mass_builder zei:
haha, het is gewoon simpel.
ze moeten zich gewoon aanpassen en zo niet kunnen ze oprotten...
waarom doet iedereen daar zo moeilijk over
Waarom haalt iedereen altijd aanpassen erbij, noem eens een concreet voorbeeld. Wat is volgens de normen en waarden aanpassen aan de nederlandse cultuur? Hoofddoek af? Ik zie alleen maar hypocrisie.
Waarom roepen ze altijd aanpassen anders oprotten, ik geloof dat velen niet eens weten wat ze bedoelen met aanpassen. Wat is niet aanpassen? 30 jaar gewerkt hebben en nu een uitkering hebben? Is dat niet aanpassen?
DBC01 zei:
De laatste tijd hebben wel meer mensen het idee om mijn bijdrages post voor post cijfers te gaan geven
Lieve Sage doe es gek en laat je keyboard staan.
Net als ik groepsgedrag en opdringerige zaken van Hoedjeskerkfanatici hekel, zijn er ook typische
Moslim-uitingen. En het topic gaat over het stoppen van het bashen, ik zoek de reden achter het 'gebash' al wil ik het geen bashen noemen. Bashen is ongenuanceerd boe roepen maar dat is in dit geval wel anders: Veel mensen zijn het dagelijkse opdringerige gedrag zat. Wij moeten Arabische muziek aanhoren op straat maar zij willen geen handen schudden. Dáár komt het commentaar van. Door irritatie. Wij alle plichten, de Moslim alle rechten. Zo is het dus niet.
Edit: Oh enne wil je 10000 redenen voor het 'Moslim-bashen' vinden, kijk dan op één van de Marokkaanse fora. De taal die ze daar naar autochtonen uitslaan geeft je enorm veel zin om es hard te bashen.

wees blij dat ik tenminste nog rate.. dan krijgt het iig nog de aandacht.
Nee bashen is niet ongenuanceerd boeroepen. DIT, is een bash topic, netzoals de vele bashtopics hiervoor. Bashen is om elk klein ****ding een topic openen en zeiken over aanpassen, integratie, stelende allochtonen, moslima's met hoofddoeken, en achmed die de turkse taal PREFEREERT voor zijn rijexamen.
Jij bent ongenuanceerd bezig DBC, wie zegt dat jij MOET luisteren naar die arabische muziek, en welke arabische muziek? Vertel me dat eens. Ik heb in geen 22 jaar arabische muziek gehoord, noch van mijn allochtone buren, nog van mijn autochtone buren. Tell me dbc, enlighten me!
En wie is zij? de hele bevolking? Dat was 1 b*ch. En als ze geen hand wil geven, dan niet, dan groet je toch gewoon niet. Pech voor haar. Sta je dan toch gewoon boven? Gaat weer nergens over.
DBC01 zei:
Antillianen-probleem is enorm. Toch hoor je dagelijks wel iets over Moslims en een botsing. Niks crimineels dus, maar dagelijks hoor je maatschappelijke botsingen. Moslims die een grotere moskee willen, Moslims die zich in de slachtofferrol stoppen, Moslims die geen handen willen schudden, per sé een Burka of hoofddoek in een publieke functie motten dragen, vrijwel el-ke dag komen ze in het nieuws omdat ze weer een speciale positie opeisen. Daarnaast: Wie geen kranten leest of TV kijkt merkt het zelf op straat ook:
Fatima van 23 loopt ineens met een enorme hoofddoek om, terwijl ze dat nooit deed, Islamitische muziek schalt door de wijk, gebeurde eerst ook niet, de dagelijkse portie Islam-propaganda komt je tegemoet zodra je je voordeur opendoet.
Waar een kleine stroming groot in kan zijn.
Voor een grootdeel van je post geef ik je gelijk, maar dat dik gedrukte.
Dat wat je hier beschrijft is een pure reactie op hoe er omgegaan wordt met mensen. Zo kan je ook radicalisering zien bij nederlanders, de rasechte (ik wil het geen lonsdaler noemen omdat ik dan generaliseer en een lonsdaler hoeft niet altijd crimineel en discriminerend te zijn)"lonsdaler".
Fatima is door al dat gebitch gaan inzien dat ze meer aan haar geloof heeft dan aan een land dat alleen maar loopt te zeiken. Dan grijpt ze naar haar geloof. GEWOON een reactie. Heel logisch te verklaren.
Kijk anders naar jezelf, je ziet dat er dingen mis gaan dus grijp je je vast aan je normen en waarden en gewoontes en cultuur. SAMESHIT goes for fatima. En waar staat in de wet dat ze dat recht niet heeft? Tell me.
Het gaat pas echt fout als er een terroristische organisatie hier in nederland de lakens wil gaan uitdelen, zoals in palestina -> hamas. Maar kerel, in het hartje van het westen, denk je dat dat gaat gebeuren? Kom op, hoe groot acht je die kans.
Inprincipe komt het er allemaal op neer wat EricR zei: het slaat niet aan. Er zijn geen grote groeperingen van extremistische moslims in nederland. Je hoort mij niet zeggen dat er geen dreiging is, er zal altijd wel een of andere gek zijn die in de naam van islam iets zal doen. In de naam van de islam.. iedereen kan zoiets zeggen. In de naam van de islam post ik deze post, dit betekend nog niet dat het die waarde heeft en dat ik islamiet ben.
Mensen die het geloof gebruiken om anderen te bedreigen/uit te buiten/vermoorden/terroriseren, dat zijn geen gelovigen, dat zijn mensen die behoren tot een of andere rare sekte. Wil ik je gelijk er bij vertellen dat ik nergens in geloof.. ja ik geloof in de techniek.. of hoe ze dat ook zeggen. Aap -> mens. Evolutie.