- Waardering
- 51
- Lengte
- 2m
- Massa
- 110kg
Ach, ik kan het bijna alleen nog maar zien als 'verlengstuk' van de Ne'erlandse klaagcultuur. Constructief noch doordacht, het negativisme druipt er vanaf. Zoals de massale demonstraties in Frankrijk over een nieuw wetsvoorstel die poogt de jeugdwerkeloosheid (die overigens 3maal zo hoog ligt in Frankrijk in vergelijking met Nederland, dat terzijde) terug te dringen. Niet verder kijken dan de mogelijke consequentie van ontslagen kunnen worden, zonder verder te denken of dit reël is, en welke economische voordelen dit biedt. Wat heb ik me hier aan geërgerd, wat een losermentaliteit!!StillStrong zei:O give me a break. De enige reden waarom er op DBB zoveel bash topics zijn, is omdat die er OVERAL zijn. In de maatschappij IRL ook, alleen hier hebben mensen de ballen om hun bek open te doen.
Ik ben zelf liberaal, in jouw opvatting 'rechts'. Wat je zegt is vanzelfsprekend. Echter is de strekking van een aantal opmerkingen wel van het niveau van 16-jarigen of 'lonsdalefiguren', of is dit hetzelfde?Ga nou niet zeggen dat het niveau van "rechtsdenkenden" laag is. Want er zijn studies geweest die aantonen dat IQ geen bal te maken heeft met politieke voorkeur. Maw, er zijn evenveel debielen onder links als onder rechts. Kijk maar rond hier op DBB, of in je eigen omgeving, keuze genoeg.

en me zus is maatschapelijk werksters bij het jeugd interventie team voor moeilijke jongeren