EricR zei:
Er is niks mis met je mond open doen, maar het gaat om de manier waar op. Primitieve uitingen keer op keer dragen weinig bij aan de discussie, evenmin draagt een zeer eenzijdige berichtgeving niet bij aan welke discussie ook.
Het nieuws kopieren is niet zo moeilijk, maar alleen het nieuws kopieren om dat het toevallig gaat om 1 bevolkingsgroep is nog een stuk makkelijker. Natuurlijk krijg je dan weer het argument dat de waarheid gezegd mag worden, alleen vraag ik me af welke waarheid dat dan is. Als ik die berichtgevingen moet geloven leven we zo langzamerhand in 1 grote anarchie met overwegend rotte appels binnen de genoemde groep.
Well said!

Je kan ook echt goed zien aan de uitspraken van iemand of het een basher is, of echt iemand is die de wil heeft om te discussieren. Als men al begint met deportatie, of al die moslims dan is het niet eens de discussie waard.Zulke mensen mogen van mij meteen in het hokje extreem rechts geplaatst worden, misschien kunnen ze vrienden worden met extreem-terrorist. Beiden extreem.
mass_builder zei:
het gaat niet zozeer om dingen tegen de wet op zich, maar om het brutale gedrag. Disciplinekampen? nog geld uitgeven ook.
Wetten? tsja.... Ik moet zeggen dat ik niks tegen criminaliteit heb, maar wel tegen criminaliteit waarbij je anderen schaadt en je eigen brutaliteit laat zien, zoals oude vrouwtjes beroven, en Nederlanders die gewoon werken voor hun geld beroven, of heb je opsporing verzocht nog nooit gezien?
Heb jij een beter voorstel dan? (ga nou niet deportatie erbij halen, hou het niveau even hoog wil je?) Waar is het begin? Zulke mensen denken dat ze alles mogen en kunnen in nederland, nou blijkbaar niet dus straffen die handel op de een of andere manier ipv heletijd te zeggen k*t moslim, dnek je dat je daar wat mee bereikt?
Man, en je hebt niks tegen criminaliteit

? wat een post.(de hypocrisie is hier nog te ruiken, het komt er dus opneer dat als iemand iets steelt dan maakt het niet uit, zodra het een moslim is, JA DAN HEB JE DE POPPEN AAN HET DANSEN..) oh my god.
Je moet een duidelijk standpunt aan nemen, ik relateer mijn uitspraken niet aan tv shows zoals opsporing verzocht.. en dat geeft ook een vertekend beeld.
Je kan er niks van op maken, of het absolute of relatieve getallen zijn wat de criminaliteit betreft.
mass_builder zei:
al die zogenaamd '' wijze '' uitspraken en '' moralistische '' oplossingen rondom mensen die ons land vervuilen. bah. Het is nogmaals heel simpel. Moslims gedragen zich hier gewoon klote. Dan mogen ze gewoon opsietemieteren. Haha als ik een kerk wil bouwen in iran ofzo wordt mn kop dr afgehakt. Oh brother
Kom op mass_builder, hier kan je toch niks mee met zo'n post?? Denk logisch na, JE WEET dat dat uitgesloten is, dat moslims het land uitgezet worden als ze een nederlandse nationaliteit hebben. Niet over doorzeuren want het heeft geen nut, die wet wordt niet veranderd.
Wat dat van iran betreft, dat moslims hier een moskee mogenbouwen is voor IRAN een voorbeeld van hoe het wel moet. Laat dan zien hoe het wel moet ipv het zelfde te gaan doen als iran. Als hier geen moskeeen mogen komen, dan is nederland echt geen zak beter dan het midden oosten.