Fitness Seller

Nieuws Nederlandstalige moslims onthoofden Sjiiet in Syrie

• Topic Starter Topic Starter
Toch wel bizar dat jochies die in een veilige omgeving in België zijn opgegroeid, nooit iets hebben meegemaakt, zo gebrainwashed worden dat ze de halve wereld rond reizen en dit soort acties uithalen. Je vraagt je toch af wat er in die koppies om gaat.

Allah watallah suballah mtallah, of zoiets.

Het zou een erg grappig volkje zijn als het niet zo aggresief, haatdragend en moordlustig was. Met hun keppeltjes, mislukte baardjes altijd, massaal dol op alles wat glimt, of het nou d&g schoentjes zijn of moncler jasjes, geen drop eten omdat er 1/100000 gram varkensproduct in zit, 5x per dag neus, mond spoelen, geen coïtuss tot het huwelijk, na 4 generaties hier nog niet normaal NL spreken, die meisje, die forum, die, geen drank. Het zijn echt de grootste weirdo's.

Btw, Allah Ahbar irritant?

:trollface:

Toch wel bizar dat jochies die in een veilige omgeving in België zijn opgegroeid, nooit iets hebben meegemaakt, zo gebrainwashed worden dat ze de halve wereld rond reizen en dit soort acties uithalen. Je vraagt je toch af wat er in die koppies om gaat.

Je vraagt je inderdaad af waar ze motivatie vandaan halen. De koran, de plaatselijke imam, mosliminternaten, buurt/koffie/thee-huizen, marokko.nl?

Vrij bizar allemaal, sowieso het Nederlands of Belgisch paspoort innemen en niet meer terug laten komen.

Wat hebben die moslims trouwens een obsessie met dat onthoofden? Is dat omdat ze de profeet zijn daden na willen doen? Of staat dat eigenlijk niet eens in de koran, yasmine?
Op het internet gaan nog meer gruwelijke plaatjes de ronde, boeddhisten e.a. waar alle ledenmaten van zijn afgehaald en bij elkaar op een hoopje gegooid etc. Dat onthoofden/martelen/ontleden moet toch ergens vandaan komen?

Laatst bewerkt:
Met een beetje geluk heeft menig jonge Syrieganger, zijn vader en diens vrienden (met subsidie) moskeeën en centra's zien opbouwen in NL en heeft met de tolerante wetgeving de radicale imam zijn weg makkelijk gevonden in NL, Europa.

1+1=2

De Belgische regering heeft pas laatst nagedacht of ze de subsidies aan imams niet eens moeten stoppen. En wat blijkt, Belgie heeft relatief veel Syriegangers voortgebracht, ja nogal wiedes.

http://www.knack.be/nieuws/belgie/didier-reynders-wil-imams-controleren/article-4000256461248.htm

Laatst bewerkt:
Je vraagt je inderdaad af waar ze motivatie vandaan halen. De koran, de plaatselijke imam, mosliminternaten, buurt/koffie/thee-huizen, marokko.nl?

Vrij bizar allemaal, sowieso het Nederlands of Belgisch paspoort innemen en niet meer terug laten komen.

Wat hebben die moslims trouwens een obsessie met dat onthoofden? Is dat omdat ze de profeet zijn daden na willen doen? Of staat dat eigenlijk niet eens in de koran, yasmine?
Op het internet gaan nog meer gruwelijke plaatjes de ronde, boeddhisten e.a. waar alle ledenmaten van zijn afgehaald en bij elkaar op een hoopje gegooid etc. Dat onthoofden/martelen/ontleden moet toch ergens vandaan komen?

Als kippetje slachten eh sahbi

Het westen steunt de rebellen en dus ook dit soort mong*len. Ook op DBB is Assad het grote kwaad en zijn de rebellen rechtvaardig.
Misschien is tijd om de puntjes te verbinden, als dit soort halve garen (Sharia4[x]) de rebellen steunt weet je wel hoe laat het is.
Rusland heeft het al deze tijd bij het rechte eind gehad.

http://nos.nl/artikel/511530-moslim-ziet-syrieganger-als-held.html

Je verkoopt verder veel onzin in je alinea maar ik ben niet anders van jou gewend dan altijd de zijde kiezen van diegenen die het zwaarst worden aangevallen. Zal wel in je natuur leggen maar maakt je wel ongeloofwaardig bij tijd en wijlen.

Meeste syrie gangers hebben zich aangesloten bij radicale groeperingen die staan:

-niet voor democratie
-wel weg Assad maar dat konden ook elke andere zijn die hun tegenstond en waar toevallig oorlog was.
-radicalen hebben algemeen genomen geen moeite met slachtingen van in hun ogen minderwaardigen als in dit geval sjiieten, alevieten, ongelovigen en anders gelovigen.

Ik denk dat een meerderheid van strijders die vanuit het buitenland zijn gekomen naar Syrie andere doelen hebben dan alleen Assad te verslaan. Die denken Assad verslaan = sharia installeren.

mourad-m.jpg

Een dode allochtone Syrieganger uit NL. Wilt democratie ? Lijkt me heel sterk. Want vanuit de opperste islam is democratie in strijd met de islam want democratische wetten zijn verboden, alleen de wetten van 'allah' tellen.

De enquete zegt dat de moslims in Nederland de syrie gangers als strijders zien omdat ze tegen assad strijden. NErgens zeggen ze dat ze de daden zoals in het clipje goedkeuren.
Jij bent dus een onnozelaar die dingen uitvindt.

Voor de rest is begrijpend lezen een echt probleem voor jou.

Het westen steunt de rebellen en dus ook dit soort mong*len. Ook op DBB is Assad het grote kwaad en zijn de rebellen rechtvaardig.
Misschien is tijd om de puntjes te verbinden, als dit soort halve garen (Sharia4[x]) de rebellen steunt weet je wel hoe laat het is.
Rusland heeft het al deze tijd bij het rechte eind gehad.

Misschien moet jij eens van een dieet van azijn, zure haring, zuurkool en zuurstokken af en wat meer buiten in de zon zitten met een koud pilsje. Man man man man, zou mijn moeder zeggen.

Worden die Syriegangers eigenlijk strafrechterlijke vervolgd in Nl/BE als ze terugkomen?

http://nos.nl/artikel/511530-moslim-ziet-syrieganger-als-held.html

Je verkoopt verder veel onzin in je alinea maar ik ben niet anders van jou gewend dan altijd de zijde kiezen van diegenen die het zwaarst worden aangevallen. Zal wel in je natuur leggen maar maakt je wel ongeloofwaardig bij tijd en wijlen.

Meeste syrie gangers hebben zich aangesloten bij radicale groeperingen die staan:

-niet voor democratie
-wel weg Assad maar dat konden ook elke andere zijn die hun tegenstond en waar toevallig oorlog was.
-radicalen hebben algemeen genomen geen moeite met slachtingen van in hun ogen minderwaardigen als in dit geval sjiieten, alevieten, ongelovigen en anders gelovigen.

Ik denk dat een meerderheid van strijders die vanuit het buitenland zijn gekomen naar Syrie andere doelen hebben dan alleen Assad te verslaan. Die denken Assad verslaan = sharia installeren.

mourad-m.jpg

Een dode allochtone Syrieganger uit NL. Wilt democratie ? Lijkt me heel sterk. Want vanuit de opperste islam is democratie in strijd met de islam want democratische wetten zijn verboden, alleen de wetten van 'allah' tellen.

Ik zal het wat makkelijker voor je maken, en nog enes herhalen. Er zijn meerdere strijdende partijen: Assad, de rebellen in Syrie die strijden omdat ze onder Assad lijden, rebellen uit het buitenland die de rebellen steunen zonder oorlogsmisdaden te plegen, en dan heb je de laatste groep, groep 4, waartoe de mensen uit het clipje toe behoren. Deze laatste groep tracht de strijd te gijzelen.
In de enquete wordt er niet gezegd:" bent u akkoord dat moslims uit Nederland naar Syrie trekken om sjietten de kop af te hakken".
Neen, dus de moslims in Nederland zijn voor een strijd tegen Assad;
leer eens een enquete juist lezen. Maar omdat je oneerbare bedoelingen hebt moet ik daar niet op rekenen.

---------- Post toegevoegd 7 June 2013 om 21:06 ----------

Ik ben blij dat je ook eens een vraag stelt waar ik toch enige ernst vind.

Onthoofden staat niet in de Koran. Strijden zoals deze mannen doen is volledig in strijd met de Islam;
Ze doen wat veel religies doen, de andere beschouwen als een ongelovige, en dan zeggen dat God hen zegt dat ze moeten sterven.
De islam zegt duidelijk dat je geen anderen mag doden omdat ze een ander geloof hebben:"elk zijn geloof".
en ook "er is geen dwang in de religie".
Echter zijn er smeerlappen die de religie misbruiken en dom ongeletterd schorem, zoals dat krapuul uit Antwerpen (die je in het clipje hoort) brainwashen.
Ik heb vroeger bij veel moslims rondgehangen en het was bijna een zekerheid: de wahabi's en salafi' aanhangers, die door de oudere wahabi's en salafi's worden gebrainwashed waren altijd, maar dan ook altijd laaggeschoolde, arme dommeriken. Die geloofden de grootste onzin en sprookjes;
Ik antwoordde eens uitgebreid op een vraag van Calimera: ik legde hem ook uit dat niet enkel de Koran als bron wordt gebruikt door soennitische moslims. Deze volgen ook de hadieth. (deze zijn zo ongelooflijk onbetrouwbaar en in strijd met de islam dat het niet meer schoon is). Hoe meer je deze tot de letter volgt , hoe extremer je wordt. De salafi's volgen deze hadieths in het extreme, wat hun gedrag, volledig in strijd met de koran, verklaard.

Laatst bewerkt:
Even een vraagje voor de Nederlanders.
Als ik me goed herinner is het zo dat je automatisch het staatsburgerschap verliest als je voor een vreemde mogendheid gaat vechten. Het is gelijkgesteld met landverraad.

Deze jongeren strijden in principe niet voor een vreemde mogendheid maar voor "zichzelf". Kunnen ze wel vervolgd worden eens ze terug keren?

Enkele stukjes tekst uit verschillende verzen:
8:12- “I will instill terror into the hearts of the unbelievers: smite ye above their necks and smite all their finger-tips off.”

47:4- “Therefore, when ye meet the Unbelievers (in fight), strike off their heads; at length; then when you have made wide Slaughter among them, carefully tie up the remaining captives”: thereafter (is the time for) either generosity or ransom: Until the war lays down its burdens.”

9:123: “Oh ye who believe! Murder those of the disbelievers and let them find harshness in you.”

2:191- “Kill them wherever you find them, and drive them out from wherever they drove you out.”

Hier nog meer. Oid uit een hadieth zoals jij omschrijft.
Proofs of beheading practice by Prophet Muhammad (According to “Sirat A,

Rasul” page 464):

“When Banu Qurayza Jewish tribe was surrendered (627 A.D.) unconditionally, the apostle confined them in Medina in the quarter of al-Harith, a woman of B. al-Najjar. Then the apostle went out to the market of Medina (which is still its market today) and dug trenches in it. Then he sent for them and struck off their heads in those trenches as they were brought out to him in batches tying theirs both hands with their necks. This beheading went on until the apostle made an end of them. There were 600 or 700 in all, though some put the figure as high as 800 or 900. Apparently Muhammad himself worked on the digging of the trench into which the massacred Jews were to be thrown. But he (Muhammad) did not only take part in those preparations, the formulation of the text states but also participated himself in beading of at least two of the leading Jews.

Sahi Buchari Hadiths #143, page-700 : Sulaiman Ibne Harb…Aannas Ibne Malek (ra) narrated, “in the war of Khaiber after the inhabitants of Banu Qurayza was surrendered, Allah’s apostle killed all the able/adult men, and he (prophet) took all women and children as captives (Ghani mateer maal).. Among the captives Rayhana a beautiful young Jewish girl was taken by Allah’s Apostle as booty whom He married after freeing her and her freedom was her Mohr.”
5:33-“The punishment of those who wage war against Allah and His Messenger, and strive with might and main for mischief through the land is: execution (by beheading), or crucifixion, or the cutting off of hands and feet from opposite sides, or exile from the land: that is their disgrace in this world, and a heavy punishment is theirs in the Hereafter;”

Wat leuke extra informatie:
Historical background.
Beheading of the criminals with a sword or axe was a common practice by all ancient civilizations for thousands of years. Beheading was widely used in Europe, Asia and Africa (Muslim and non-Muslim alike) until the very early 20th century, and only recently entire civilized world have abandoned this ancient cruel practice of capital punishment. But this barbaric ancient practice still exists in the Muslim world only. Among them are-Saudi Arabia, Qatar and Yemen and Iran and erstwhile Talebani Afghanistan. Beheadings have also occurred (perpetrated by the Jihadis in the recent past) in Algeria, Nigeria, Kashmir, Chechnya and the Muslim-dominated southern Philippines. Iranian mullahs have cut off the heads of some political figures. The Beirut CIA station chief William Buckley was kidnapped by Hezbollah and sent to Iran, where he was beheaded in 1986.

bron: http://www.faithfreedom.org/oped/SKM40715.htm

Enkele stukjes tekst uit verschillende verzen:

Hier nog meer. Oid uit een hadieth zoals jij omschrijft.

Wat leuke extra informatie:

bron: http://www.faithfreedom.org/oped/SKM40715.htm

Ik zou het appreciëren mocht je argumenten reeds geponeerd in andere debatten, niet zo maar als onbestaande beschouwen;
In de andere debatten heb ik je uitvoerig aangetoond dat de door jou aangehaalde verzen in hun context dienen gelezen te worden. Je haalt ze uit het hoofdstuk en je haalt hen uit de historische context waarin deze verzen werden neergeschreven.

Kun je mij misschien uitleggen wat de context vertelt, waardoor dit soort teksten wel gerechtvaardigd zijn? En hoe zit het met de dommere mensen, zijn die intelligent genoeg om de context erbij te begrijpen?

Ben zeer benieuwd naar de ervaring van de context.

Kun je mij misschien uitleggen wat de context vertelt, waardoor dit soort teksten wel gerechtvaardigd zijn? En hoe zit het met de dommere mensen, zijn die intelligent genoeg om de context erbij te begrijpen?

Ben zeer benieuwd naar de ervaring van de context.

Ik heb ong dezelfde mening over de Islam als jij, maar yasmine heeft gelijk over de context. Die zijn geschreven in een tijd waarin dit anders werd gevonden in een andere cultuur en land als wij. Echter, is het wel een probleem dat er hersenloze gekken rondlopen(miljoenen jammer genoeg) die deze teksten in deze huidige tijd willen gebruiken en misbruiken voor hun waanideeën.

Is er in die context dan ook een duidelijke tijdsbepaling? En wanneer stopt deze 'oorlog'?
Wordt er vermeld dat dit alleen in tijde van oorlog geldt?
Is de leer van mohammed niet altijd in oorlog met de ongelovige?
Wat houden deze oorlogen eigenlijk in, waarom worden zij gevoerd en tegen wie?
Wordt er vermeld dat deze oorlog stopt en dat men in vrede kan leven met ongelovigen (zonder stiekem toch het commando te hebben deze mensen te moeten bekeren/in oorlog gaan)?

Terug
Naar boven