AndroidHealthClinic

Nicky's log

Peiling Peiling Meedoen aan contest?

• Verloren zaak

Stemmen: 0 0,0%
  • Wat inne quatsch

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    1
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Gewicht:62,3

Maar maakte foutje en nu staat 63,3 in weightgrapher en krijg het via mobiel iig niet gecorrigeerd grmbl.

Gister laatste aanpassingen duo gedaan en crew goed doorgenomen. 4 uur getraind maar daarvan heb ik ongeveer een uur anderen uit mijn ploeg getraind dus was lagere intensiteit voor mij.

Zo dadelijk twee uur crew en later vandaag uurtje les en nog uurtje duo.
Ruud al bij hardlopen en hyrox afgezet. Dochter bij dansen. Zo dadelijk volgende dochter afzetten als we zelf moeten trainen.

Later vandaag gelukkig allemaal samen naar de volgende trainingen, scheelt een hoop logistiek.

Kijken of vanavond epsom zout bad of sauna erin zit. Begin nu vast te zitten van de spierpijn en af en toe te verzuren in de dans. Foamroller is mijn vriend. En de crosslinks doen hun werk, pijn aan schouder is flink minder. Blauwer plekken zijn allemaal weg 🎉

Nog 6 dagen te gaan 💪💪💪

Gewicht 62.1.

Gister was de pijn minder... Maakte één foute beweging en het schoot erin en kan nu niets meer roteren. Lekkere timing verdorie.

Gisteren op zich wel prima getraind... Met links naar even redelijk achterwege gelaten.

Was om 31:30 thuis: heel vroeg maar trainden in andere hal die al als sauna voelde dus ben op tijd naar bed gegaan. Tevergeefs want sliep alsnog pas na 1 uur.

Vandaag drie uur crew en uur duo op de planning.
Verder rehab.

Voor de nieuwsgierigen:
Duo
Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

Ziet er gaaf uit zeg die video! Lijken me erg intensieve dagen die je maakt zo! Hopelijk trekt de pijn een beetje weg…🙏🏼

wow dansen kan je wel ! Super gaaf om te zien !!!🤗

Ziet er gaaf uit zeg die video! Lijken me erg intensieve dagen die je maakt zo! Hopelijk trekt de pijn een beetje weg…🙏🏼
Naalden doen hun werk 🤞
wow dansen kan je wel ! Super gaaf om te zien !!!🤗
Tnx

Toch nog tijd gehad voor een fysiek fotootje.
Krijg de lijnen die ik zie er helaas niet op :sad:

Naalden doen hun werk 🤞

Tnx

Toch nog tijd gehad voor een fysiek fotootje.
Krijg de lijnen die ik zie er helaas niet op :sad:
** Verborgen inhoud: niet zichtbaar in quote **
** Verborgen inhoud: niet zichtbaar in quote **
Prachtige shape wil je nog even cutten en dan bulken? Wat is de planning?

Prachtige shape wil je nog even cutten en dan bulken? Wat is de planning?
Ik ben niet aan het cutten 😉
Ik zat in de recomp....nu even op onderhoud maar ik ga dadelijk gewoon weer verder recompen op 1430 kcal tot mijn kracht niet meer vooruit gaat. Zelfs nu, met alle drukte heb ik nog kracht- of volume pr's. Ik heb natuurlijk tien jaar pauze gehad, dus ben gewoon een beginner en dat wil ik optimaal uitbuiten.
Ik gok niet dat ik voor september, oktober al kan gaan bouwen.

Ik ben niet aan het cutten 😉
Ik zat in de recomp....nu even op onderhoud maar ik ga dadelijk gewoon weer verder recompen op 1430 kcal tot mijn kracht niet meer vooruit gaat. Zelfs nu, met alle drukte heb ik nog kracht- of volume pr's. Ik heb natuurlijk tien jaar pauze gehad, dus ben gewoon een beginner en dat wil ik optimaal uitbuiten.
Ik gok niet dat ik voor september, oktober al kan gaan bouwen.
Merk je met dansen niet dat je herstel in de weg zit of zie je het als cardio? Aangezien het er best intensief uit ziet.

Excuses knap dat je op onderhoud nog vooruit gaat in kracht, een goed teken dus 🤗

Merk je met dansen niet dat je herstel in de weg zit of zie je het als cardio? Aangezien het er best intensief uit ziet.

Excuses knap dat je op onderhoud nog vooruit gaat in kracht, een goed teken dus 🤗
Ik denk dat bijna niemand een week voor een grote wedstrijd zegt dat de trainingen herstel niet in de weg staan... Ik ben niet voor niets de laatste twee weken maar een krachttraining gedaan...
En deze week als ik over want heb nog spierpijn van de chin-ups, maakt dansen zwaar.
Na komende week weer focus op kracht.

Voor de hardlopers want ik kan er weinig chocola van maken behalve dat ik het knap vond.

Schoonbroer aanmoedigen
Zijn streeftijd voor vandaag was 4:30 want had wat last van o.a. ontstekingen.

1000068979.jpg

Voor de hardlopers want ik kan er weinig chocola van maken behalve dat ik het knap vond.

Schoonbroer aanmoedigen

1000068979.jpg
Je hoeft ook geen verstand van hardlopen te hebben. Als je die tussentijden bekijkt en een beetje kunt rekenen, is de conclusie dat hij zijn doel makkelijk haalt. Met groot overschot zelfs als hij niet volledig instort in de laatste 10 km.

Je hoeft ook geen verstand van hardlopen te hebben. Als je die tussentijden bekijkt en een beetje kunt rekenen, is de conclusie dat hij zijn doel makkelijk haalt. Met groot overschot zelfs als hij niet volledig instort in de laatste 10 km.
Grinnik: zo ver was ik inderdaad, maar kan de snelheid verder als leek niet zo beoordelen.

1:45 halverwege in een marathon is ver bovengemiddeld. Neem aan dat ie conservatief is gestart en op een halve marathon eerder op 1:35 - 1:40 eindigt.

Snelle ChatGPT zegt dat de gemiddelde half marathon tijd 2:20 is. Ter vergelijking, wereldrecord is 56: nogwat.

Gemiddelde van een hele marathon is dan weer 4:30; maar daar lijkt ie wel onder (= sneller) te gaan eindigen

Hij is geëindigd met 3:40:14 🎉

Schoonbroer aanmoedigen

1000068979.jpg
Ben benieuwd hoe de deelnemers het daar vieren in Rimburg.

Gewicht 62.1.

Gister was de pijn minder... Maakte één foute beweging en het schoot erin en kan nu niets meer roteren. Lekkere timing verdorie.

Gisteren op zich wel prima getraind... Met links naar even redelijk achterwege gelaten.

Was om 31:30 thuis: heel vroeg maar trainden in andere hal die al als sauna voelde dus ben op tijd naar bed gegaan. Tevergeefs want sliep alsnog pas na 1 uur.

Vandaag drie uur cre11w en uur duo op de planning.
Verder rehab.

Voor de nieuwsgierigen:
Duo
** Verborgen inhoud: niet zichtbaar in quote **79
1901011

Supervet dat je zo goed kunt dansen! Shape gaat ook lekker 🥰

Terug
Naar boven