- Waardering
- 8.335
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Flink verschil qua centimeters! Ik heb vandaag ook even alles opgemeten.Train van gister
Warm-up
10 Deadbugs
10 Dynamic side planks
15 Goblet squats 12 km
15 Inverted push-ups
15 rdl 30 kg
15 rows 30 kg
5 minuutjes
Training
Bulgarian split squat
15*30
12*36
12*36
Landmine press
12*23
12*23
Cable seated
First time
12*30
13*30
14*30
Leg curl met groen elastiek
12*
12*
Cable bicep curl
12*6.24
12*6.25
Bent over overhead rope extensions
25*6.25
25*6.24
Plate hip abduction
25*6
25*6
Gewicht vanmorgen 63.9
Alles lijkt erop te wijzen dat die 62 een meetfout wasgericht blijft redelijk gelijk.
Qua centimeters: maand verschil over vier metingen
Schouders: 102-99,5
Bicep: 31-via 30 weer op 31
Onderarm 23,5
Waist: 82-74
Hips: 110-105
Thigh: 58-55
Calf: 37,5-36
Metingen via caliper kom ik op mijn leeftijd uit op bf van 23,7 volgens papiertje van xxl.
Triceps 28, suprailliac 8, thigh 22.
Wat leuk dat je dit met haar kan delen!Lukt me niet om de video alleen voor leden te krijgen, alleen met foto lijkt wel,
Dan maar zo:
** Verborgen inhoud: niet zichtbaar in quote **
Puur gebaseerd op persoonlijke ervaring, ja. Wanneer ik wat droger begin te worden heb ik altijd zo'n fase dat alles extra kneedbaar lijkt, dan wordt ook wat cellulitis zichtbaar.Blijkbaar zit ik nu in de fase dat de cellulitis heftig toeneemt. Nog meer die daar last van hadden zo in het begin? Had drinken wat verwaarloosd in de vakantie daar dansen redelijk on hold stond, pak ik weer op. Verder dan dit, cuppen en massage nog tips?

Mijn dochter is ook 15 toevallig. Ze heeft helaas niets met sport 😜 Ik gok dat de middelste (4) dat wel gaat zijn!Onze kids zijn inmiddels
16 j
15 m
14 j
12 m
11 m & m
En 5.
Beide heren doen krachttraining, de een wat serieuzer dan de ander. Een dame (van de tweeling) paardrijden en de rest danst.
Ik zou de dames niet meekrijgen naar de gym, ze lopen vaak binnen als iemand traint en dan zijn ze nieuwsgierig.
En Thnx voor het delen van de ervaringen, word gewaardeerd ❤️
Dit moet je echt per week bekijken hoor, 1 measurement zegt niks 😉Verdorie, een oliebolletje gegeten, mijn avond yoghurt met fruit overgeslagen daarvoor en hoppa 63,7... Terwijl ik alsnog onder de 1000 kcal zat.
Kan je zoveel water vasthouden in een dag?
Ik merk wel vaker dat ik lichter ben als ik mijn avond yoghurt wel genomen heb, heb vaak moeite daarmee. Zou dat echt zoveel effect kunnen hebben?
Jeej, Welcome!Ook weer in dan! ✌️😎
En ik vind de verdeling van vet op je lichaam helemaal niet so unfavorable hoor. Relatief weinig op de buik en wat meer op de heupen/kont past prima in het westerse schoonheidsideaal zou ik zeggen.
Mooie doelen heb je. 3x pw full body nu?
Dit moet je echt per week bekijken hoor, 1 measurement zegt niks 😉
CardioJeej, Welcome!
Klopt, rug is droog, buik komt in de buurt, verder nog lekkere stalpootjes, daar mogen wel weer wat spiertjes doorkomen, komt vanzelf weer.
Yes 3*per week fill body en aardig wat uren cardio.
Gisteravond na een uur conditie en kracht en twee uur fullout bij de dansles een quarterpounder gaan halen 🤤
Weegschaal gaf vanmorgen 63.5 aan.
Nog een kilo tot eerste doel 🎉
Vanavond weer fullout op de planning, nu van duo. Lekker

Nice. Succes!Jeej, Welcome!
Klopt, rug is droog, buik komt in de buurt, verder nog lekkere stalpootjes, daar mogen wel weer wat spiertjes doorkomen, komt vanzelf weer.
Yes 3*per week fill body en aardig wat uren cardio.
Gisteravond na een uur conditie en kracht en twee uur fullout bij de dansles een quarterpounder gaan halen 🤤
Weegschaal gaf vanmorgen 63.5 aan.
Nog een kilo tot eerste doel 🎉
Vanavond weer fullout op de planning, nu van duo. Lekker