AndroidHealthClinic

Nicolas training for bigness

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.981
De gewichten bij de dumbbell presses zijn al indrukwekkend Nico! Sterke training!

Thnx haha voor chest raak ik geen barbell meer aan ik denk dat dumbbells perfect zijn voor chest je kan lekker diepe rom maken. En borst goed aanspreken. Ik kan ook easy tot failure gaan ik hoef niet bang te zijn van een stang op mijn nek :D Haha ik liet bij incline de dumbbells wel bijna op mijn kop vallen maar gelukkig lande die op chest :D

HOe krijg je die 30kg dumbbell fly's voor elkaar:eek:??

• #1.985
Et mooiste was bij die flat db press zo'n voetballer tegen mij ik heb nog nooit zo'n gewichten in mijn handen gehad, dat is toch niet nodig? Ik zo tja ik heb ze ook nog nooit in mijn handen gehad en ik kan ze best gebruiken.. dan kwamdie met hele theorie aan van slecht voor rug lalal minimum 10reps lala. Dan squat je ? neej ik voetbal oke dan wistik genoeg

Nette training.. Gewichten op op borst zijn ongeveer hetzelfde als die van mij, leeftijd ook dus netjes. Blijf doorknalle!

Et mooiste was bij die flat db press zo'n voetballer tegen mij ik heb nog nooit zo'n gewichten in mijn handen gehad, dat is toch niet nodig? Ik zo tja ik heb ze ook nog nooit in mijn handen gehad en ik kan ze best gebruiken.. dan kwamdie met hele theorie aan van slecht voor rug lalal minimum 10reps lala. Dan squat je ? neej ik voetbal oke dan wistik genoeg
Oh lord :roflol:

Laatst bewerkt door een moderator:

:sd:
Go,go,go., die zat!

Mooie borsttraining Nico, die db presses gaan idd goed!
Post weer eens een voeding van je, altijd goed om te lezen.

• #1.991
today:

ochtend:100gr brinta+banaan+whey+melk
tussendoor:4boterham pindakaas+150gram kippenwit
middag:1zakje rijst 125gram ongekookt gewogen+ 3grote pangasus filets +-600gram en 250gram broccoli
pre workout:1brinta+whey met rozijnenkoek en halve whey shake
trainen:maximize proteine bar +-148kcal
avond:6bot 2met pindakaas en 4met 150gram kippenwit
avondmeal2: ovenschotel met gehakt en koolsla en wat patatjes ik kon et niej laten
laatste:0,5kg kwark+appel

hahahaha :D nette db press btw

today:

ochtend:100gr brinta+banaan+whey+melk
tussendoor:4boterham pindakaas+150gram kippenwit
middag:1zakje rijst 125gram ongekookt gewogen+ 3grote pangasus filets +-600gram en 250gram broccoli
pre workout:1brinta+whey met rozijnenkoek en halve whey shake
trainen:maximize proteine bar +-148kcal
avond:6bot 2met pindakaas en 4met 150gram kippenwit
avondmeal2: ovenschotel met gehakt en koolsla en wat patatjes ik kon et niej laten
laatste:0,5kg kwark+appel

Wat blijf je toch strict met je voeding! Goed dat je dat volhoudt, en met dat patatjes, tja, iedereen heeft zo nu en dan het nodig. Is meteen het voordeel van bulken. :D

• #1.994
Nette chest en tricep training bro!

yup yup yup, gaat lekker hier.

en hoera voor voetballers :roflol:

• #1.998
legs

leg extension
15*40
10*45