Fitness Seller

'Nederland moet islam-bashen stoppen'

StillStrong zei:
O give me a break. De enige reden waarom er op DBB zoveel bash topics zijn, is omdat die er OVERAL zijn. In de maatschappij IRL ook, alleen hier hebben mensen de ballen om hun bek open te doen.
Ach, ik kan het bijna alleen nog maar zien als 'verlengstuk' van de Ne'erlandse klaagcultuur. Constructief noch doordacht, het negativisme druipt er vanaf. Zoals de massale demonstraties in Frankrijk over een nieuw wetsvoorstel die poogt de jeugdwerkeloosheid (die overigens 3maal zo hoog ligt in Frankrijk in vergelijking met Nederland, dat terzijde) terug te dringen. Niet verder kijken dan de mogelijke consequentie van ontslagen kunnen worden, zonder verder te denken of dit reël is, en welke economische voordelen dit biedt. Wat heb ik me hier aan geërgerd, wat een losermentaliteit!!

Ga nou niet zeggen dat het niveau van "rechtsdenkenden" laag is. Want er zijn studies geweest die aantonen dat IQ geen bal te maken heeft met politieke voorkeur. Maw, er zijn evenveel debielen onder links als onder rechts. Kijk maar rond hier op DBB, of in je eigen omgeving, keuze genoeg.
Ik ben zelf liberaal, in jouw opvatting 'rechts'. Wat je zegt is vanzelfsprekend. Echter is de strekking van een aantal opmerkingen wel van het niveau van 16-jarigen of 'lonsdalefiguren', of is dit hetzelfde?

ZoutZak zei:
Ik ben zelf liberaal, in jouw opvatting 'rechts'. Wat je zegt is vanzelfsprekend. Echter is de strekking van een aantal opmerkingen wel van het niveau van 16-jarigen of 'lonsdalefiguren', of is dit hetzelfde?
verdient KARMA

sagefrancis: ik zei: ik heb opzich niks tegen criminaliteit, wat wil zeggen dat '' alles wat de wet overschrijdt, fout is '' want dat is criminaliteit. Ik pleit dus ook niet voor het brave burgermansbestaan.

Maar stelen is iets, zoals ik zeg, waar anderen gewoon last van hebben. Dus doe dat dan gewoon niet.

Ik blijf bij mijn standpunt dat een heleboel moslims in dit land zich ongelovelijk asociaal gedragen. En ja daar moeten de goede onder lijden en dat is natuurlijk jammer

mass_builder zei:
sagefrancis: ik zei: ik heb opzich niks tegen criminaliteit, wat wil zeggen dat '' alles wat de wet overschrijdt, fout is '' want dat is criminaliteit. Ik pleit dus ook niet voor het brave burgermansbestaan.

Maar stelen is iets, zoals ik zeg, waar anderen gewoon last van hebben. Dus doe dat dan gewoon niet.

Ik blijf bij mijn standpunt dat een heleboel moslims in dit land zich ongelovelijk asociaal gedragen. En ja daar moeten de goede onder lijden en dat is natuurlijk jammer
Hmm beetje tegenstrijdige post de eerste alinea, maar dude ik snap je. Er zijn genoeg moslims die zich asociaal gedragen, voornamelijk de jeugd.. of ja.. ik denk alleen maar de jeugd. Trust me, ik haat dat ook. Elk normaal persoon, of het nou een moslim of geen moslim is, die ergert zich aan zulke mensen..

Als deporteren niet kan, wat is dan de oplossing? dat is de vraag..

SageFrancis zei:
Hmm beetje tegenstrijdige post de eerste alinea, maar dude ik snap je. Er zijn genoeg moslims die zich asociaal gedragen, voornamelijk de jeugd.. of ja.. ik denk alleen maar de jeugd. Trust me, ik haat dat ook. Elk normaal persoon, of het nou een moslim of geen moslim is, die ergert zich aan zulke mensen..

Als deporteren niet kan, wat is dan de oplossing? dat is de vraag..

Oke de oudere moslims gedragen zich wel ... maar de vrouwelijke moeten echt leren autorijden hoor hoevaak ik wel niet heb moeten springen voor een vrouwelijke moslims met een dikke bmw.

Idd, het is namelijk bijna alleen de jeugd....
Volwassenen van deze generatie lopen ook gewoon goed mee met maatschapij
Als voorbeeld neem ik hiervoor mijn eigen familie: 2 nichten die rechten studeren op universitair niveau, een oom die arts is, en een ander die nu moleculaire celbiologie studeert.
Dan heb ik nog een familie lid die bij de politie zit:D en me zus is maatschapelijk werksters bij het jeugd interventie team voor moeilijke jongeren

Spiertje, op die politieagent na doet je familie het goed :D

spiertje16 zei:
De beste anti politie leus was:
Beter een zus als h**r, dan politie als broer...
ahhaahhahaaha man o man moet vast van een dronken iemand gekomen zijn.

Spiertje wordt zeker zo'n politie agent die je altijd in die negerfilms ziet. Rijden ze in zo'n achterbuurt, lopen 2 n*gers opstraat. Komt de cops eraan, stapt 1 negeragent uit en 1 blanke-agent. Die n*ger agent gaat dan die andere 2 n*gers dissen en doen alsof hij een blanke is.. zo wordt spiertje met allochtonen :D Yo can beat me, spiertje... ;) :D

Hehe:

Allochtoon: We didn't even do nothing.
Officer Self Hatred spiertje16: What? You think you tough?
[pulls gun on allochtoon]
Officer Self Hatred spiertje 16: You ain't so tough now, little n**ga. I hate your black bastards, you *stink*! I hate your black skin. I hate your black pants. I hate black pepper. I hate black keys on a piano. I hate my gums, because they're black. I hate Whoopi Goldberg's *lips*. I hate the back of Forrest Whittaker's neck. Huh? Most of all, I hate that black-ass Wesley Snipes.

• Topic Starter Topic Starter
spiertje16 zei:
Hehe:

Officer Self Hatred spiertje 16: You ain't so tough now, little n**ga. I hate your black bastards, you *stink*! I hate your black skin. I hate your black pants. I hate black pepper. I hate black keys on a piano. I hate my gums, because they're black. I hate Whoopi Goldberg's *lips*. I hate the back of Forrest Whittaker's neck. Huh? Most of all, I hate that black-ass Wesley Snipes.

Don't be a menace :D

spiertje16 zei:
Hehe:

hhahahahahahahaahahhahaha shit ik kan je geen karma meer geven, dit verdient het echt.
Berniemac rockt trouwens!

Terug
Naar boven