MuscleMeat

Nicky's log

Peiling Peiling Meedoen aan contest?

• Verloren zaak

Stemmen: 0 0,0%
  • Wat inne quatsch

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    1
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Hoppa 62,9 vanmorgen 💪💪
Voorzichtig aan met de oliebollen en de 62,5 is eerder in zicht dan ik dacht.

Verdorie, een oliebolletje gegeten, mijn avond yoghurt met fruit overgeslagen daarvoor en hoppa 63,7... Terwijl ik alsnog onder de 1000 kcal zat.

Kan je zoveel water vasthouden in een dag?
Ik merk wel vaker dat ik lichter ben als ik mijn avond yoghurt wel genomen heb, heb vaak moeite daarmee. Zou dat echt zoveel effect kunnen hebben?

Verdorie, een oliebolletje gegeten, mijn avond yoghurt met fruit overgeslagen daarvoor en hoppa 63,7... Terwijl ik alsnog onder de 1000 kcal zat.

Ik merk wel vaker dat ik lichter ben als ik mijn avond yoghurt wel genomen heb, heb vaak moeite daarmee. Zou dat echt zoveel effect kunnen hebben?
Dat kan zeker, maar kan aan heel veel factoren liggen (meer koolhydraten, meer zout, vochtinname, hormonen).

Gelukkig kan het ook weer de andere kant opgaan😜

Ja volgens mij verschilt het per persoon maar mijn gewicht kan ook echt zo 1 tot 2 kilo hoger uitvallen als ik afwijk van mijn voeding.

Ja bizar. Maar vandaag weer netjes eten en dan zien we het wel weer. Dacht eerst dat ik verkeerd gekeken had op de weegschaal maar had het zowel gister als vandaag wel vier keer gecheckt omdat ik het niet geloofde. We gaan voor de lange termijn dus hop, schouders eronder.

Nieuwjaarstrain:

Warmup
Deadbugs, side planks, goblet squats, inverted push ups, rdl en rows.

Training:
Back extensions 2*12*16 kg
Lat pull down 3*15*25 kg
Deficit push-ups 2*10 op parallettes
Reverse nordic leg curl 2*15
Lean in lateral raise 2*15*5 kg
Calf raises 2*22*16 kg
En daarna lekker de sauna in 😇

Luxe hoor

Bijlagen

• IMG-20250101-WA0036.jpg
    IMG-20250101-WA0036.jpg
    156,9 KB · Weergaven: 44
Kijken of het zo lukt.
Gewicht blijft steeds op 63.3 deze week: helemaal prima nu dansschool stil is en er zoveel uren minder cardio zijn. Ik hoop langzaam richting de 62,5 te gaan. Ik gok dat terugkomen in mijn gewichtsklasse (onder 58) iets te veel van het goede is, maar wie weet. Eerst de kleine doelen 😉
Mooie shape!

Danku danku.

Klopt @Skatermarvin: we hebben het hele avontuur van begin tot eind mogen meemaken. Gave ervaring en leuke contacten opgedaan.

Dankje @Gremlin. Moet zelf nog erg wennen aan deze shape maargoed, mijn lijf heeft natuurlijk heel wat zwangerschappen te verduren gehad 😉

Vanmorgen 64,1.
Gisteren twee uur volop gedanst incl conditietraining, buikspieren, stretchen en truukjes.
Netjes gegeten.

Ik ga zondag eens meten en foto's maken, kijken wat die zeggen. Vandaag weer trainen en weer duo dans 🥰

Train van gister

Warm-up
10 Deadbugs
10 Dynamic side planks
15 Goblet squats 12 km
15 Inverted push-ups
15 rdl 30 kg
15 rows 30 kg
5 minuutjes

Training
Bulgarian split squat
15*30
12*36
12*36

Landmine press
12*23
12*23

Cable seated
First time :)
12*30
13*30
14*30

Leg curl met groen elastiek
12*
12*

Cable bicep curl
12*6.24
12*6.25

Bent over overhead rope extensions
25*6.25
25*6.24

Plate hip abduction
25*6
25*6

Gewicht vanmorgen 63.9
Alles lijkt erop te wijzen dat die 62 een meetfout was :) gericht blijft redelijk gelijk.

Qua centimeters: maand verschil over vier metingen

Schouders: 102-99,5
Bicep: 31-via 30 weer op 31
Onderarm 23,5
Waist: 82-74
Hips: 110-105
Thigh: 58-55
Calf: 37,5-36

Metingen via caliper kom ik op mijn leeftijd uit op bf van 23,7 volgens papiertje van xxl.
Triceps 28, suprailliac 8, thigh 22.

Laatst bewerkt:
Lekker zeg! Heb je je bf het laten meten en vind je het belangrijk?

Heeft @DieNase voor me gemeten, lukt mezelf niet 🤣.

Vind ik het belangrijk: geen idee eigenlijk. Meer zodat ik soort startpunt heb om vooruitgang te kunnen bekijken. Zeker omdat mijn gewicht gelijk lijkt te blijven en het eerder een recomp lijkt dan een cut ondanks de lage calorieën.

Nu ik er meer over nadenk: wil bf toch wel graag terug naar de 22, dit was in mijn oude sport altijd de eis.

Kijk zo wordt mijn derde doel voor 2025 toch specifiek Thnx to @Buttie88
Doel 1: naast mijn sport drie keer per week krachttrainen.
Doel 2: weer terug naar de vijf pull-ups
Doel 3: bf naar 22%

Reden: Tiepgriep
Laatst bewerkt:
1000056844.jpg

Als ik de foto zo zie is vp zelfs nog iets hoger, dus aardig doel om mee aan de slag te gaan.

1000056844.jpg

Als ik de foto zo zie is vp zelfs nog iets hoger, dus aardig doel om mee aan de slag te gaan.

Woww muur figuur zeg! En begrijpelijk dat je dan naar vetpercentage gaat kijken als gewicht niet daalt. Ben niet zo thuis in de begrippen als recomp trouwens 😁

Vet verliezen terwijl je spiermassa opbouwt.... Aangezien ik pas weer net begin zou dat moeten kunnen (voor gevorderden niet meer nml).

Oke ik ga ws voor de combinatie cut en recomp. Klinkt wat minder grof ook 😁

Nu ik er meer over nadenk: wil bf toch wel graag terug naar de 22, dit was in mijn oude sport altijd de eis.

Kijk zo wordt mijn derde doel voor 2025 toch specifiek Thnx to @Buttie88
Doel 1: naar mijn sport drie keer per week krachttrainen.
Doel 2: weer terug naar de vijf pull-ups
Doel 3: bf naar 22%
Mooie doelen! Succes! 💪💪

Gewicht vandaag 63.7... na bordje friet met kroket gister.

Train van vandaag
Warming up samen met de jongste van de tweeling.
10 Deadbug
10 dynamic side raises
15 goblet squats, zij met schijf van 2kg, ik kb 12 kg
15 Inverted push ups op bankje
15 rows: ik barbell, zij techniek stang (lees: gordijnroede)
15 rdl

Daarna ging zij met een van haar zussen op de acro stands oefenen en begon ik met @DieNase en onze oudste aan het trainingsprogramma.

Voor mij:
Back extension
13*16 kg
13*16 kg

Lat pull down
12*30
11*30
10*30
5 kilo verhogen was iets te veel, nu naar toewerken naar minimaal 3*15*30

Push up vanaf parallettes.
Vorige keer 2*12
Kwam na de derde niet eens meer omhoog. Zag al steeds zwart. Ik heb ze laten zitten, vanavond misschien.

Reverse nordic leg curl
2*15
Vorm wordt steeds beter. Durf nog niet zonder de roze elastiek.

Lean in lateral raise
2*25*5 kg. Mijn arm buigt nog iets te ver naar met twee kleine schuiven op elkaar om hem met bv 3,5 kg te doen lukt me niet meer mijn kleine handjes.

Calf raises
23*20 kg
21*20 kg

Meh.... Voel me leeg en duizelig nu.

Had filmpje maar zoek even hoe dat alleen voor leden kon....

Omg wat een smelt video 🥰

Terug
Naar boven