stynxie
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehe idd. Ben druk doende met je slaapkamer.
Tegen de tijd dat jij daar weer komt is die kleine al groter als jou![]()
Gisteren dus borst getraind.
Incline smith press
1 x 10 x 30
1 x 10 x 50
1 x 10 x 70
1 x 10 x 90
1 x 10 x 110
1 x 8 x 110
1 x 6 x 110
Incline dumbbell press
3 x 8 x 47
Incline dumbbell flyes
3 x 10 x 24
Cable crossovers hoog
2 x 10 x 50
Cable crossovers laag
2 x 10 x 35
Lekker getraind![]()
Nice.. hoe doe jij dat trouwens met je home-made dumbbells. Laat je die aangeven?
hehe, ja nou ik ging laatst dus shoulderpresses doen met zulke stangen. Maar steunen op mijn benen gaat dus niet, die stangen glijden eraf (ook zitten me poten onder de blauwe plekken door het blijven proberen). Ik ben vaak alleen in de gym, dus dat is wel pauper. Misschien moet ik maar eens van die haken bestellen waar je die dumbbells aan kan hangen.

Snap wat je bedoeld.
Maar ik denk dat ik de 20 kg schijf op het einde doe. Dan is het wat breder. Als ik hem dan op mijn been zet moet het wel lukken. Mits mijn arm niet protesteerd.
Zal binnenkort ff piccie schieten van die dumbels. Zijn echt zo mooi![]()

Gisteren dus borst getraind.
Incline smith press
1 x 10 x 30
1 x 10 x 50
1 x 10 x 70
1 x 10 x 90
1 x 10 x 110
1 x 8 x 110
1 x 6 x 110
Incline dumbbell press
3 x 8 x 47
Incline dumbbell flyes
3 x 10 x 24
Cable crossovers hoog
2 x 10 x 50
Cable crossovers laag
2 x 10 x 35
Lekker getraind![]()
Heb je daar kleine 20kg schijven dan? Ik kan echt max kleine 10kg schijven erop gooien, anders zitten die schijven in de weg.
Ik zal ook wel ff een pic schieten. Had er laatst 70kg opzitten en dat zag er echt heel heftig uit![]()
Ziet er netjes uit,vind alleen dat je lang op die 110kg blijft hangen aan het eind van je smithpress.Zou zelf liever een paar keer 130 proberen dan.
).Hehe schrijven zijn van die dikke chromen. Zijn niet zo heel hoog. Diameter gat is ook maar 28 mm, dus compacte heavy schijven![]()
.
Zal binnenkort ff piccie schieten van die dumbels. Zijn echt zo mooi![]()
wil wel eens weten hoe dat eruit ziet 
heel mooie trainingen enzo
ik ga je log blijven volgen. en je komt er wel hoor met de cardio dat mag geen probleem zijn voor iemand zoals jij. laat ons wel wat pics zien he als je gedaan hebt met cutten
Wil juist wat hoger in volume. Dus wat meer reps en sets. Hele zware ff indimmen (probeer ik een tijdje, houd een schema toch niet lang vol).
Hehe idd. Ben druk doende met je slaapkamer.
Tegen de tijd dat jij daar weer komt is die kleine al groter als jou![]()