- Waardering
- 8.335
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat kan zeker, maar kan aan heel veel factoren liggen (meer koolhydraten, meer zout, vochtinname, hormonen).Verdorie, een oliebolletje gegeten, mijn avond yoghurt met fruit overgeslagen daarvoor en hoppa 63,7... Terwijl ik alsnog onder de 1000 kcal zat.
Kan je zoveel water vasthouden in een dag?
Ik merk wel vaker dat ik lichter ben als ik mijn avond yoghurt wel genomen heb, heb vaak moeite daarmee. Zou dat echt zoveel effect kunnen hebben?
Verdorie, een oliebolletje gegeten, mijn avond yoghurt met fruit overgeslagen daarvoor en hoppa 63,7... Terwijl ik alsnog onder de 1000 kcal zat.
Kan je zoveel water vasthouden in een dag?
Ik merk wel vaker dat ik lichter ben als ik mijn avond yoghurt wel genomen heb, heb vaak moeite daarmee. Zou dat echt zoveel effect kunnen hebben?
Mooie shape!Kijken of het zo lukt.
Gewicht blijft steeds op 63.3 deze week: helemaal prima nu dansschool stil is en er zoveel uren minder cardio zijn. Ik hoop langzaam richting de 62,5 te gaan. Ik gok dat terugkomen in mijn gewichtsklasse (onder 58) iets te veel van het goede is, maar wie weet. Eerst de kleine doelen 😉
Was echt een 5 apenkoppen ervaring @Skatermarvin

gericht blijft redelijk gelijk.![]()
Als ik de foto zo zie is vp zelfs nog iets hoger, dus aardig doel om mee aan de slag te gaan.
Mooie doelen! Succes! 💪💪Nu ik er meer over nadenk: wil bf toch wel graag terug naar de 22, dit was in mijn oude sport altijd de eis.
Kijk zo wordt mijn derde doel voor 2025 toch specifiek Thnx to @Buttie88
Doel 1: naar mijn sport drie keer per week krachttrainen.
Doel 2: weer terug naar de vijf pull-ups
Doel 3: bf naar 22%