Fitness Seller

Nicolas training for bigness

Eindelijk foto's.
Goed bezig Nico, schouders gaan inderdaad lekker, beginnen al mooi rond te worden.

bruut dat je zo droog blijft ondanks je voeding.
Nog wat hoger gaan in carbs zou ik zeggen :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.044
Eindelijk foto's.
Goed bezig Nico, schouders gaan inderdaad lekker, beginnen al mooi rond te worden.

bruut dat je zo droog blijft ondanks je voeding.
Nog wat hoger gaan in carbs zou ik zeggen :D

yap vanaf nu is fase 2 van de bulk ingehaan om de 2dagen smijt ik er een flinke junkmeal in bv eens een dikke pitta of eens een macdonald. Altijd een cheat met de nodige vleesporties :D

Wat inderdaad helpt is hoger gaan in carbs.. Ik zit zelf op 350..

350 / 64 = Bijna 5,5

Als je op 5,5 Gram per BW zit, dan ga je groeien (Tussen de 5 en de 7 is goed) Denk dat jij hier nog onder zit, je eet meer eiwitten..

• #2.046
tja ik gain nu best lekker. Misschien als het slabakt dat ik hoger ga ik kh.

Sterke trainingen hoor! Ga zo door zou ik zeggen.

hehe ja, voor mij zou het ook fijner zijn lager te gaan in KH.. maargoed, als ik evenlaag as jouw wil gaan dan moet ik 4 * 64 = 256 Gram maar, das nix.. Ik blijf op deze 5,5.. als ik zwaarder wordt wordt dit toch mindr..

• #2.049
hehe ja, voor mij zou het ook fijner zijn lager te gaan in KH.. maargoed, als ik evenlaag as jouw wil gaan dan moet ik 4 * 64 = 256 Gram maar, das nix.. Ik blijf op deze 5,5.. als ik zwaarder wordt wordt dit toch mindr..

Lol fijner? ga maar eens elke 2uur kippenfilets a volonté eten :D

volonté.... dat is iets vlaams ofwat? Nooit van gehoord!
Maar je oog aardig buff kerel... ben benieuwd naar goede foto's.

Zeker nette voeding!

Gaat de goede kant op man, schouders springen er inderdaad uit! Die voeding van je, niets dan lof :thumbs:

Zo dan cut jij wel erg lang....

Bf van 15.07.... Dat valt wel mee

• #2.059
dam vandaag ben ik bloated ik heb me overvreten denkik.

ochtend:100gr brinta+ banaan en whey en melk
tussendoor: mijn whey koek XL +-75gram brinta+whey(25gram) en rozijnen en melk+2bot pindakaas en 2kippenfilets (gekookte)
middag:1zakje en een beetje rijst +-140gram ongekookt+2kalkoenfilets gebraden
namiddag:2uur: weer een whey koek xl
namiddag:4uur: 2grote stukken stokbrood met kaaas en hesp en ketchup(wilde eig niet maar moeder van vriend drong zo aan.)
thuis: 18:00: 2gekookte kippenfilets met 350gram broccoli en 4boterhammen met 100gram kalkoen

pff zit vol strx nog bakkie kwark + appel

netjes weer zoals altijd je voeding

Terug
Naar boven