AndroidHealthClinic

New log

Zow, na een weekje rust ;) Lekker voor je.

flink volume op die incline press!

Hehe idd. Ben druk doende met je slaapkamer.
Tegen de tijd dat jij daar weer komt is die kleine al groter als jou:D

Gisteren dus borst getraind.
Incline smith press
1 x 10 x 30
1 x 10 x 50
1 x 10 x 70
1 x 10 x 90
1 x 10 x 110
1 x 8 x 110
1 x 6 x 110
Incline dumbbell press
3 x 8 x 47
Incline dumbbell flyes
3 x 10 x 24
Cable crossovers hoog
2 x 10 x 50
Cable crossovers laag
2 x 10 x 35

Lekker getraind:D

Nice.. hoe doe jij dat trouwens met je home-made dumbbells. Laat je die aangeven?

• Topic Starter Topic Starter
Nice.. hoe doe jij dat trouwens met je home-made dumbbells. Laat je die aangeven?

Jep laat ik aangeven. Echter had ik deze vandaag niet nodig. Next week wel. Maar ik ga toch proberen om ze zelf omhoog te gaan krijgen.
ff kijken hoe ik ze het beste op mijn benen moet laten steunen.
En ik kan mijn rechter arm wat beter gebruiken, dus misschien dat ik ze dan wel zelf omhoog kan doen. Ff kijken hoe de arm training van vanavond aanvoelt.

hehe, ja nou ik ging laatst dus shoulderpresses doen met zulke stangen. Maar steunen op mijn benen gaat dus niet, die stangen glijden eraf (ook zitten me poten onder de blauwe plekken door het blijven proberen). Ik ben vaak alleen in de gym, dus dat is wel pauper. Misschien moet ik maar eens van die haken bestellen waar je die dumbbells aan kan hangen.

hehe, ja nou ik ging laatst dus shoulderpresses doen met zulke stangen. Maar steunen op mijn benen gaat dus niet, die stangen glijden eraf (ook zitten me poten onder de blauwe plekken door het blijven proberen). Ik ben vaak alleen in de gym, dus dat is wel pauper. Misschien moet ik maar eens van die haken bestellen waar je die dumbbells aan kan hangen.

Snap wat je bedoeld.
Maar ik denk dat ik de 20 kg schijf op het einde doe. Dan is het wat breder. Als ik hem dan op mijn been zet moet het wel lukken. Mits mijn arm niet protesteerd.

Zal binnenkort ff piccie schieten van die dumbels. Zijn echt zo mooi:D

Snap wat je bedoeld.
Maar ik denk dat ik de 20 kg schijf op het einde doe. Dan is het wat breder. Als ik hem dan op mijn been zet moet het wel lukken. Mits mijn arm niet protesteerd.

Zal binnenkort ff piccie schieten van die dumbels. Zijn echt zo mooi:D

Heb je daar kleine 20kg schijven dan? Ik kan echt max kleine 10kg schijven erop gooien, anders zitten die schijven in de weg.

Ik zal ook wel ff een pic schieten. Had er laatst 70kg opzitten en dat zag er echt heel heftig uit :D

Gisteren dus borst getraind.

Incline smith press
1 x 10 x 30
1 x 10 x 50
1 x 10 x 70
1 x 10 x 90
1 x 10 x 110
1 x 8 x 110
1 x 6 x 110
Incline dumbbell press
3 x 8 x 47
Incline dumbbell flyes
3 x 10 x 24
Cable crossovers hoog
2 x 10 x 50
Cable crossovers laag
2 x 10 x 35

Lekker getraind:D

Ziet er netjes uit,vind alleen dat je lang op die 110kg blijft hangen aan het eind van je smithpress.Zou zelf liever een paar keer 130 proberen dan.

Heb je daar kleine 20kg schijven dan? Ik kan echt max kleine 10kg schijven erop gooien, anders zitten die schijven in de weg.

Ik zal ook wel ff een pic schieten. Had er laatst 70kg opzitten en dat zag er echt heel heftig uit :D

Hehe schrijven zijn van die dikke chromen. Zijn niet zo heel hoog. Diameter gat is ook maar 28 mm, dus compacte heavy schijven:D

Ziet er netjes uit,vind alleen dat je lang op die 110kg blijft hangen aan het eind van je smithpress.Zou zelf liever een paar keer 130 proberen dan.

Wil juist wat hoger in volume. Dus wat meer reps en sets. Hele zware ff indimmen (probeer ik een tijdje, houd een schema toch niet lang vol;) ).

Armen:
Dumbbell curl
3 x 10 x 20 rechts
3 x 10 x 34 links
Incline dumbbell curl
3 x 10 x 20 rechts
3 x 10 x 34 links
One arm lying extension
1 x 10 x 20
1 x 10 x 34
1 x 10 x 34
Pressdown
1 x 10 x 60
1 x 10 x 70
One arm reverse pressdown
2 x 10 x 20

Rechter arm gaat steeds beter, maar blijf rustig opbouwen.

dag richard, ik heb zonet eventjes je volledige log zitten volgen en ik ben echt onder de indruk man :D heel mooie trainingen enzo ;) ik ga je log blijven volgen. en je komt er wel hoor met de cardio dat mag geen probleem zijn voor iemand zoals jij. laat ons wel wat pics zien he als je gedaan hebt met cutten;)
en laat die fotos van die DB's oook maar komen ik ben zeer benieuwd!!

Wil juist wat hoger in volume. Dus wat meer reps en sets. Hele zware ff indimmen (probeer ik een tijdje, houd een schema toch niet lang vol;) ).

Ja dat is ook wel lekker voor een tijdje,kunnen je gewrichten ook wat herstellen van die brute trainingen van de afgelopen tijd.Zeer indrukwekkend allemaal!!

Lekker dat je rechter arm weer wat bij aan het komen is, de meeste mensen met gezonde armen curlen minder. :D

Hehe idd.

Training gisteren was er 1 om snel te vergeten.
Zat in de ochtend al op 5 uur in de auto. 5 uur thuis en gelijk gipsplaten sjouwen i.v.m. verbouwing zolder.
Toen haasten naar het sporten.
Ook al dagen slecht geslapen.

Squat
10 x 70 (barstende koppijn)
10 x 100 (niet te houden die koppijn)
Leg press
10 x 200
10 x 200 (werd hier ook niet blij van)
Leg extensions
2 x 10 x 25
Standing leg curl
2 x 10 x 15 kg
Seated calf raises
2 x 10 x 45

Al mnet al een training om weer te vergeten.
Voel me gelukkig nu wart beter. Hopen dat het weer niet te veel roet in het eten zal gooien!

Ah een dagje minder training kan geen kwaad toch. En hard werken is ook trainen;).

Hehe ach ja maakt niet zo veel uit een mindere training, maar had wel erg zin. En dan lukt het niet. Dat is gewoon ****ed up.

Rugje:

Dumbbell row
4 x 10 x 63
Dumbbell shrugs
4 x 10 x 63
Barbel row
3 x 10 x 100
One arm cable row
3 x 10 x 50
Bent over laterals
3 x 10 x 24
Side laterals
3 x 10 x 24
Deadlift
2 x 8 x 120

Hehe was op het einde dood. Moest wel wat schouderwerk doen omdat ik gisteren door het slechte weer niet ben geweest.
Op zich een toptraining. Weinig hinder van de onderarm dus lekker.
Volgende week alles iets zwaarder doen.
Reden dat ik deadlift op het einde doe, is omdat ik op dit moment toch niet max gewichten hanteer en meer volume toepas en ik niet met een enorme pomp de rest van de training wil afwerken.

Terug
Naar boven