken, dat klopt, maar hier is een geheel nieuw iets gaande: Een verregaande immigratie van een relatief zeer kleine bevolkingsgroep (slechts 6% van Holland is Islamitisch) die zo'n enórme sociale, maatschappelijke, religieuze en politieke druk kan leggen op de maastschappij, dat vraagt om problemen.
Origineel gepost door spiertje16
Grappig dat je dat zegt!
Vandaag op school nog was ik rustig bezig met het leren van mijn maatschapijleer. Op een gegeven moment komt er een groepje naast me staan en roept dingen als fatimaaaaa blaaablaaa allaah.
Het word erger ja, eentje haalt zijn telefoon uit zijn zak en gaat vlak naast me staan met zijn telefoon-boxjes en begint een of andere hardcore nummer te draaien.
No probs mo houdt wel van hardcore todat een nummer opkomt wat een beetje zo ging: Kanker moslims vieze t*ring kanker apen OPROTTEN **** fatima en **** achmed dit is mijn LAND
Dan wil ik hierbij nog ook zeggen dat het geen lonsdalers waren met gewoon gozers met polo en lacoste.
Hierop heb ik de telefoon uit zn hand geslagen als gevolg een kapotte telefoon en nog een lekkere trap na.
En de bedreiging dat ik volgende keer naar de directie stap en aangifte doe voldeden wel.
Hoe had jij zoiets opgelost dbc? En geef me geen onzin met praten want je weet net zo goed als mij dat het niet helpt en je uitgelachen word. En moet je je eens voorstellen hoe ik me voel

EricR zei:Immigratie is ook van alle tijde, daar komt de term Diaspora vandaan. Zo nieuw is dat dus niet. In alle gevallen leidt overigens de toevoer van een nieuwe bevolkingsgroep tussen inheemse bevolking tot integratie problemen. Vroeger roeide dan meestal de nieuwe groep de oude groep uit, gelukkig zijn we op dat gebied tegenwoordig wat verder ontwikkeld.
De druk wordt mijn inziens nog steeds overdreven, cijfermatig valt het in ieder geval niet te onderbouwen. Ja bepaalde groepen kennen een grotere achterstand, maar dan nog is de grootste bevolker van de gevangenissen de autochtoon, de grootste subsidietrekker ook de autochtoon en alleen op grootstedelijk gebied zijn er bepaalde pijnpunten aan te wijzen waar duidelijk bepaalde groepen problemen veroorzaken. Maar of dat nou een moslimprobleem is? Ken in ieder geval bar weinig Antiliaanse moslims, een groep die eveneens voor aardig wat problemen zorgt en procentueel het meest crimineel is.