AndroidHealthClinic

Nicky's log

Peiling Peiling Meedoen aan contest?

• Verloren zaak

Stemmen: 0 0,0%
  • Wat inne quatsch

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    1
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Lukt me niet om de video alleen voor leden te krijgen, alleen met foto lijkt wel,
Dan maar zo:
Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

Laatst bewerkt:
Heb het even voor je gedaan.

Op invoegen klikken terwijl je tussen de hide tags zit, dan wordt die automatisch geplaatst. Alleen bij foto's krijg je eerst nog optie voor miniatuur of volledig te zien.

Tnx. Ik had dat inmiddels geprobeerd, maar was zo dom om op bijlage te klikken ipv op het goede icoontje 🙈 tis dat ik niet meer blond ben 🤣🤣

Laatst bewerkt:
Train van gister

Warm-up
10 Deadbugs
10 Dynamic side planks
15 Goblet squats 12 km
15 Inverted push-ups
15 rdl 30 kg
15 rows 30 kg
5 minuutjes

Training
Bulgarian split squat
15*30
12*36
12*36

Landmine press
12*23
12*23

Cable seated
First time :)
12*30
13*30
14*30

Leg curl met groen elastiek
12*
12*

Cable bicep curl
12*6.24
12*6.25

Bent over overhead rope extensions
25*6.25
25*6.24

Plate hip abduction
25*6
25*6

Gewicht vanmorgen 63.9
Alles lijkt erop te wijzen dat die 62 een meetfout was :) gericht blijft redelijk gelijk.

Qua centimeters: maand verschil over vier metingen

Schouders: 102-99,5
Bicep: 31-via 30 weer op 31
Onderarm 23,5
Waist: 82-74
Hips: 110-105
Thigh: 58-55
Calf: 37,5-36

Metingen via caliper kom ik op mijn leeftijd uit op bf van 23,7 volgens papiertje van xxl.
Triceps 28, suprailliac 8, thigh 22.
Flink verschil qua centimeters! Ik heb vandaag ook even alles opgemeten.

Zeker leuk. Zo heb ik er met meerdere kinderen wel.

Deze van oudste dochter

Deze van onze oudste zoon

Deze bijvoorbeeld van onze jongste zoon deed me denken aan mijn allereerste loglift nog bij @Sanca Saxon in de CrossFit box 🥰

Of deze met ook onze jongste telg

Laatst bewerkt:
Vergeten te wegen.

Wel startfoto gemaakt

.

Laatst bewerkt:
Train van vandaag

Warm up: the usual
Train
Bulgarian split squat
12*37 kg
12*37 kg
Damn, buiten adem, niet normaal.
Pr 1kg 🎉

Landmine press
13*23.5 kg
13*23.5 kg
Dan denk je: gaat lekker, kan er nog wel 6....en de keer erna lukt laatste stukje doordrukken niet meer. Hakt er echt van de een op de andere rep in.
Pr 0,5 kg 🎉

Seated rows, double cable lat pulley
12*36.25 kg
12*36.25 kg
12*36.25 kg
Pr 6.25 kg ( had niet door dat verzwarend gewichtje er nog op laag haha)

Gliding leg curl
Groene band
15* 🔥🔥
15* 🔥🔥
Dat wordt weer spierpijn

Double overhead rope extensions
24*7.5 kg
22*7.5
Pr 1.25 kg

Bicep curl, double cable lat pulley
25*6.25
Vpr 3
24*6.25
Vpr 2

Plate hip abduction
25*7
25*7
Pr 1kg

Blijkbaar zit ik nu in de fase dat de cellulitis heftig toeneemt. Nog meer die daar last van hadden zo in het begin? Had drinken wat verwaarloosd in de vakantie daar dansen redelijk on hold stond, pak ik weer op. Verder dan dit, cuppen en massage nog tips?

Blijkbaar zit ik nu in de fase dat de cellulitis heftig toeneemt. Nog meer die daar last van hadden zo in het begin? Had drinken wat verwaarloosd in de vakantie daar dansen redelijk on hold stond, pak ik weer op. Verder dan dit, cuppen en massage nog tips?
Puur gebaseerd op persoonlijke ervaring, ja. Wanneer ik wat droger begin te worden heb ik altijd zo'n fase dat alles extra kneedbaar lijkt, dan wordt ook wat cellulitis zichtbaar.
Geen tips, trok in mijn geval vanzelf weer redelijk bij.
Wellicht helpt het om te bedenken dat waar je zelf heel kritisch naar kijkt, een ander waarschijnlijk amper zal opvallen.
Volgens mij heb je een meer dan keurige shape! Succes de komende tijd 😊

Thnx @Loca altijd fijn ervaringen van anderen te lezen 🥰

• Heart
Waarderingen: Loca
Leuk dat je met je kids kan trainen! Hoe oud is je oudste dochter? Ik krijg madam helaas niet mee naar de gym😥

Wbt de cellulitis neemt dit bij mij elke zwangerschap echt enorm toe. Het duurt ook vrij lang voordat dit minder zichtbaar wordt. Het is eigenlijk altijd wel zichtbaar, alleen toen ik gortdroog was ging het weg. Geen tips, maar dit is mijn ervaring:p

Onze kids zijn inmiddels
16 j
15 m
14 j
12 m
11 m & m
En 5.

Beide heren doen krachttraining, de een wat serieuzer dan de ander. Een dame (van de tweeling) paardrijden en de rest danst.

Ik zou de dames niet meekrijgen naar de gym, ze lopen vaak binnen als iemand traint en dan zijn ze nieuwsgierig.

En Thnx voor het delen van de ervaringen, word gewaardeerd ❤️

Onze kids zijn inmiddels
16 j
15 m
14 j
12 m
11 m & m
En 5.

Beide heren doen krachttraining, de een wat serieuzer dan de ander. Een dame (van de tweeling) paardrijden en de rest danst.

Ik zou de dames niet meekrijgen naar de gym, ze lopen vaak binnen als iemand traint en dan zijn ze nieuwsgierig.

En Thnx voor het delen van de ervaringen, word gewaardeerd ❤️
Mijn dochter is ook 15 toevallig. Ze heeft helaas niets met sport 😜 Ik gok dat de middelste (4) dat wel gaat zijn!

Ook weer in dan! ✌️😎

En ik vind de verdeling van vet op je lichaam helemaal niet so unfavorable hoor. Relatief weinig op de buik en wat meer op de heupen/kont past prima in het westerse schoonheidsideaal zou ik zeggen.

Mooie doelen heb je. 3x pw full body nu?

Verdorie, een oliebolletje gegeten, mijn avond yoghurt met fruit overgeslagen daarvoor en hoppa 63,7... Terwijl ik alsnog onder de 1000 kcal zat.

Kan je zoveel water vasthouden in een dag?
Ik merk wel vaker dat ik lichter ben als ik mijn avond yoghurt wel genomen heb, heb vaak moeite daarmee. Zou dat echt zoveel effect kunnen hebben?
Dit moet je echt per week bekijken hoor, 1 measurement zegt niks 😉

Ook weer in dan! ✌️😎

En ik vind de verdeling van vet op je lichaam helemaal niet so unfavorable hoor. Relatief weinig op de buik en wat meer op de heupen/kont past prima in het westerse schoonheidsideaal zou ik zeggen.

Mooie doelen heb je. 3x pw full body nu?

Dit moet je echt per week bekijken hoor, 1 measurement zegt niks 😉
Jeej, Welcome!

Klopt, rug is droog, buik komt in de buurt, verder nog lekkere stalpootjes, daar mogen wel weer wat spiertjes doorkomen, komt vanzelf weer.

Yes 3*per week fill body en aardig wat uren cardio.

Gisteravond na een uur conditie en kracht en twee uur fullout bij de dansles een quarterpounder gaan halen 🤤

Weegschaal gaf vanmorgen 63.5 aan.
Nog een kilo tot eerste doel 🎉

Vanavond weer fullout op de planning, nu van duo. Lekker

Zo leuk met je kids liften, hoop dat mijn kids het ook leuk gaan vinden/sportief zijn.

Jeej, Welcome!

Klopt, rug is droog, buik komt in de buurt, verder nog lekkere stalpootjes, daar mogen wel weer wat spiertjes doorkomen, komt vanzelf weer.

Gisteravond na een uur conditie en kracht en twee uur fullout bij de dansles een quarterpounder gaan halen 🤤

Cardio drool:

@Skatermarvin je verbaasde over ons Holland's Got Talent verhaal...dit was de halve finale. :cool:

• Love
Waarderingen: Loca
Jeej, Welcome!

Nice. Succes!

Volg!

Terug
Naar boven