XXL Nutrition

Nicky's log

Peiling Peiling Meedoen aan contest?

• Verloren zaak

Stemmen: 0 0,0%
  • Wat inne quatsch

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    1
  • Peiling gesloten .
Vergeten te wegen.

Wel startfoto gemaakt

** Verborgen inhoud: niet zichtbaar in quote **
.

** Verborgen inhoud: niet zichtbaar in quote **

Wat een strak fysiek! Hoeveel wil je eigenlijk afvallen nog? Jij bent zo te zien ook een stukje langer dan mij?

• Topic Starter Topic Starter
Wat vet!! Krijg spontaan zin om te dansen😜
Raar om nu terug te zien en te zien hoe slecht het nog was 🤣
Welkom!
Wat een strak fysiek! Hoeveel wil je eigenlijk afvallen nog? Jij bent zo te zien ook een stukje langer dan mij?
Zo lijkt het van de zijkant bijna. Er mogen nog zo'n kilo of 3-5 af.
Ik ben 1.60 trouwens 😉

Raar om nu terug te zien en te zien hoe slecht het nog was 🤣

Welkom!

Zo lijkt het van de zijkant bijna. Er mogen nog zo'n kilo of 3-5 af.
Ik ben 1.60 trouwens 😉

Dan hebben we naast dezelfde lengte ook hetzelfde doel en ws daarom ongeveer dezelfde calorieën 😊💪

Yes yes.

Gewicht gister: 63.5
Gewicht vandaag: 64.1

Train van vandaag:
Sneeuwschuiven 😋

Warm up

Training:
Back extensions
14*16
14*16
Pr 1

Lat pull down
12*30
11*30
10*30
Idem als vorige train

Push-ups parallettes
9
7
Ik snap hier niets van. Twee weken twee setjes van 15, vorige training lukte niets en nu dit.

Single leg reverse nordic leg curl
15 * rode band
15 * rode band

Calf raises
25*20
24*20
Vpr 3

Banded pull up
5* groene band
4* groene band
3* groene band

Pull-ups met angles
Vanuit stand lukt hij, maar dan spring je iets en sla je moeilijkste stuk over.
@DieNase zag ook dat bewegingspatroon schouder rechts nog niet helemaal lekker loopt, gaat hij zo naar kijken.
Ik heb echt een techniek probleem geloof ik met die pull ups, stukje tussen scapula pull-ups en doortrekken daar hang ik ook gewoon vast.

Voor @Buttie88 mijn voedingsschema. Ik heb echt moeite met die yoghurt, wordt dan ook vaak een clear whey (aardbei citroen van upfront is favoriet en de skiwasser van Dutch giant nutrition is ook prima. En dat zegt wat, ik kan de meeste eiwit drankjes niet nassen 🤣)

Bijlagen

• IMG-20250109-WA0010~3.jpg
    IMG-20250109-WA0010~3.jpg
    90,8 KB · Weergaven: 38
Ik merk trouwens ook dat ik blauwe plekken heb, geen idee waarvan, mijn nagels beginnen af te brokkelen en ik enorm vocht vast houdt

1000057458.jpg

1000057460.jpg

Naaldjes huehue 😈

Jeetje wat een saai menu 🤣 zie vooral noten en zaden 😁 snap wel dat je hiermee moeite hebt voldoende te eten 😜. Tenzij je dit allemaal lekker vind miss een idee wat 'lekkere' dingen toe te voegen zodat je gaat uitkijken naar de next meal?,

Mbt de yoghurt. Ik kijk echt uit naar mijn kwark door de combi bosbessen en chocolade echt een verwen momentje. Ken je de skyr variant al van lemon cheesecake? Of de blueberry pie?

Belangrijkste ondanks mijn 'ik hou van eten' tips. Ben je tevreden met je schema?

Qua blauwe plekken geen idee. Voor nagels biotine Supplement? Anders acrylnagels 👌

Laatst bewerkt:
Jeetje wat een saai menu 🤣 zie vooral noten en zaden 😁 snap wel dat je dan niet genoeg eet.

Mbt de yoghurt. Ik kijk echt uit naar mijn kwark door de combi bosbessen en chocolade echt een verwen momentje. Ken je de skyr variant al van lemon cheesecake? Of de blueberry pie?

Belangrijkste ondanks mijn 'ik hou van eten' tips. Ben je tevreden met je schema?

Qua blauwe plekken geen idee. Voor nagels biotine Supplement? Anders acrylnagels 👌
Acrylnagels maken je nagels nog meer stuk. De blauwe plekken en brokkelende nagels laten zien dat haar energie niveau weer wat aan de lage kant komt. Acupunctuur en wat voeding betreft bouillon en floradix gaat dat wel opvangen. 💪🏻

Voor nagelgroei/sterkte heb ik een hele tijd lang SilSolutions van Vitakruid gesupplementeerd, werd aangeraden door mijn nagelstyliste en was echt fijn spul!

@Buttie88 ontbijt en lunch zijn prima te doen, avondeten varieer ik in, ik heb gewoon in de avond geen honger tenzij ik drie uur cardio heb gedaan. Met 7 kinderen waarvan enkele topsporters met ieder hun eigen doelen qua eten ben ik al lang blij dat ik niet veel hoeft na te denken hierbij 😅

Ga eens kijken naar Sil solutions en inderdaad acupunctuur weer wat regelmatiger oppakken maar jullie kennen het vast: bij het huis van de schilder bladdert de verf 😋

Train van vandaag

Warm up: the usual
Split squat: 37 kg: Jezus weer lukken nauwelijks drie. Ik had nergens pijn begreep het niet. Werd al moedeloos omdat ook de push-ups leek te verslappen en gewicht ook lijkt te steken.
@DieNase heeft me grondig gerestaureerd met hamer en drevel, cups en manuele technieken: zat behoorlijk wat stagnatie en mijn rechterbil was gevoelloos. Nadien maar het zekere voor het onzekere genomen en op gericht van vorige week en niet van vorige training de split squat gedaan.

Toen lukten er gewoon 2*15*35 zonder probleem.

Landmine press
2"15*24
Pr 0,5 kg

Seated cable row
3*15*37,5
Pr 1,25 kg

Gliding leg curl
Rode band, verder naar achter gaan zitten
2*15

Bent over overhead rope extensions
2*21*7,5
Pr 1,25

Cable Bicep curls
2*23*10
Pr 2,5 kg

Plate loaded hip abduction
2*25*7,5
Pr 0,5

Lekkere training uiteindelijk.

Nu in Epsom zout badje met een clear whey aardbei citroen ❤️❤️ mijn lievelings

@Buttie88 ontbijt en lunch zijn prima te doen, avondeten varieer ik in, ik heb gewoon in de avond geen honger tenzij ik drie uur cardio heb gedaan. Met 7 kinderen waarvan enkele topsporters met ieder hun eigen doelen qua eten ben ik al lang blij dat ik niet veel hoeft na te denken hierbij 😅

Ga eens kijken naar Sil solutions en inderdaad acupunctuur weer wat regelmatiger oppakken maar jullie kennen het vast: bij het huis van de schilder bladdert de verf 😋

Train van vandaag

Warm up: the usual
Split squat: 37 kg: Jezus weer lukken nauwelijks drie. Ik had nergens pijn begreep het niet. Werd al moedeloos omdat ook de push-ups leek te verslappen en gewicht ook lijkt te steken.
@DieNase heeft me grondig gerestaureerd met hamer en drevel, cups en manuele technieken: zat behoorlijk wat stagnatie en mijn rechterbil was gevoelloos. Nadien maar het zekere voor het onzekere genomen en op gericht van vorige week en niet van vorige training de split squat gedaan.

Toen lukten er gewoon 2*15*35 zonder probleem.

Landmine press
2"15*24
Pr 0,5 kg

Seated cable row
3*15*37,5
Pr 1,25 kg

Gliding leg curl
Rode band, verder naar achter gaan zitten
2*15

Bent over overhead rope extensions
2*21*7,5
Pr 1,25

Cable Bicep curls
2*23*10
Pr 2,5 kg

Plate loaded hip abduction
2*25*7,5
Pr 0,5

Lekkere training uiteindelijk.

Nu in Epsom zout badje met een clear whey aardbei citroen ❤️❤️ mijn lievelings
Frustratie bleek stagnatie te zijn, maar goed dat je het daarna weer hebt opgepakt met een nette workout. 💪🏻

Train van vandaag

Back extensions
12*24 kg.. Maakte mezelf gek waarom ik niet verder kwam... Dacht dat ik de 16 kg had gepakt 🙈
15*16 kg

Lat pull down
15*30 kg
15*30 kg
14*30 kg

Push up op parallettes
15
14
Zonder problemen dit keer

Reverse nodig leg curl
15
15
Rom kan nog groter dus blijf nog even bij roze elastiekje

Lean in lateral raise
25*3,5 kg
25*3.5 kg

Single leg calf raise
20*24 kg
20*24 kg

Gewicht was 64.5... Niet heel na een avond marvinnen bij de wok gister

Training duurde me te kort.
Ik kon nu pijnloos in deadhang (eerder deed elleboog raar) dus dacht dan maar pull-ups proberen.

Heb drie setjes van drie met de groene band gedaan. Volgende keer naar drie setjes van 4, dan 5 en dan naar de rode band

Avond marvinnen zegt ze 😂

Acrylnagels maken je nagels nog meer stuk. De blauwe plekken en brokkelende nagels laten zien dat haar energie niveau weer wat aan de lage kant komt. Acupunctuur en wat voeding betreft bouillon en floradix gaat dat wel opvangen. 💪🏻
Blauwe plekken en energieniveau? Kan je mij daar iets meer over vertellen?
Met 7 kinderen waarvan enkele topsporters met ieder hun eigen doelen qua eten ben ik al lang blij dat ik niet veel hoeft na te denken hierbij 😅
Zo dan! :eek:

Blauwe plekken en energieniveau? Kan je mij daar iets meer over vertellen?

Zo dan! :eek:
Uitputting in het lichaam verstoort de dynamische balans tussen de diverse regelsystemen van het lichaam. 1 van de regelsystemen die veel met voeding te maken heeft is de Milt (afvallen heeft de milt het dus zwaar mee). 1 van de functies van het systeem van de Milt (dus niet puur het orgaan, in de Chinese geneeskunde is een orgaan slechts een deel van een regelsysteem) is het behouden van het bloed in de vaten of de resorptie van bloed in de vaten. Gaat dat door uitputting minder goed krijg je dus sneller rest bloed buiten de vaten -> blauwe plekken.

Train van vandaag

Back extensions
12*24 kg.. Maakte mezelf gek waarom ik niet verder kwam... Dacht dat ik de 16 kg had gepakt 🙈
15*16 kg

Lat pull down
15*30 kg
15*30 kg
14*30 kg

Push up op parallettes
15
14
Zonder problemen dit keer

Reverse nodig leg curl
15
15
Rom kan nog groter dus blijf nog even bij roze elastiekje

Lean in lateral raise
25*3,5 kg
25*3.5 kg

Single leg calf raise
20*24 kg
20*24 kg

Gewicht was 64.5... Niet heel na een avond marvinnen bij de wok gister
Best netjes na een ayce:p

Ik merk trouwens ook dat ik blauwe plekken heb, geen idee waarvan, mijn nagels beginnen af te brokkelen en ik enorm vocht vast houdt

1000057458.jpg

1000057460.jpg
Heb dit trouwens ff aan mn vrouw (die is arts) laten zien. Paar punten;
1) Één van deze symptomen zou waarschijnlijk niet zo erg zijn maar alles bij elkaar is wel vreemd.
2) Dit is te weinig informatie om medische conclusies te trekken over wat het probleem is en wat een oplossing kan zijn.
3) Advies is ff huisarts in te schakelen om een anamnese te laten doen en evt bloed testen.

Oef lief maar vrees dat ik gewoon onhandig en vergeetachtig ben hoor...
Blauwe plekken: Iets te hard vastgepakt in de slaapkamer of bij een truukje en dat niet meer weet
Nagels afbrokkelen: tijd weer voor manicure 🤷‍♀️
Vocht: gerelateerd met waar ik in mijn cyclus zit.

Iom @DieNase Bouillon van kleinste soepfabriek en floradix al toegevoegd.

Blijft het nu aanhouden, houd het in mijn achterhoofd, hebben net dochter laten bloedprikken moet morgen toch even ha bellen daarvoor

Terug
Naar boven